در این مطلب از سایت استار بورس ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر,قیمت لاستیک کویر تایر,خرید اینترنتی لاستیک دولتی کویر را قرار دادیم . تاریخ و زمان دقیق آغاز ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر و همچنین روش خرید اینترنتی لاستیک های دولتی کویر تایر به قیمت دولتی . ثبت نام جدید کویر تایر کی و چه زمانی شروع میشه ؟ روش و نحوه و طریقه خرید اینترنتی و ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر چگونه است ؟ آموزش و راهنمای جامع ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر در سایت و سامانه این شرکت …

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر,قیمت لاستیک کویر تایر,خرید اینترنتی لاستیک دولتی کویر

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر,قیمت لاستیک کویر تایر,خرید اینترنتی لاستیک دولتی کویر

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر,قیمت لاستیک کویر تایر,خرید اینترنتی لاستیک دولتی کویر ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر,قیمت لاستیک کویر تایر,خرید اینترنتی لاستیک دولتی کویر ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر,قیمت لاستیک کویر تایر,خرید اینترنتی لاستیک دولتی کویر ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر,قیمت لاستیک کویر تایر,خرید اینترنتی لاستیک دولتی کویر

در زمان‌هایی که هزینه خرید لاستیک برای خودرو و سایر تجهیزات آن به شدت افزایش می‌یابد، راهی بهتر از خرید لاستیک‌های دولتی وجود ندارد. با خرید این لاستیک‌ها، می‌توانید وسیله نقلیه خود را با قیمتی بسیار مناسب تر از قیمت بازار تهیه کنید. اما بسیاری اشتباه می‌کنند و فکر می‌کنند که برای خرید لاستیک دولتی باید به نمایندگی‌ها یا کارخانه‌های تولیدکننده مراجعه کرد و این موضوع آن‌ها را از خرید این محصولات با کیفیت و برندهای معتبری مانند کویر تایر منع می‌کند. اما واقعیت این است که ثبت نام برای خرید لاستیک دولتی کویر تایر نیز امکان‌پذیر است و شما می‌توانید از این فرصت بهره ببرید.

در حالی که برای ثبت نام لاستیک دولتی کویر ۴، چهار روش مختلف وجود دارد، سه روش از آن‌ها به صورت آنلاین هستند. در این مقاله، جزئیات هر ۳ روش و نکات مهم آن‌ها را برای شما توضیح می‌دهیم.

خرید لاستیک‌های دولتی می‌تواند راهی مقرون به صرفه برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خودرو باشد. اگرچه برخی افراد فکر می‌کنند که برای خرید لاستیک‌های با کیفیت باید به نمایندگی یا کارخانه‌های تولیدکننده مراجعه کنند، اما در واقعیت، ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر امکان‌پذیر است. با وجود ۳ روش ثبت نام اینترنتی، افراد می‌توانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند و لاستیک‌های با کیفیتی را به نصف قیمت بازار تهیه کنند. بنابراین، خرید لاستیک‌های دولتی یک راه حل مناسب برای کسانی است که به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های خودرو خود هستند.

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر در سایت kavirtire.ir

حتما باید به یاد داشته باشید که سایت فروش آنلاین کویر تایر (kavirtire.ir) همواره در حالت فعالیت نیست و ممکن است برای ثبت‌نام در خرید لاستیک‌های کویر به قیمت دولتی، نیاز به استفاده از روش‌های دیگر داشته باشید. در صورتی که این سامانه فعال بود، باید مراحل زیر را برای خرید لاستیک‌های کویر به قیمت دولتی انجام دهید:

برای خرید لاستیک آنلاین از وبسایت https://kavirtire.ir/esale شروع کنید. ابتدا باید شرایط و قوانین را مطالعه کرده و آن‌ها را تأیید کنید. سپس با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل مالک خودرو، ثبت نام خود را انجام دهید. برای ورود به سیستم، کد ۷ رقمی ارسال شده به شماره موبایل شما را وارد کنید. در مرحله بعد، اطلاعات شخصی، ایمیل، آدرس و کد پستی خود را وارد کرده و سپس اطلاعات خودرو و تصاویر اسکن کارت ملی و خودرو را آپلود کنید. پس از تأیید مدارک، لاستیک مناسب خودرو خود را انتخاب و خرید کنید. پس از پرداخت، لاستیک‌ها تا یک هفته بعد به دست شما می‌رسند. در زمان تحویل، مأمور پست مدارک هویتی و کارت خودرو را بررسی کرده و سپس لاستیک را تحویل می‌دهد.

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر از سامانه تخصیص تایر

برای خرید لاستیک دولتی، ابتدا باید به وب‌سایت رسمی دولتی به آدرس www.kala.ntsw.ir مراجعه کنید. پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، باید به صورت شخصی به نمایندگی مربوطه مراجعه کنید تا لاستیک خود را دریافت کنید. این روش خرید لاستیک دولتی از این سایت به شکل زیر است

برای خرید لاستیک جدید برای خودروتان، بهتر است در ساعت‌های ۹:۳۰ و ۱۵:۳۰ که موجودی سایت به روز می‌شود وارد آن شوید. در این سایت، ابتدا باید کد ملی و شماره موبایل مالک خودرو را وارد کنید و سپس کد اعتبارسنجی ارسال شده به شماره موبایل را وارد کنید. همچنین باید شماره شاسی و شماره موتور خودرو را نیز وارد کنید. سپس سایز و سایر مشخصات لاستیک موردنظرتان را وارد کنید. در مرحله بعد، استان، شهر و نمایندگی موردنظر را انتخاب کنید و فیش رزرو نوبت را پرینت بگیرید. در زمان مقرر، با در دست داشتن فیش، کارت ملی، کارت بانکی به نام مالک و مدارک خودرو، به نمایندگی مراجعه کرده و لاستیک خود را تحویل بگیرید.

سایت‌های عاملین فروش اینترنتی و ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

شرکت کویر به شما چند وبسایت را معرفی کرده است که به عنوان نمایندگان فروش آنلاین خود عمل می‌کنند. این وبسایت‌ها امکان خرید محصولات مانند سایر فروشگاه‌های آنلاین را فراهم می‌کنند. لاستیک‌های کویر تایر دولتی را به همان قیمتی که در سایت کویر تایر و سامانه تخصیص تایر فروخته می‌شود، به شما عرضه می‌کنند. همچنین، این وبسایت‌های فروش آنلاین محصولات، لاستیک را به درب منزل شما ارسال می‌کنند.

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر به صورت حضوری

برای خرید لاستیک دولتی کویر به صورت حضوری، باید به یکی از نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنید که اطلاعات آن‌ها در وبسایت kavirtire.ir/representatives قرار دارد. همچنین برای خرید در فروشگاه، باید مدارک مورد نیاز برای خرید آنلاین را نیز به همراه داشته باشید.
مهم‌ترین نکاتی که باید پیش از ثبت نام لاستیک دولتی کویر بدانید

قبل از ثبت نام برای خرید لاستیک کویر دولتی تایر، به این موارد توجه کنید:

خرید و ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر فقط مخصوص مصرف‌کننده نهایی است. در روش خرید اینترنتی، می‌توانید در هر ۶ ماه ۲ حلقه دریافت کنید؛ درحالی که در خرید حضوری، در هر سال می‌توانید ۲ حلقه لاستیک بخرید. اما توجه داشته باشید که تایرهای ارسالی فقط به مالک خودرو و با ارائه کارت ملی تحویل داده می‌شوند. علاوه بر این، در صورت عدم رعایت قوانین خرید اینترنتی، استفاده از مدارک جعلی و غیره، ثبت نام باطل شده و مبلغ پرداختی پس از روشن شدن وضعیت پرونده حقوقی عودت داده می‌شود. بنابراین باید هزینه حمل و ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را هم به قیمت لاستیک دولتی کویر اضافه کنید. همچنین، در صورت عدم مراجعه به نمایندگی در نوبت مقرر، نوبت شما می‌سوزد و باید مراحل ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر را از ابتدا طی کنید. اما باید به‌یاد داشت که خرید لاستیک خودروهای شاسی‌بلند به صورت اینترنتی امکان‌پذیر نیست و هنگام مراجعه به نمایندگی، باید حتماً لاستیک‌ها روی خودرو نصب شوند.

قیمت لاستیک کویر تایر دولتی چقدر است؟

قیمت لاستیک کویر تایر به اندازه سایز آن متغیر است. به عنوان یک نمونه، در بازار آزاد هزینه لاستیک کویر تایر برای خودروهای سمند و ال ۹۰ حدود ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است، اما با ثبت نام برای خرید لاستیک دولتی کویر تایر، می‌توانید هر حلقه از این نوع لاستیک را با هزینه تقریبی ۸۴۰ هزار تومان تهیه کنید.

سامانه آیتول یک پلتفرم جامع برای انجام امور مربوط به خودرو است، از جمله استعلام و پرداخت جریمه‌های رانندگی، خرید و تمدید بیمه شخص ثالث، خدمات ترخیص و معاینه فنی، و فروش لوازم یدکی مانند روغن، باطری و فیلتر. با استفاده از این سامانه می‌توانید به راحتی و سریعا امور خودرویی خود را انجام دهید و از صرفه جویی در زمان و هزینه لذت ببرید. این سامانه به شما کمک می‌کند تا امور دولتی مربوط به خودرو را با سرعت و راحتی انجام دهید، بدون اینکه وقت و انرژی زیادی صرف کنید.

قیمت لاستیک کویر تایر بستگی به سایز آن دارد و می‌تواند متفاوت باشد. در بازار آزاد، قیمت لاستیک کویر تایر مخصوص خودروهایی مانند سمند و ال ۹۰ حدود ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است. اما با ثبت نام در سامانه لاستیک دولتی کویر تایر، می‌توانید هر حلقه از این نوع لاستیک را با قیمتی حدود ۸۴۰ هزار تومان تهیه کنید. علاوه بر این، از آیتول، سامانه‌ای برای انجام خدمات غیرحضوری مانند استعلام و پرداخت خلافی خودرو، خرید بیمه شخص ثالث و ترخیص خودرو استفاده می‌شود. این سامانه امکان صرفه‌جویی در زمان و هزینه را فراهم می‌کند و به شما کمک می‌کند تا خدمات دولتی مربوط به خودرو را به صورت آسان و سریع انجام دهید.

****************************************

ثبت نام لاستیک دولتی کویر تایر

لاستیک دولتی کویر تایر یکی از محصولات معروف و مورد اعتماد در بازار لاستیک های خودرویی است. این لاستیک ها با کیفیت بالا و استحکام مناسب، به خصوص برای شرایط سخت جاده های کویری مناسب هستند. ثبت نام برند کویر تایر به عنوان یکی از لاستیک های دولتی نشان از اعتماد دولت به این محصول دارد. این محصولات با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و مواد با کیفیت تولید می شوند و به خصوص برای خودروهای دارای سیستم های 4×4 بسیار مناسب هستند. استفاده از لاستیک های دولتی کویر تایر، امنیت و راحتی رانندگی را برای کاربران فراهم می کند و باعث افزایش عمر لاستیک و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو می شود.

قیمت لاستیک کویر تایر

لاستیک کویر یا همان تایرهایی که برای ماشین‌های 4×4 و خودروهای آفرودی استفاده می‌شوند، قیمتی بالاتر از لاستیک‌های معمولی دارند. این نوع لاستیک‌ها از جنس‌های خاصی ساخته می‌شوند که با شرایط سخت مانند مسیرهای برفی، شنی، ماسه‌ای و خاکی به خوبی سازگاری داشته باشند. به همین دلیل، قیمت آن‌ها نیز بیشتر از لاستیک‌های عادی است. عوامل متعددی در قیمت گذاری این نوع لاستیک‌ها تاثیر دارند از جمله جنس استفاده شده، طراحی و تکنولوژی‌های مورد استفاده. همچنین، برندهای مختلف هم قیمت‌های متفاوتی برای لاستیک‌های کویر خود مشخص می‌کنند. با این حال، با توجه به عمر طولانی و عملکرد برتری که این نوع لاستیک‌ها ارائه می‌دهند، معمولا هزینه‌های بالاتر آن‌ها جبران می‌شود.

خرید اینترنتی لاستیک دولتی کویر

خرید اینترنتی لاستیک دولتی کویر، یکی از راه‌های مدرن و آسان برای تهیه این نوع لاستیک‌هاست. با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تعداد فروشگاه‌های آنلاین، امکان خرید محصولاتی مانند لاستیک دولتی کویر از راه دور به‌راحتی فراهم شده است. از مزایای خرید اینترنتی لاستیک دولتی کویر می‌توان به صرفه‌جویی در زمان و هزینه، انتخاب گسترده‌تر مدل‌ها و اندازه‌ها، و امکان مقایسه قیمت و کیفیت محصولات اشاره کرد. همچنین، خرید اینترنتی این لاستیک‌ها می‌تواند به مشتریان اطمینان از خرید محصول با کیفیت و اصلی کمک کند. اما بهتر است قبل از خرید، اطلاعات کافی درباره فروشگاه و محصولات آنلاین را جمع‌آوری کرده و از اعتبار آن مطمئن شوید.

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات