در این مطلب از سایت استار بورس بازی پرسپولیس و سپاهان چند چند شد,نتیجه بازی دیشب پرسپولیس و سپاهان را قرار دادیم . بازی حساس دیشب بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر با نتیجه مساوی 0 – 0 به پایان رسید . برای دیدن خلاصه بازی و نتیجه و حواشی بازی پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان همراه ما باشید در استار بورس …

بازی پرسپولیس و سپاهان چند چند شد,نتیجه بازی دیشب پرسپولیس و سپاهان

بازی پرسپولیس و سپاهان چند چند شد,نتیجه بازی دیشب پرسپولیس و سپاهان

نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر

در دیدار بین پرسپولیس و سپاهان، تیم‌هایی که هر دو به دنبال رقابت برای قهرمانی لیگ برتر بودند، به مصاف هم رفتند. این بازی پر از اتفاقات و هیجان بود، اما در نهایت به تساوی بدون گل ختم شد. اخراج امید عالیشاه در دقیقه ۸۳ از سوی داور باعث شد تا پرسپولیس با ۱۰ نفره به تلاش برای پیروزی بپردازد. اما با این نتیجه، پرسپولیس از صدر جدول دور ماند و با ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. امروز هم استقلال نتوانست در مقابل تراکتور به پیروزی دست پیدا کند و با تساوی، این تیم نیز فرصتی برای رفتن به صدر را از دست داد. این نتایج جدید، رقابت‌های لیگ برتر را به شکل هیجان انگیزی برای هواداران و علاقه‌مندان تبدیل کرده است.

خلاصه و حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان

در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. بازی به تساوی بدون گل ختم شد، اما اتفاقات دیدار بیشتر از نتیجه بازی خود جلب توجه کرد. درگیری‌های هواداران باعث جابه‌جایی مکان هواداران پرسپولیس شد و مهدی ترابی پس از تعویض اعتراض‌های شدیدی داشت. بارانی که در حین بازی بارید، باعث شد هواداران با پرچم‌های خود از باران فرار کنند. همچنین، مورایس سرمربی سپاهان نیز به دلیل اعتراض‌هایش به داور بازی مورد توجه قرار گرفت. از سوی دیگر، پرتاب یک نارنجک توسط هواداران سبب مصدومیت یک مأمور یگان ویژه شد. این اتفاقات نشان دهنده حساسیت و فشار بالای موجود در فضای فوتبال ایران است.

تیم داوری ضعیف دیدار پرسپولیس و سپاهان

در دیدار بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، تیم داوری به رأی خود تأثیر گذار بود. این موضوع باعث شد که از کیفیت بازی رنج ببرد و بازی بیشتر به شکلی نامناسب پیش برود. از آنجا که داور با اختیارات و صلاحیت خود می‌توانست با دقت بیشتری به قضاوت صحیح برسد، اما با بی‌دقتی‌هایی که در این دیدار انجام داد، بازی را به سمت بی‌کیفیتی هدایت کرد. برخی از تصمیمات بی‌جهت و بدون دلیل که توسط داور اتخاذ شد، باعث ناراحتی و انزجار برخی از بازیکنان و هواداران شد. این نشان می‌دهد که نقش و اهمیت تیم داوری در یک بازی فوتبال بسیار بزرگ و حیاتی است و نباید به دور از دقت و حوصله انجام شود.

به زبان دیگر، وی افزود: در برخی از صحنه‌ها، حیدری به اشتباه کارت زرد داد. در نهایت، علاوه بر عالیشاه، بازیکن سپاهان (برایان دابو) نیز باید اخراج می‌شد. همچنین، سیاوش یزدانی چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخورد نکرد.

در لحظه 14، زانوی یک بازیکن تیم سپاهان به سر یک بازیکن تیم پرسپولیس خورد ولی داور خطایی اعلام نکرد. همچنین در دقیقه 39، پس از ضربه‌ای که رضاییان از دستان بیرانوند خورد، از زمین خارج شد و باید کرنر گرفت، اما به اشتباه یک ضربه دروازه شد. در ادامه، در دقیقه 61، حیدری باید به یک بازیکن تیم سپاهان اخطار می‌داد، اما این اتفاق نیفتاد. همچنین، در یک صحنه دیگر، داور اصلی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

وقتی میرزابیگی به پایان رسید، یادآور شد که یک نکته جالب در این بازی بود که بازیکنان بیش از حد شکایت می‌کردند. اگر داور با تذکری به این اعتراض‌های بیش از حد جلوگیری می‌کرد، شاید اوضاع بهتری برای بازیکنان پیش آمد.

جمع بندی

در بازی بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، داوری که در این بازی مسئول برگزاری بازی بود، اقداماتی انجام داد که مورد انتقاد واقع شد. حیدری، کارشناس داوری فوتبال کشورمان، اشتباهاتی را در تصمیم‌گیری‌های داور این بازی مورد بررسی قرار داد. او به خطای‌هایی اشاره کرد که به نظر او انجام نشدند و بازیکنان تیم پرسپولیس نیز از این امر اعتراض کردند. همچنین، تصمیمات اشتباهی در مواقع حساسی در این بازی اتخاذ شد که موجب ناراضیتی بازیکنان و هواداران تیم‌ها شد. این اتفاقات نشان‌دهنده اهمیت داوری در فوتبال و نیاز به داوران حرفه‌ای و باتجربه در این رشته است.

*************************************

بازی پرسپولیس و سپاهان چند چند شد

در بازی پرسپولیس و سپاهان، دو تیم برتر فوتبال ایران، جذابیت و هیجان بالایی وجود دارد. این دو تیم همواره با حمایت هواداران طرفداران بسیاری برخوردارند و بازی های آنها همیشه مورد توجه قرار می‌گیرد. بازی های میان این دو تیم همواره با حضور زیادی از هوادارانی که از سراسر کشور به استادیوم می‌آیند، برگزار می‌شود. تنش و رقابت بین این دو تیم از دیرباز وجود داشته و همواره هر بازی بین آنها یک تاکتیک و استراتژی خاص دارد. هر بازی بین این دو تیم همواره با نتایج مختلفی پایان می‌یابد و همیشه مورد توجه و بحث هواداران و کارشناسان فوتبال قرار می‌گیرد.

نتیجه بازی دیشب پرسپولیس و سپاهان

در بازی دیشب بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، پرسپولیس توانست با نتیجه 0 – 0 این دیدار شود. این بازی در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران برگزار شد و تیم پرسپولیس با این پیروزی به رکوردی برابر با 43 امتیاز رسید و در صدر جدول قرار گرفت. گلزنان این دیدار از سوی تیم پرسپولیس، از دیگر رقبای تیمش، هدایت الله یعقوبی و امیررضا اعوانی بودند. این پیروزی مهم برای تیم پرسپولیس می‌تواند انگیزه بیشتری برای بازی‌های آینده ایجاد کند و به خود اعتمادی بالاتر در رقابت‌های لیگ برتر بخشد.

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات