در این مطلب از اخبار تکنولوژی استار بورس آموزش نحوه روشن کردن و راه اندازی هدست اپل ویژن پرو Apple Vision Pro را قرار دادیم .اگر شما هم از مشتریان و خریداران هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو هستید باید با نحوه راه اندازی و روشن کردن هدست اپل ویژن برو آشنا باشید …

آموزش نحوه روشن کردن و راه اندازی هدست اپل ویژن پرو Apple Vision Pro

آموزش نحوه روشن کردن و راه اندازی هدست اپل ویژن پرو Apple Vision Pro

وقتی Apple Vision Pro را برای اولین بار روشن می‌کنید، از طریق فرآیند راه‌اندازی ساده هدایت می‌شوید — تنها چیزی که نیاز دارید یک اتصال Wi-Fi است. اگر آیفونی با iOS 17 یا جدیدتر یا آیپد با iPadOS 17 یا بالاتر دارید، می‌توانید با استفاده از Quick Start اطلاعات خود را به Apple Vision Pro جدید خود منتقل کنید.

قبل از اینکه شروع کنی

قبل از روشن کردن اپل ویژن پرو، تناسب آن را تنظیم کنید.

باطری را شارژکن.

راه اندازی کامل

باتری را به Apple Vision Pro وصل کنید. وقتی صدایی را می شنوید، آماده پوشیدن است. به اتصال باتری به Apple Vision Pro مراجعه کنید.

اگر باتری را وصل کردید و بعد از 30 تا 45 ثانیه صدایی نشنیدید، دکمه بالایی را برای چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا Apple Vision Pro خود را روشن کنید.

Apple Vision Pro را روی صورت خود قرار دهید، سپس بند سر را روی پشت سر خود بلغزانید و تنظیم کنید تا ایمن شود. هنگامی که Apple Vision Pro چشمان شما را تشخیص دهد، نمایشگرها روشن می شوند.

‫ یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:

استفاده از Quick Start: اگر iPhone با iOS 17 یا iPad با iPadOS 17 یا جدیدتر دارید، می توانید از Quick Start برای راه اندازی خودکار دستگاه جدید خود استفاده کنید. دو دستگاه را به هم نزدیک کنید، سپس دستورالعمل ها را دنبال کنید.

تنظیم دستی: اگر آیفون با iOS 17 یا iPad با iPadOS 17 یا جدیدتر ندارید، روی Set Up Manually ضربه بزنید.

برای راه اندازی Apple Vision Pro دستورالعمل ها را دنبال کنید.

مراحلی مانند موارد زیر را تکمیل خواهید کرد:

تنظیم کامل چشم و دست

با Apple ID خود وارد شوید

توجه: کودکان زیر 13 سال نمی توانند با Apple ID خود وارد Apple Vision Pro شوند. کودکان 13 سال و بزرگتر هنگام استفاده از Apple Vision Pro باید تحت نظارت یک بزرگسال باشند.

شخصیت خود را ضبط کنید

حرکات اولیه را یاد بگیرید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ژست‌ها و کنترل‌های سخت‌افزار، به یادگیری حرکات و کنترل‌های اولیه در Apple Vision Pro مراجعه کنید.

اگر در حین راه‌اندازی به ویژگی‌های دسترس‌پذیری نیاز دارید، یکی از موارد زیر را انجام دهید:

VoiceOver را روشن کنید: روی Digital Crown سه بار کلیک کنید.

مشاهده و فعال کردن سایر ویژگی‌های دسترسی: روی دکمه بالا سه بار کلیک کنید.

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات