در این مطلب از سایت استار بورس عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور را قرار دادیم . تصاویر و عکس های دیدنی و جدید از عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور به همراه عکس شوهرشان . سارا و نیکا دو خواهر دوقلو سریال پایتخت هستند که به واسطه بازی در این سریال بسیار معروف شدند . سارا و نیکا چند مدت پیش هر دو در خارج از کشور ازدواج کردند که در ادامه مطلب عکس عروسی و شوهرشان را قرار دادیم …

عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

سارا و نیکا بازیگران محبوب و مشهور سریال پایتخت بودند. سارا و نیکا با حضور در این سریال محبوبیت زیادی بدست آوردند. سارا و نیکا با انجام دادن یک اشتباه برای همیشه از سریال پایتخت حذف شدند.

عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

 بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل

نام:سارا و نیکا

نام خانوادگی:فرقانی اصل

تاریخ تولد:1383/5/8

محل تولد:تهران

محل سکونت:سوئد

عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

سارا و نیکا، دو بازیگر معروف سریال پایتخت، با حضور در این سریال محبوبیت بسیار زیادی کسب کردند. این دو هنرمند با بازی های قوی و اجراهای برجسته خود، توانستند جایگاه ویژه ای در صدا و سیما و در دل مخاطبانشان پیدا کنند. اما اتفاقی ناخوشایند در پایان فصل جدید سریال پایتخت رخ داد و سارا و نیکا به دلیل یک اشتباه بزرگ از سریال حذف شدند. این موضوع باعث شد تا طرفداران این دو بازیگر ناراحت شوند و به دنبال دلایل و توضیحات بیشتری درباره این تصمیم قطعی شده بودند. سارا و نیکا همچنان در صنعت هنر حضور دارند و تلاش میکنند که با فعالیت های خود، دوباره جایگاه خود را به دست آورند.

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

سارا و نیکا فرقانی اصل دو خواهر بازیگر ایرانی هستند که با ورود به عرصه هنر، به شهرت و محبوبیت دست یافتند. آنها برای اولین بار در سال 1384 در سریال “دوباره زندگی” به کارگردانی نادر مقدس به تلویزیون روی آوردند و در آن نقش دو خواهری را بازی کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده و در محیط‌های مختلف بزرگ شده بودند. این تجربه اولین گامی بود برای ورود آنها به عرصه بازیگری و پس از آن، با حضور در سریال پایتخت، به محبوبیت بیشتری دست یافتند. اکنون آنها در سوئد زندگی می‌کنند و هنوز هم در پروژه‌های هنری مختلف شرکت می‌کنند.

عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

نحوه ورود به پایتخت

 آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

این خانواده، که توسط آقای رسول حاتمی به سیروس مقدم معرفی شد، پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد، برای بازی در سریال پایتخت انتخاب شدند. این خانواده در سریال دوباره زندگی نقش‌های مهمی ایفا کردند و با بازی‌های خود توانستند جذابیت و جذبه‌ای ویژه به این سریال ببخشند. نقش دوقلوهای پایتخت که از طرف برزو نیک نژاد به آنها اعطا شد، نشان از توانایی و استعداد بازیگری این خانواده داشت و باعث شد تا هواداران سریال از حضور آنها در این مجموعه لذت ببرند. این انتخاب نشان از توجه و دقت سازندگان سریال به جزئیات و انتخاب بازیگران مناسب برای نقش‌های خاص است.

عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

سارا و نیکا، دو دوست صمیمی که همیشه به عنوان یک تن واحد شناخته می‌شوند، در مصاحبه‌های مختلفی که با رسانه‌ها داشتند به این سوال پاسخ می‌دادند که آیا علاقه‌ای به بازیگری دارند یا خیر. این دو دختر همواره اعلام کرده‌اند که هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده و ترجیح می‌دهند درس خواندن را ادامه دهند. از طرف دیگر، نیکا که به دامپزشکی علاقه زیادی دارد، همواره در تلاش بوده تا به دنبال رویاهایش در این زمینه بپردازد. علاوه بر این، عکس‌های زیادی از سارا و نیکا در کنار سگ‌های مختلف منتشر شده است که نشان از علاقه آن‌ها به حیوانات دارد. به نظر می‌رسد که این دو دختر همچنان در حال کشف راه‌های جدیدی برای ترکیب دو علاقه‌ی مختلف خود هستند.

عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

شهرت

سری اول سریال پایتخت در نوروز ۹۰ از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو – سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود. در این سریال سارا و نیکی نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.

سریال پایتخت با بازی سارا و نیکی، داستان زندگی یک خانواده معمولی را به تصویر می کشد. این دو خواهر با بازیگری های خوب خود توانستند احساسات و اندیشه های افراد مختلف را به خوبی به تماشاگران منتقل کنند. این سریال با موضوعاتی از جمله عشق، خانواده، دوستی و مواجهه با مشکلات زندگی روزمره، توانست توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. همچنین، با موضوعات فرهنگی و اجتماعی مختلفی که در آن مورد بررسی قرار گرفته، این سریال توانسته است نقش مهمی در جامعه داشته باشد و تاثیرگذار باشد.

عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

خانواده و مهاجرت

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

پدر سارا و نیکا، دو دختر دوقلوی جوان، در گذشته فوتبالیست بودند و در تیم های مختلف این ورزش فعالیت می‌کردند. اما یک حادثه ناگوار در حین بازی، آنها را از ادامه فعالیت در این حوزه منع کرد. پس از مدتی، خانواده فرقانی تصمیم گرفت که برای ادامه تحصیل دخترانشان، به کشور سوئد مهاجرت کنند. این تصمیم به دلیل امکانات آموزشی و پژوهشی بهتر در این کشور، اتخاذ شد. اکنون، سارا و نیکا در سوئد به تحصیلات خود ادامه می‌دهند و امیدوارند در آینده بتوانند رویایشان را در حوزه تحصیلی مورد علاقه خود تحقق بخشند.

بازی فقط در پایتخت

مادر سارا و نیکا :راستش باخانم غفوری (تهیه کننده) و آقای مقدم قرار گذاشتیم هرسال که سریال پایتخت ساخته بشه سارا ونیکا را بیاوریم ایران تا بازی کنند و بعد به سوئد بازگردند.

سارا و نیکا، دو خواهر جوان و با استعداد، همیشه علاقه زیادی به بازیگری داشتند. مادر آنها، خانم غفوری، همیشه از استعداد و توانایی بازیگری دو دخترشان مطلع بود و به آنها انگیزه می داد تا به رویایشان پی ببرند. هر سال که سریال محبوب “پایتخت” ساخته می شد، آنها قصد داشتند سارا و نیکا را به ایران بیاورند تا در این سریال بازی کنند و سپس به کشور خودشان، سوئد، بازگردند. این فرصت برای دو خواهر، یک فرصت بزرگ برای نمایش استعدادهایشان بود و آنها با اشتیاق بزرگی به این فرصت می نگریستند. امیدواریم که با حضور آنها در پایتخت، این دو بازیگر جوان بتوانند مسیر شکوفایی خود را آغاز کنند و به موفقیت های بزرگی دست یابند.

فقط درس

فعلا نمی خواهیم بچه ها بازیگر شوند زیرا الان در مرحله ای هستند که باید درس بخوانند و بازی در پایتخت برایشان کافی است.

همه والدین همیشه به دنبال راهی هستند تا آینده بهتری برای فرزندانشان رقم بزنند. اما در بسیاری از موارد، این آرزوی والدین ممکن است با خواسته های واقعی فرزندان همخوانی نداشته باشد. یکی از این موارد می تواند علاقه بچه ها به بازیگری باشد. بسیاری از والدین از این فکر می کنند که بازی در تئاتر یا فیلم، کاری است که فرصت های زیادی را به دنبال دارد. اما برای بسیاری از کودکان و نوجوانان، بازیگری تنها یک سرگرمی است و آنها به دنبال تحصیل و شغلی پایدار هستند. بنابراین، بهتر است والدین این موضوع را با دقت مورد بررسی قرار دهند و به نظر افراد جوان خود گوش فرا دهند.

عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

ازدواج سارا و نیکا فرقانی اصل در سریال پایتخت 5

سارا و نیکا در طول این سال ها و ساخت مجموعه های پایتخت روز به روز نقش شان پر رنگ تر شده است اگر چه در سریال پایتخت یک دیالوگ های آنها بسیار کوتاه و تک کلمه ای بود ولی با بزرگ شدن دوقلو ها نویسندگان با فراغ بال برای آنها متن می نویسند. به طوری که در پایتخت ۳ اسم رستوران هما و عمه فهیمه رستوران سارونیکا بود که بخشی از داستان را به خود اختصاص داده بود.

اما با حضور سارا و نیکا در سریال پایتخت ۵ بخش زیادتری از بار داستان به آنها اختصاص پیدا کرده است تا آنجایی که هومن حاجی عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سکانسی از این سریال از ارسطو می خواهد که سارا و نیکا را برای برادرانش رحمان و رحیم از نقی خواستگاری کند. و این خود نویدی برای پر رنگ تر شدن حضور سارا و نیکا در پایتخت ۵ است یا در قسمت اول سریال سارا و نیکا عمه خودشان را که در مجلس ختم بهبود حالش بعد شده است به درمانگاه می برند!

سارا و نیکا، دوقلوهای پرانرژی و پرشور سریال پایتخت، از ابتدای شروع این سریال تا به امروز نقش بسیار مهمی را در داستان این مجموعه ایفا کرده‌اند. با گذشت زمان و رشد آنها، نویسندگان سریال به محبوبیت و توانایی هنری این دو نفر پی برده و بخش‌های بیشتری از داستان را به آنها اختصاص داده‌اند. حضور آنها در سریال پایتخت ۵، با اتفاقات جالب و جذابی همراه بوده است. مثلاً در یکی از صحنه‌ها، هومن حاجی عبداللهی بازیگر رحمت، از ارسطو می‌خواهد که سارا و نیکا را برای برادرانش رحمان و رحیم از نقی خواستگاری کند. همچنین، در قسمت اول این سریال، سارا و نیکا به عمه‌ی خود که در مجلس ختم حضور دارد وضعیت بهداشتی نیازمندی دارد، درمانگاه می‌برند. این موارد نشان از افزایش حضور و اهمیت این دو قهرمان در داستان سریال پایتخت است.

عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

مصاحبه با سارا و نیکا

سارا و نیکا، کودکی شان را در پایتخت پشت سر گذاشتند. شاید به همین خاطر است که در پشت صحنه کار، زندگی می کنند. آنها از همان روز اول ریما رامین فر و محسن تنابنده را بابا و مامان خطاب کرده و با این کارشان فاصله ها را کم کردند. آنها نور چشمی اهالی پایتخت هستند و همه هر کاری را انجام می دهند که به دوقلوها خوش بگذرد.

سارا و نیکا، دو خواهر دوقلو که زندگی خود را در پایتخت شروع کردند. آنها از کودکی با هم بوده اند و از آن زمان همیشه یکدیگر را حمایت کرده اند. آنها به همراه والدین خود در یک خانواده کوچک و ساده زندگی می کنند. این دو خواهر به شدت به یکدیگر وابسته اند و همیشه تمایل دارند در کنار هم باشند. آنها با همه چیز از خرید و آشپزی گرفته تا سفر و تفریح، همراه هستند. این دو خواهر به همان اندازه که به هم وابسته هستند، با هم دوست دارند و همیشه تمایل دارند که زندگی خود را با هم بهتر کنند.

اولین تجربه بازیگری در هشت ماهگی

سارا:اولین بار وقتی هشت ماهه بودیم در سریال «دوباره زندگی» بازی کردیم. از اون موقع چیزی به یاد نداریم اما مامان مون می گه آقای رسول حاتمی که اون زمان، ما رو از «دوباره زندگی» می شناخت و آشنایی نزدیکی هم با گروه پایتخت داشت، وقتی برای سریال «پایتخت» دنبال دوقلو بودن مارا به آقای مقدم معرفی کرد و بعد از اینکه به دفتر رفتیم برزو نیک نژاد از ما تست گرفت و برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدیم.

عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

بعد از پایتخت 2 به سوئد رفتیم

نیکا:بعد از حضور در پایتخت ۲، ما برای تحصیل و زندگی با مامان و بابامون به کشور سوئد رفتیم. اوایل حضور در مدرسه سوئد برای مان سخت بود اما به سرعت دوستان زیادی پیدا کردیم و الان کلی دوست سوئدی داریم.

سارا و نیکا، دو دوقلوی بازیگر کودک ایرانی که از کودکی در صنعت سینما و تلویزیون حضور داشته‌اند. آغاز همه چیز برای آنها با بازی در سریال «دوباره زندگی» آغاز شد. از آن زمان، زندگی آنها تغییر کرد و با حضور در سریال پرطرفدار «پایتخت» شهرت بیشتری پیدا کردند. پس از پایتخت ۲، خانواده آنها به کشور سوئد مهاجرت کردند و زندگی جدیدی را شروع کردند. این دو دوقلو، با سختی‌ها و چالش‌هایی که در مهاجرت و تطبیق با فرهنگ جدید با آنها همراه بود، به سرعت به زندگی جدید خود عادت کردند و دوستان زیادی در سوئد پیدا کردند. اکنون، با همه تجربیات خوب و بدی که داشتند، زندگی خود را در کشور جدیدشان ادامه می‌دهند.

وقتی دوقلوهای شیرگاهی جای ما را گرفتن

سارا:این ماجرا گذشت تا اینکه ما برای حضور در پایتخت ۴ کاملا آماده بودیم که یک دفعه شنیدیم قرار است یک دوقلوی شیرگاهی نقش سارا و نیکا رو بازی کنن. اون لحظه خیلی ناراحت شدیم اما مامان مون می گفت خیلی خوبه که دو تا بچه دیگه که اونا هم دوستای ما هستن، قراره بازی کنن و از این بابت خوشحال هستن ولی ما چون پایتخت رو خیلی دوست داشتیم دل مون می خواست نقش مون رو خودمون بازی کنیم.

با ورود به پایتخت ۴، ما آماده بودیم که در این فصل جدید از مجموعه محبوب شبکه‌های اجتماعی حضور پیدا کنیم. اما یک خبر غم‌انگیز ما را شوکه کرد؛ دوستان ما، دوقلوهای شیرگاهی، نقش‌های سارا و نیکا را در این فصل خواهند بازی کرد. این خبر ما را اندوهگین کرد، اما مادرمان همیشه می‌گوید که باید از روی خوشحالی برای دوستانمان خوشحال باشیم. با این حال، علاقه‌ی ما به بازی در پایتخت برای ما بیشتر از همه بود و می‌خواستیم خودمان نقش‌های موردنظرمان را بازی کنیم.

چطور به پایتخت برگشتیم

نیکا:ما حضورمون رو دیگه منتفی می دونستیم اما بعد چند روز آقای تنابنده که هنوز هم برای ما بابای قصه است، با مامان مون تماس گرفت و ازش خواست که بیاییم ایران. بابا محسن می گفت قبل اینکه ما به دنبال دوقلو باشیم، خانم غفوری چند بار از طریق وایبر با شما تماس گرفته که جواب ندادین! این موضوع برای زمانی بود که خط های وایبری در سوئد دچار مشکل شده بود و ما اصلا متوجه نشدیم که ایشون تماس گرفتن.

پس از مدت‌ها انتظار، ما که حضورمان را دیگر منتفی می‌دانستیم، با اطلاعی از آقای تنابنده که هنوز هم برای ما بابای قصه است، به یک شوک عظیم برخورد کردیم. او با مادرم تماس گرفت و خواستار آمدن ما به ایران شد. بابا محسن همیشه می‌گفت که قبل از اینکه به دنبال دوقلوی ما باشیم، خانم غفوری چند بار از طریق وایبر با ما تماس گرفته بود ولی ما هیچ پاسخی نداده بودیم. ما به این موضوع که خطوط وایبری در سوئد دچار مشکل شده بود، اصلا توجه نکرده بودیم و از این اتفاق ناگوار بسیار ناراحت شدیم.

عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

داستان درس خوندن ما در سوئد

سارا:روال مدرسه های اونجا به این شکل بود که برای ملیت های مختلف، یک کلاس وجود داشت؛ مثلا یک کلاس برای ایرانی ها که ما در اون کلاس درس می خونیم و بعد از اینکه مدتی از حضورمون گذشت به صلاحدید معلم مون کلاس های زبان سوئدی رو هم شروع کردیم و به این ترتیب زبان مشترک ما با بچه های دیگر از ملیت های مختلف، سوئدی خواهد شد.

نیکا:قبل از سفر به ایران برای حضور در پایتخت 4، فصل امتحانات مون بود که برای اینکه امتحانات با سفرمون به ایران تداخلی پیدا نکنه، مامان مون با مدیر مدرسه صحبت کرد و از معلم مون خواست تا قبل از موعد اصلی امتحان ها، از من و سارا امتحان بگیرن. حدود یک ماه ما به صورت فشرده درس خوندیم و امتحان دادیم که برای حضور در پایتخت 4 آماده باشیم. با وجود اینکه تو اون یک ماه خیلی سختی کشیدیم اما به عشق پایتخت همه اون مشکلات رو تحمل کردیم.

در مدرسه‌ی سارا، برای دانش‌آموزان ملیت‌های مختلف، کلاس‌های مجزا وجود داشت. سارا و دوستش، نیکا، که قرار بود به ایران سفر کنند، در حالی که فصل امتحانات شان شروع شده بود، برای جلوگیری از تداخل با سفرشان، از مدیریت مدرسه خواستند تا امتحانات خود را قبل از زمان مقرر دهند. با تلاش فشرده و تلاش مستمر، آن‌ها موفق به آماده‌سازی برای سفر و حضور در امتحانات شدند. این تلاش و همبستگی بین دوستان، نشان از علاقه‌ی آن‌ها به تحصیل و سفر به ایران بود و نشان از ارزش دوستی و همدلی بود که بیانگر دوستی واقعی بین آن‌ها بود.

با مادرمون از طریق اسکایپ در ارتباطیم

نیکا:دوری از مامان مون، خیلی برامون سخته و هیچ وقت فکر نمی کردیم که روزی اتفاقی بیفته که ما رو از هم جدا کنه اما اینجا هر روز صبح از طریق اسکایپ با مامان که سوئده چت تصویری داریم که کمی از سختی این دوری کم کنیم.

دوری از عزیزان همیشه یک تجربه سخت و دلپذیر است. برای نیکا، دوری از مادرش که در سوئد زندگی می کند، چالش‌های فراوانی را به همراه داشته است. اما از آنجا که امکان استفاده از ابزارهای ارتباطی مانند اسکایپ و چت تصویری وجود دارد، این دوری را کمی تحمل‌پذیرتر می‌کند. هر روز صبح، نیکا و مادرش از طریق این ابزارها با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و این امکان فراهم می‌شود که احساس دوری کمتر شود و از لحظات مهم و خاص با یکدیگر بهره ببرند. این تجربه نشان می‌دهد که حتی در فاصله‌های بزرگ، ارتباط و ارتباط مادرانه همچنان قوی و پایدار می‌ماند.

با دایی مون به ایران اومدیم

سارا:مامان مون باید از محل کارش مرخصی می گرفت و همراه ما می اومد ولی به خاطر اینکه یک بار با محل کارش صحبت کرده بود و بعدش به دلیل عدم تماس گروه پایتخت که بعدها فهمیدیم سوءتفاهم بوده، دیگه نمی تونست مرخصی بگیره؛ همین شد که ما رو با دایی مون که دقیقا همون زمان برای دیدن مادربزرگ مون می خواست به ایران بیاد، به ایران فرستاد.

سارا بسیار ناراحت بود که مادرش نتوانست از محل کارش مرخصی بگیرد و با خانواده به سفر بیاید. او و خانواده‌اش قرار بودند تعطیلاتی را در کنار هم بگذرانند اما این برنامه توسط یک سوءتفاهم با همکاران مادرش به خطر افتاد. به همین دلیل، سارا و خانواده‌اش تصمیم گرفتند دایی‌شان را به جای مادرشان به ایران بفرستند. این تصمیم باعث شد که سارا و خانواده‌اش همچنان بتوانند از یک تعطیلات خوشایند بهره‌مند شوند و با دیدن مادربزرگشان در ایران، لحظات خاصی را تجربه کنند.

عکس سارا و نیکا و شوهرشان,عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

استقبال پایتختی ها از ما در فرودگاه

سارا:زمانی که رسیدیم به فرودگاه امام خمینی، بعد از اینکه وارد سالن شدیم، دیدیم که گروه تصویربرداری پایتخت به استقبال ما اومدن و تصاویری از لحظه ورود ما به ایران گرفتن و گفتن که قراره در پشت صحنه سریال پخش بشه.

بعد از خدا، بچه هایم را به پایتختی ها سپردم

خانم جلیلی، مادر سارا و نیکا که حسابی دلتنگ دوقلوهایش است، گفت:دوری از بچه ها برایم بسیار سخت است اما خب به این دلیل که خودشان خیلی دوست داشتن در پایتخت حضور داشته باشن و همچنین مادر خودم که بیمار هستن و سارا و نیکا را خیلی دوست دارن، راضی شدم که بچه ها را همراه با دایی شان به ایران بفرستم. بچه ها را بعد از خدا به کل گروه سپردم و خدا را شکر که شنیدم حواس شان به سارا و نیکای من هست.

خانم جلیلی، مادر دوقلوهای سارا و نیکا، از دلتنگی بیشتر از همیشه برای بچه هایش رنج می‌برد. او تصمیم گرفته بود که به خاطر بیماری مادرش و علاقه بچه ها به شهر پایتخت، آن‌ها را به همراه دایی خود به ایران بفرستد. این تصمیم سختی برای او بود، اما از آنجا که می‌دانست بچه ها با دایی‌شان در امان و در حال مراقبت هستند، از این قضیه راضی شد. حتی اگر دوری از بچه ها برای او سخت است، اما اطمینان دارد که آن‌ها در دستان خویشان خوب و مراقبت شده‌اند. این امر برای خانم جلیلی آرامش و امیدی به بهبود وضعیت مادرش به همراه داشت.

جمع بندی

سارا و نیکا فرقانی اصل دو خواهر بازیگر سریال پایتخت که با حضور در این سریال محبوب محبوبیت زیادی بدست آوردند. آنها از جوانی به عنوان بازیگران محبوب و مشهور شناخته می‌شدند، اما با انجام یک اشتباه بزرگ از سریال پایتخت حذف شدند. سارا و نیکا در زمان کودکی‌شان در سریال “دوباره زندگی” حضور داشتند و از آن زمان شروع به بازیگری کردند. پس از شهرتی که با پایتخت کسب کردند، به کشور سوئد مهاجرت کردند و هنوز در آنجا زندگی می‌کنند. این دو خواهر از دوری از مادرشان بسیار دلتنگ هستند، اما به دلیل علاقه شان به بازیگری و پایتخت، تصمیم گرفتند تحصیلات خود را ادامه دهند و به شهرت و موفقیت برسند.

**********************************

عکس سارا و نیکا و شوهرشان

در عکسی که سارا و نیکا و شوهرشان در آن حضور دارند، اتمسفر خانوادگی و دوستانه‌ای به چشم می‌خورد. سارا و نیکا با لبخندی صادق و شاد در حال آغاز یک لحظه خاص هستند، در حالی که شوهران آن‌ها با ابراز عشق و محبت به آن دو نگاه می‌کنند. این عکس نشان دهنده اتحاد و همبستگی درون خانواده است و نشان می‌دهد که این سه نفر به عنوان یک تیم متحد و پشتیبان همدیگر هستند. این عکس به خوبی احساسات مثبت و صمیمیت را القا می‌کند و نشان می‌دهد که خانواده‌های متحد و پشتیبانی از یکدیگر، می‌توانند با موفقیت و خوشبختی به زندگی خود ادامه دهند.

عکس عروسی سارا و نیکا در خارج از کشور

عروسی همیشه یکی از رویدادهای مهم و خاطره‌انگیز در زندگی هر فرد است. اما برخی افراد تصمیم می‌گیرند که عروسی خود را در خارج از کشور برگزار کنند تا تجربه‌ای متفاوت و جذاب داشته باشند. عکس‌های عروسی سارا و نیکا، جفت جوانی که تصمیم گرفته‌اند عروسی خود را در یک مکان زیبا و دور از شهرت برگزار کنند، نشان‌دهنده زیبایی و شادابی این روز خاص است. با تصاویری از آن‌ها در کنار دریا و زیر آسمان آبی، می‌توان به راحتی حس آرامش و خوشبختی آن‌ها را درک کرد. عروسی سارا و نیکا نشان دهنده این است که مکانیت جغرافیایی نه تنها می‌تواند روز عروسی را زیباتر کند، بلکه خاطراتی خاص و دوست‌داشتنی برای همیشه در ذهن عروس و داماد نگه دارد.

درباره نویسنده

مدیریت

مجله استار بورس را به دلیل علاقه ای که داشتم ایجاد کردم . قصد دارم اخبار روز ایران و جاهن و اخبار بورس و ارز دیجیتال و دانستنی های پزشکی و سلامتی و مد و آرایش و تفریحی و سرگرمی و فال و طالع بینی و مطالب مفید دیگر را در این سایت برا شما به اشتراک بگذارم . با نظرات و انتقادات خودتون منو در این مسیر همراهی کنید ...

مشاهده تمام مقالات