در این مطلب از مجله اخبار و سیگنال ارزهای دیجیتال استار بورس ارز دیجیتال شیبا اینو با اولین چالش بزرگ سال 2024 روبرو می شود، آنچه دارندگان SHIB باید بدانند را قرار دادیم .

ارز دیجیتال شیبا اینو با اولین چالش بزرگ سال 2024 روبرو می شود، آنچه دارندگان SHIB باید بدانند

ارز دیجیتال شیبا اینو با اولین چالش بزرگ سال 2024 روبرو می شود، آنچه دارندگان SHIB باید بدانند

با شروع سال 2024، شیبا اینو با چالش غافلگیرکننده ای روبرو می شود و زمین را به ستاره در حال ظهور «سقوط»، توکن کامپیوتر اینترنتی، ICP می دهد.

شیبا اینو با اولین درام بزرگ سال 2024 روبرو می شود، آنچه دارندگان SHIB باید بدانند

در یک رویداد غیرمنتظره برای علاقه مندان به Shiba Inu (SHIB)، این توکن مشهور با اولین چالش مهم خود در سال 2024 مواجه شد. در تاریخ 1 ژانویه، SHIB به رتبه هفدهم لیست بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده از نظر سرمایه گذاری سقوط کرد و ارز مورد علاقه خود را از دست داد. جایگاه شانزدهم نسبت به توکن کامپیوتری اینترنتی در حال افزایش (ICP).

تیم SHIB از پیشرفت‌های بزرگ و «موارد در حال تغییر بازی» در سال جدید انتقاد می‌کند

پیچ و تاب در داستان نه تنها در نزول SHIB بلکه در عملکرد قابل توجه ICP در چهار هفته گذشته نهفته است. ICP که اغلب توسط برخی به عنوان نشانه ای “فراموش شده از خدا” در نظر گرفته می شود، انتظارات را نادیده گرفته است و نرخ رشد چشمگیر بیش از 185٪ را ثبت کرده است. این افزایش سرمایه ICP را به رقم چشمگیر 6.1 میلیارد دلار رساند و عملاً SHIB را از جایگاه قبلی خود خارج کرد.
“”
منبع: CoinMarketCap

در حالی که ICP در ماه دسامبر به ارتفاعات جدیدی صعود کرد، به نظر می رسید SHIB راکد باقی می ماند. عملکرد هفتگی نشانه شیبا اینو با اختلاف 3.5 درصدی بین قیمت های بسته شدن و افتتاحیه، حداقل اسپرد را نشان داد.
2024، اما 2021 است

سوال مهمی که در ذهن علاقه مندان به ارزهای دیجیتال وجود دارد این است که آیا SHIB می تواند در آینده نزدیک یک بازگشت انجام دهد و شکوه سابق خود را بازیابد. با این حال، فتنه فراتر از این است، زیرا در طلوع 2024 شاهد رویارویی جذاب بین دو “ستاره” بازار ارزهای دیجیتال در سال 2021 بودیم.

Shiba Inu (SHIB) 2555% جهش در نرخ توکن سوزی چاپ می‌کند، آیا قیمت دنبال می‌شود؟

درگیری بین SHIB و ICP سوالاتی را در مورد احیای روایت های قدیمی در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد می کند. این نبرد ناگهانی آغاز فصلی جالب در حماسه کریپتو در سال 2024 است.

برچسب گذاری شده در:

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات