در این مطلب از سایت استار بورس آیا نات کوین قیمت گذاری شده,قیمت هر 10 میلیون نات کوین 120 دلار! را قرار دادیم . سوال استخراج کنندگان نات کوین این است که آیا نات کوین NOTCOIN قیمت گذاری شده است ؟ در جواب باید بگوییم که نات کوین هم اینک در یک صرافی لیست و قیمت گذاری شده است . بر اساس اخبار جدید قیمت هر 10 میلیون عدد نات کوین در صرافی stonfi به قیمت 120 دلار قیمت گذاری شده است …

آیا نات کوین قیمت گذاری شده,قیمت هر 10 میلیون نات کوین 120 دلار!

آیا نات کوین قیمت گذاری شده,قیمت هر 10 میلیون نات کوین 120 دلار!

اخبار جدید نات کوین در سال 2024

😮 قیمت هر 10 میلیون #نات_کوین در صرافی stonfi به 120 دلار رسیده است 🔥

آیا نات کوین قیمت گذاری شده,قیمت هر 10 میلیون نات کوین 120 دلار!

بوم بوم بوم 💥

خبر اومده

صرافی اوکی‌ ایکس نات کوین را در پلتفرم خود لیست می‌کنه

نات کوین تا چند روز دیگه و با هاوینگ بیت کوین توی صرافی اوکی اکسچنج که یکی از بهترین های دنیا هست لیست میشه 😍😒

منتظر باشید …. 📌

یه ری اکشنمون نشه ؟؟ 👀

⭕️ صرافی اوکی‌اکس چهارمین صرافی برتر جهان نات کوین را در پلتفرم خود لیست می‌کند🔥

💥 صرافی ارزهای دیجیتال اوکی‌اکس (OKX) اعلام کرد که «نات کوین» را در پلتفرم خود لیست می‌کند. این رویداد در تاریخ 20 آوریل (یکم اردیبهشت ماه) انجام می‌شود.🔥

تیم #notcoin اخیراً اعلام کرد که به طراحی بازی‌های جدید و ادغام با میم کوین‌ها پرداخته است. منابع خبری اعلام کرده‌اند که تیم نات کوین برنامه‌های مهمی برای آینده این ارز دیجیتال دارد. در یک نشست خصوصی، ربات نات کوین همراه با دیگر میم کوین‌های محبوب به نمایش گذاشته شده و این اقدام به افزایش ناگهانی قیمت این دارایی‌ها منجر شده است. همچنین، شنیده شده است که تیم نات کوین در حال برنامه‌ریزی برای ارائه مجموعه‌ای از بازی‌های اختصاصی خود است که با استفاده از توکن نات کوین ادغام خواهند شد. این اخبار باعث برانگیختگی در جامعه ارزهای دیجیتال شده است و همه درباره برنامه‌های جذاب نات کوین برای گسترش اکوسیستم و افزایش تعامل کاربران صحبت می‌کنند.

درباره ارز دیجیتال نات کوین

بعد از چند ماه فعالیت پرشور کاربران در بازی نات کوین، حالا سرانجام پیش فروش این توکن آغاز شده است. این خبر باعث افزایش انتظارات برای درج نات کوین در صرافی‌ها شده است. اکنون کاربران به دنبال جواب سوالاتی مانند “نات کوین در کدام صرافی‌ها لیست شده است؟” و “قیمت گذاری نات کوین چگونه است؟” هستند و آیا قیمت رسمی و مشخصی برای آن تعیین شده است؟

آیا نات کوین قیمت گذاری شده است؟

پیش فروش نات کوین آغاز شده است و امکان تبدیل امتیازات در بازی نات کوین به NFT نیز ارائه شده است. کاربران می‌توانند امتیازات خود را به ووچرها یا NFT ها تبدیل کنند و این ووچرها در پلتفرم Getgems قابل معامله هستند. با این حال، این رمزارز هنوز قیمت گذاری نشده است و قابل معامله در صرافی‌های معتبر نیست. این موضوع نشان می‌دهد که ارز دیجیتال Notcoin هنوز در مراحل اولیه توسعه و انتشار قرار دارد و احتمالاً پس از اتمام فرایند پیش فروش، قیمت گذاری و معاملات بیشتری در این زمینه انجام خواهد شد.

قیمت گذاری نات کوین کی آغاز می‌شود؟

پیش فروش یک فرصت عالی برای تیم توسعه نات کوین است تا بشناسد چقدر کاربران علاقه‌مند به این ارز دیجیتال هستند. این فاز آزمایشی می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا میزان تعامل واقعی کاربران با ووچرها را بسنجند و پس از قیمت گذاری، میزان نقدینگی مورد انتظار را تخمین بزنند. با توجه به داده‌های فعلی، قیمت گذاری نات کوین قرار است تا اواسط ماه فروردین انجام شود. اما باید توجه داشت که هیچ توکنی تحت عنوان نات کوین یا ارز NOT وجود ندارد و تنها راه فروش امتیازات برنامه نات کوین از طریق ووچر و NFT است. بنابراین باید از توکن‌های کلاهبرداری واقعی دوری کرد و به این نکات توجه کرد تا بتوان نات کوین را به درستی نقد کرد.

قیمت ارز نات کوین چقدر خواهد بود؟

با توجه به تبدیل ووچرها به دلار و قیمت معاملاتی آنها، قیمت یک صد هزار واحد ارز NOT تخمین زده شده حدود 27,000 تومان است. این پیش بینی بر اساس مقدار ووچرهای تبدیل شده و در حال معامله است و ممکن است پس از لیست شدن NOT کوین، قیمت نهایی آن بالاتر یا پایین تر از این مقدار باشد. احتمالاً پس از راه اندازی، قیمت NOT کوین به اعداد بالاتری ارتقا پیدا کند. اما پیش بینی بر اساس تجربه و تحلیل، قیمت 25 الی 30 هزار تومان برای هر 100 هزار واحد NOT کوین می‌تواند نقطه تعادلی مناسبی باشد.

ارز نات کوین در کدام صرافی لیست شده است؟

در حال حاضر، ارز NOT هنوز در هیچ یک از صرافی‌ها قیمت گذاری نشده است و بنابراین نمی‌توان آن را خرید یا فروش کرد. اما انتظار می‌رود که پس از راه‌اندازی و قیمت گذاری این رمزارز، صرافی‌ها نیز این ارز را لیست کنند و امکان معامله با آن فراهم شود. به عنوان یک گزینه، می‌توانید ثبت‌نام خود را در صرافی BingX انجام دهید تا پس از انتشار قیمت NOT، بتوانید به راحتی این ارز را خرید و فروش کنید. برای این منظور، می‌توانید از لینک ثبت‌نام موجود در سایت صرافی استفاده کرده و حساب کاربری خود را ایجاد کنید. سپس با نصب اپلیکیشن BingX، می‌توانید به سرعت و آسانی به معاملات خود در این صرافی دسترسی پیدا کنید. منتظر بمانید تا قیمت NOT اعلام شود و از فرصت‌های با ارزشی که این رمزارز ارائه می‌دهد، بهره‌مند شوید.

معرفی بهترین کیف پول نات کوین

برای انتقال و فروش نات کوین، ابتدا به یک کیف پول نات کوین نیاز داریم. این کیف پول به ما امکان می‌دهد دارایی‌هایمان را از بازار نات کوین برداشت کرده و آن‌ها را به صورت فیات یا ارز دیجیتال دیگر مبادله کنیم. Tonkeeper یکی از کیف‌های پول معتبر برای نگهداری و انتقال ارزهای شبکه Toncoin است. این کیف پول همچنین ارز NOT را نیز پشتیبانی می‌کند، که یک توکن بر بستر شبکه Toncoin است. بهتر است قبل از شروع فعالیت‌های مربوط به نات کوین، با مقاله “کیف پول نات کوین” و نصب و راه‌اندازی کیف پول Tonkeeper آشنا شوید و از این فرصت بهره‌وری کنید.

نگاهی به آینده ارز نات کوین

نات کوین به عنوان یک میم کوین توسط تیم توسعه بلاکچین تون کوین تحت حمایت قرار گرفته است و این امر باعث شده است که تلگرام نیز در این باره دخیل شود. اما این پروژه در حال حاضر محصول خاصی ندارد و انتظارات باید متناسب با یک میم کوین دیگر باشد. اما اگر کاربران تصمیم به ایجاد یک کامیونیتی قدرتمند برای حمایت از این رمزارز بگیرند، ممکن است شاهد رشد قیمتی قابل توجهی برای آن باشیم. اما ارزش این رمزارز به طور مستقیم وابسته به حمایت و تعامل جامعه با آن است و در صورتی که این حمایت و تعامل برقرار نشود، ارزش آن نیز به تدریج کاهش خواهد یافت. بنابراین، آینده نات کوین و قیمت آن به طور مستقیم وابسته به اقدامات واکنش‌های جامعه است.

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات