در این مطلب از اخبار بین المللی مجله استار بورس ایران متعهد شده است که پس از تصمیم بایدن به هرگونه هدف گیری آمریکا پاسخ قاطعی بدهد را قرار دادیم .

ایران متعهد شده است که پس از تصمیم بایدن به هرگونه هدف گیری آمریکا پاسخ قاطعی بدهد

پایگاه آمریکایی در نزدیکی مرز اردن با سوریه هدف پهپاد پرتاب شده توسط گروه های عراقی قرار گرفت.

ایران متعهد شده است که پس از تصمیم بایدن به هرگونه هدف گیری آمریکا پاسخ قاطعی بدهد

بر اساس آنچه در رسانه های رسمی ایران روز چهارشنبه منتشر شد، امیر سعید ایرانی، نماینده ایران در سازمان ملل هشدار داد که تهران به هر حمله ای که خاک، منافع یا اتباع این کشور را در خارج از کشور هدف قرار دهد، قاطعانه پاسخ خواهد داد.

هشدار نماینده ایران در سازمان ملل پس از آن صورت می گیرد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دیروز، سه شنبه اعلام کرد که درباره نحوه واکنش به حمله ای که به پایگاه نظامی آمریکا در اردن هدف قرار گرفت و 3 سرباز آمریکایی کشته و ده ها تن دیگر زخمی شدند، تصمیم گرفته است. .

بایدن دیروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی در مورد ایران گفت: من آنها را مسئول می دانم، یعنی آنها در حال تامین سلاح برای افرادی هستند که این (حمله) را انجام داده اند.

بایدن جزئیات بیشتری در مورد پاسخ آمریکا که وعده داده بود ارائه نکرد، اما جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا بعداً اظهار داشت که این پاسخ ممکن است تدریجی باشد و ممکن است شامل اقدامات متعددی باشد.

گردان های حزب الله عراق – که مسئولیت حمله پهپادی را که پایگاه پشتیبانی لجستیکی در برج 22 شبکه دفاعی اردن را هدف قرار داد – بر عهده گرفت – دیروز سه شنبه از تعلیق عملیات نظامی و امنیتی خود علیه نیروهای آمریکایی خبر داد.

وی توضیح داد که هدف از این تصمیم جلوگیری از هر گونه شرمساری برای دولت عراق است، با توجه به عواقب این حمله، که اولین حمله برای وارد کردن خسارات انسانی به نیروهای آمریکایی از زمان وقوع سیل الاقصی در هفتم هجری است. اکتبر گذشته

کتائب حزب الله در بیانیه خود در این زمینه تایید کرد که ایران نمی داند چگونه عمل کند و بارها به تشدید تنش علیه نیروهای آمریکایی اعتراض کرده است.

تعدادی از اعضای سپاه پاسداران ایران در حملات اسرائیل در سوریه کشته شدند که پنج تن از اعضای آن در 20 ژانویه و دو تن دیگر در 25 دسامبر کشته شدند.

روز گذشته، دوشنبه، حمله دیگری از سوی اسرائیل به منطقه ای که خبرگزاری تسنیم ایران آن را «مرکز مستشاری نظامی ایران» در سوریه توصیف کرد، اصابت کرد و دو نفر کشته شدند، اما نماینده ایران در سوریه جزئیات مربوط به هدف را رد کرد و گفت که قربانیان این حمله نیستند. ایرانی ها.

در 15 ژانویه، ایران به آنچه که به گفته آن “ستاد جاسوسی” اسرائیل در منطقه نیمه خودمختار کردستان عراق بود، حمله کرد.

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات