در این مطلب از سایت استار بورس تاریخ بازی های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا,زمان شروع بازی های لیگ قهرمانان اروپا را قرار دادیم . مرحله نیمه نهایی بازی های لیگ قهرمانان اروپا 2024 از تاریخ چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 تیم دورتموند با پاری سن ژرمن از ساعت 22.30 و بازی برگشت سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 انجام خواهد شد . همچنین در دیگر بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم رئیال مادرید و بایرن مونیخ بازی برگشت را در تاریخ چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 برگزار خواهند کرد …

تاریخ بازی های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا,زمان شروع بازی های لیگ قهرمانان اروپا

تاریخ بازی های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا,زمان شروع بازی های لیگ قهرمانان اروپا

تاریخ بازی های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا,زمان شروع بازی های لیگ قهرمانان اروپا

چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403، 22:30،نیمه نهایی
رئال مادرید
22:30
بایرن مونیخ
*****
سه‌شنبه، 18 اردیبهشت 1403، 22:30،نیمه نهایی
پاری سن ژرمن
22:30
دورتموند
****
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403، 22:30،نیمه نهایی
دورتموند
22:30
پاری سن ژرمن

در روز چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در مصاف هم قرار خواهند گرفت. بازی این دو تیم در ساعت 22:30 برگزار خواهد شد و تماشاگران با یک دیدار هیجان‌انگیز و پرجنب وجنب روبرو می شوند.

در همین حال در روز سه‌شنبه، 18 اردیبهشت 1403، تیم‌های پاری سن ژرمن و دورتموند نیز در نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت . بازی این دو تیم نیز در ساعت 22:30 برگزار خواهد شد و هواداران شاهد یک دیدار فوق‌العاده خواهند بود .

در ادامه، در روز چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403، تیم‌های دورتموند و پاری سن ژرمن نیز در نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت و مردم با دیداری دیگر از رقابت‌های تورنمنت مواجه خواهند شد .

****************************************

تاریخ بازی های نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

در تاریخ 4 و 5 مه، دو بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین 4 تیم برتر اروپا برگزار شد. در اولین بازی، تیم منچستر سیتی با نتیجه 2-1 مقابل پاری سن جرمن به برتری رسید. گلزنان این بازی برای منچستر سیتی، که به سمت فینال پیشرو شدند، ریاض محرز و کیلین دبروینه بودند. در مقابل، در دومین بازی، تیم رئال مادرید با نتیجه 1-1 مقابل تیم تشلسی به ترتیب به نتیجه تساوی رسید و در نهایت به کمک گل زدن دروگبا در دقایق اضافی به فینال صعود کرد. این دو تیم برای رقابت در فینال به همراه پیروزهای دیگر خود، منچستر سیتی و تشلسی، آماده مسابقه ای بزرگ برای قهرمانی اروپا هستند.

زمان شروع بازی های لیگ قهرمانان اروپا

بازی های لیگ قهرمانان اروپا یکی از مهم‌ترین رخدادهای ورزشی سال است که هر ساله با حضور تیم‌های برتر از سراسر اروپا برگزار می‌شود. این رقابت‌ها با شروع فاز گروهی بین تیم‌های مختلف آغاز می‌شود و به مرور زمان به مرحله حذفی می‌رسد. هر ساله بازی های جذاب و هیجان انگیزی در این رقابت‌ها شاهد هستیم که باعث شور و نشاط هواداران و علاقمندان به فوتبال می‌شود. از تیم‌های بزرگ مانند رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و لیورپول تا تیم‌های کوچک‌تر، همه در تلاشند تا به عنوان قهرمان این رقابت‌ها جلوه کنند. امسال نیز با شروع فصل جدید، هواداران با انتظار برگزاری بازی‌های هیجان انگیز این رقابت‌ها هستند.

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات