در این مطلب از سایت استار بورس تاریخ قرعه کشی جام حذفی ایران ۱۴۰۳,برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را قرار دادیم . مراسم قرعه کشی جام حذفی ایران مرحله یک چهارم نهایی انجام شد و تیم های این مرحله مشخص شدند . بر اساس اخرین اخبار از قرعه کشی جام حذفی ایران برنامه بازی ها و مسابقات به صورت زیر است . تیم مس رفسنجان با تراکتور تبریز و چادرملو اردکان با آلومینیوم اراک و تیم گل گهر سیرجان با هوادار و تیم سپاهان با ملوان دیدار خواهند کرد …

تاریخ قرعه کشی جام حذفی ایران ۱۴۰۳,برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

تاریخ قرعه کشی جام حذفی ایران ۱۴۰۳,برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

با به پایان رسیدن مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، تیم‌هایی که به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته‌اند مشخص شدند. امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت، مراسم قرعه کشی دیدارهای این مرحله در سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. تیم‌هایی همچون سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به رقابت می‌پردازند.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

– در دیدار مس رفسنجان و تراکتور تبریز، ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان بازی بود.

– در دیدار چادرملو اردکان و آلومینیوم اراک، میزبان این دیدار تیم چادرملو بود.
– در دیدار گل گهر سیرجان و هوادار، ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان میزبان این بازی بود.
– در دیدار سپاهان و ملوان، ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان این دیدار بود.

در لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های مختلف از سراسر کشور در مسابقاتی هیجان‌انگیز به یکدیگر روبرو می‌شوند. از جمله این مسابقات می‌توان به بازی‌هایی از قبیل مس رفسنجان – تراکتور تبریز، که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود، اشاره کرد. همچنین بازی چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک که در ورزشگاه چادرملو برگزار می‌شود، نیز جذابیت خاصی دارد. هواداران گل گهر سیرجان نیز به ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان می‌آیند تا تیمشان را حمایت کنند. اما بازی بین سپاهان و ملوان که در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود، جذابیت خاصی دارد و هواداران این دو تیم با حضور خود، مسابقه را به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل می‌کنند.

با اعلام مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی، تیم برنده بازی گل گهر سیرجان – هوادار در مرحله نیمه نهایی، به مقابل تیم برنده بازی سپاهان – ملوان و تیم برنده بازی چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک و تیم برنده بازی مس رفسنجان – تراکتور تبریز خواهند رفت.

همچنین دیدار های این مرحله در تاریخ ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

چکیده متن

با پایان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و تعیین تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی، امروز مراسم قرعه‌کشی دیدارهای این مرحله در محل سازمان لیگ فوتبال انجام شد. در این مرحله از رقابت‌ها، تیم‌های سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان و هوادار از لیگ برتر و چادرملوی اردکان از لیگ دسته اول فوتبال به مصاف هم خواهند رفت. برنامه دیدارهای این مرحله شامل مس رفسنجان – تراکتور تبریز، چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک، گل گهر سیرجان – هوادار و سپاهان – ملوان می‌باشد. همچنین برنده‌های این دیدارها در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت و دیدارهای این مرحله در تاریخ ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.

*****************************************

تاریخ قرعه کشی جام حذفی ایران ۱۴۰۳

جام حذفی فوتبال یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های این ورزش است که در ایران نیز هر ساله برگزار می‌شود. تاریخ قرعه کشی جام حذفی ایران برای سال ۱۴۰۳ به تازگی اعلام شده و هواداران با شوق منتظر آغاز این مسابقات هستند. قرعه کشی این رقابت‌ها مهم توسط مسئولان و بازیکنان انجام می‌شود و تیم‌های حاضر در جام حذفی به ترتیب با یکدیگر مسابقه می‌دهند. این رقابت‌ها همواره با جذابیت و هیجان برای هواداران و بازیکنان همراه است و انتظار می‌رود که تیمی که بهترین عملکرد را از خود نشان دهد، به عنوان قهرمان این مسابقات تجلیل شود.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی یکی از مهم‌ترین مراحل این رقابت‌های فوتبالی است که همواره با جذابیت و هیجان برای هواداران و بازیکنان همراه است. در این مرحله، تیم‌های برتر از مراحل قبلی به مصاف یکدیگر می‌روند و بازی‌های دو لقطه‌ای برگزار می‌شود. این بازی‌ها معمولاً با حضور تعداد زیادی هوادار در ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر در آنها به دنبال صعود به مراحل بعدی هستند. این بازی‌ها با حضور تیم‌های برتر و قهرمانی به رقابت‌های دیگر جذابیت می‌بخشند و برای هواداران به یادماندنی می‌مانند.

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات