در این مطلب از سایت استار بورس جملات زیبا برای تبریک عید فطر به مسلمانان,جملات تبریک عید فطر به خانواده دوستان و عشقم را قرار دادیم . جملات زیبا و جدید برای تبریک عید فطر به دوستم و رفیق و جملات زیبا برای تبریک عید فطر به خانواده و عشقم و جملات زیبا و قشنگ تبریک عید فطر به فامیل و آشنایان و دوستان و جملات زیبا تبریک عید فطر ادبی و رسمی و اداری . این جملات زیبا برای تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان جهان و خانواده و عشقم و رفیق و دوست و رسمی و خودمونی و همکار و معلم می باشد . امیدوارم از این جملات خوشتون بیاد . عید فطرتون مبارک باشه …

جملات زیبا برای تبریک عید فطر به مسلمانان,جملات تبریک عید فطر به خانواده دوستان و عشقم

جملات زیبا برای تبریک عید فطر به مسلمانان,جملات تبریک عید فطر به خانواده دوستان و عشقم

جملات زیبا و ادبی برای تبریک عید فطر به مسلمانان

مبارک باد عید روزه داران
به خیل مسلمین و جمله یاران
هلال ماه شوال است پیدا
شده هنگام فطر روزگاران

حلول ماه شوال و عید سعید فطر مبارک باد

با حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، دلمان پر از شادی و خوشحالی است. این عید، نشانه یک پایان و نوید یک آغاز جدید است. زمانی که روزه های ما متمام شده و ما با پر شدن دل به سفره های پر از شادی و خوشی نشسته ایم. امیدوارم این عید، زندگیمان را پر از لحظات خوب و خوشی کند و به ما انرژی و توانایی بیشتری بدهد. به همه مسلمانان در سراسر جهان، آرزوی عید مبارک و سالی پر از موفقیت، سلامتی و خوشبختی دارم. با آرزوی دیدار در ماه های آتی، عیدتان مبارک.

**************************

عید فطر آمد و ماه رمضان گشت تمام
بـر شمـا همسفـران سفـر روزه سلام
روزه هاتان همه در پبش خـداونـد قبول
روزگار خـوشتـان مظهـر تـوفیـق مـدام

عید فطر یکی از مهم‌ترین جشن‌های اسلامی است که پس از پایان ماه مبارک رمضان جشن گرفته می‌شود. در این روزها، مسلمانان به سراغ هم می‌روند و با یکدیگر تبریک عید مبارک می‌گویند. این جشن، نمادی از اتمام ماه مبارک رمضان و بازگشت به زندگی عادی پس از ماهی از روزه و عبادت است. در این روزها، مساجد و خیابان‌ها با چراغ‌ها و دیگر زینت‌ها آراسته می‌شوند و مردم به همدیگر هدیه‌ها و شیرینی‌های عید می‌دهند. عید فطر فرصتی است برای اجتماع و افزایش اتحاد و همبستگی در جامعه مسلمان.

**************************

فرا رسیدن عید سعید فطر بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد

عید سعید فطر یکی از مهم‌ترین جشن‌های مذهبی مسلمانان است که پس از پایان ماه مبارک رمضان جشن گرفته می‌شود. این عید، نمادی از پایان روزه‌ها و تقرب به خداوند است و مسلمانان به مناسبت این روزها فستیوال‌ها و مراسم‌های مختلفی برگزار می‌کنند. در این روزها، مردم به همدیگر هدیه‌ها اهدا می‌کنند، صدقه می‌دهند و به فقرا و نیازمندان کمک می‌کنند. همچنین، این عید فرصت خوبی است برای دیدار با خانواده و دوستان و تقویت اوازهای اجتماعی. امیدواریم که این عید برای همه مسلمانان دنیا پر از شادی، خوشی و برکت باشد و تمامی مردم بتوانند در این روزهای مهم با آرامش و صلح در کنار هم زندگی کنند.

**************************

جملات ناب تبریک عید فطر

فرا رسیدن عید سعید فطر
بر تمامی سفره نشینان درگاه حق
تبریک و تهنیت باد🌹

با فرارسیدن عید سعید فطر، به همه مسلمانان تبریک و تهنیت می‌گویم. این روزهای پرفراز و فرود، زمانی است که ما با خانواده و دوستان خود از لذت و آرامش لحظاتی در کنار هم بهره‌مند می‌شویم. عید فطر فرصتی است برای پاکسازی روح و جسم از گناهان و برای تجدید نیت و عهد با خداوند متعال. این جشن و شادمانی، نشانه‌ای از اتحاد و همبستگی بین افراد جامعه است. برای همه آرزویم این است که این عید با سلامتی، شادی و آرامش برای همه ما ملت ایرانی و تمامی مسلمانان جهان همراه باشد. امیدوارم این عید، زندگی‌های ما را پر از نیکویی، خوشبختی و موفقیت کند.

**************************

عید فطر است و خدا عیدیِ جانانه دهد
بهرِ ما حضرت حق باده و پیمانه دهد
زان که سی شب ز غم و یادِ علی ضجه زدیم
از سرِ لطف… به ما ، منصبِ شاهانه دهد

عید فطر یکی از مهم‌ترین جشن‌های مسلمانان است که پس از ماه مبارک رمضان جشن گرفته می‌شود. این روزها جشنی از شادی و خوشحالی در بین خانواده‌ها و دوستان برپا می‌شود و همه به یکدیگر تبریک می‌گویند. عید فطر نشان از پایان ماه رمضان دارد که این ماه به صورت روزه‌داری و عبادت به پایان می‌رسد. در این روزها، مردم به یکدیگر هدایایی می‌دهند و با هم غذا می‌خورند. این عید نشان از وحدت و همبستگی مردم مسلمان است و نشان از عشق و صلح در جامعه دارد.

**************************

کم کم غروب ماه خدا دیده می شود
صد حیف ازین بساط که برچیده میشود

در این بهار رحمت و غفران و مغفرت
خوشبخت آنکسی ست که بخشیده میشود

عید شما مبارک

در غم و غصه‌ی زندگی، همیشه نگاهی به آسمان و خلقت می‌اندازم، به امید پیدا کردن آرامش و سکوتی که در هیاهوی روزمره گم شده است. ماهی که در آسمان می‌درخشد، نشانه‌ی آغاز یک شب زیبا و پایان یک روز سخت است. هر شب که ماه به آسمان ظاهر می‌شود، یادآوری این است که هر مشکلی در پایان راهی دارد و همه چیز در نهایت به خیر و خوبی ختم خواهد شد. این بهار، زمانی برای تجدید حیات و شادمانی است، زمانی که می‌توانیم با بخشش و مهربانی، روزهای پر از نوری را برای خود و دیگران رقم بزنیم. امیدوارم این عید، زمانی خوش و شادی برای همه باشد و روزهای آینده پر از نیکویی و برکت باشد.

**************************

حلول فرخنده عید پر برکت و خوش یمن
فطر بر تمامی مسلمین و
پایان ماه مهمانی خدا بر تمام روزه داران
تبریک و تهنیت باد

حلول عید فطر، یکی از مهمترین و پربرکت‌ترین رویدادهای دینی برای مسلمانان است. این عید، پس از پایان ماه مبارک رمضان، به فراخور ماه شوال می‌آید و زمانی است که مسلمانان پس از ماه مهمانی خدا، از روزه و عبادت های فراوان، به جشن و شادمانی می‌پردازند. در این روزها، مراسمات مختلفی همچون نماز عید، صدقه فطره و دیدار با خانواده و دوستان برگزار می‌شود. با افتتاحیه عید، مردم از لباس‌های زیبا و مخصوص خود استفاده می‌کنند و همچنین از غذاهای خوشمزه و شیرینی‌های خاص این روز لذت می‌برند. این عید، نشانه یک آغاز تازه و پرامید و امید برای مسلمانان است که با آرامش و خوشی می‌گذرد.

**************************

روزهای آخر چقدر عرفانیست
چشمهایم عجیب بارانیست
عطر جنت تمام شد، افسوس
آخرین لحظه های مهمانیست

پیشاپیش عید سعید فطر مبارک باد…

در روزهای آخر ماه مبارک رمضان، انسان به نحوی متفاوت با خداوند ارتباط برقرار می‌کند که حس ارتباط عمیقی را به وجود می‌آورد. این روزها برابر با عرفان و احساس انس با خداست. چشمانی که این روزها به دنیا نگاه می‌کنند، پر از آرامش و خوشی است و همچون بارانی خاص و معنوی، احساسات و افکار آنها را تمیز می‌کند. این زمان‌ها، عطر جنت و حسنات انسان تمام می‌شود و انسان برای مهمانی آخرین لحظات این ماه مبارک آماده می‌شود. این لحظات پایانی، زمانی است که انسان برای پایان یافتن این ماه متبرک، احساس خاصی از غم و شادی مخلوط می‌کند. از این روزها برای همه ما آرزوی مهمانی شاد و عرفانی دارم.

**************************
جملات ناب عید سعید فطر مبارک

بگذشت مه روزه و عید آمد و عید آمد
بگذشت شب هجران معشوق پدید آمد
آن صبح چو صادق شد عذرای تو وامق شد
معشوق تو عاشق شد شیخ تو مرید آمد

عید سعید فطر، جشنی است که در پایان ماه مبارک رمضان جشن گرفته می‌شود. این جشن به عنوان یکی از مهمترین جشن‌های مسلمانان شناخته می‌شود و در آن به اتمام رسیدن ماه رمضان و فرا رسیدن روزه‌ها و عبادات ماه مبارک، تبریک گفته می‌شود. این روزها، خانواده‌ها با یکدیگر دیدار می‌کنند، صلوات و دعا می‌خوانند و از غذاهای خوشمزه و شیرینی‌های مخصوص این روز لذت می‌برند. همچنین در این روزها، به فقرا و نیازمندان کمک می‌شود و آنان را در شادی و خوشی عیدی شاداب می‌کنند. این جشن، فرصتی برای ارتباط و ارتباط با دیگران است و فرصتی برای ابراز محبت و مهربانی نسبت به دیگران.

**************************

پیام تبریک عید فطر به مسلمانان

سی روز دلدادگی
سی روز در محضر پروردگار مهمان بودن
سی روز روزه عشق گرفتن
سی روز چشیدن طعم بندگی ناب
به پایان رسید
امید است تا رمضانی دیگر
تن و روح مان از آلودگی ها حفظ شود

عید سعید فطر مبارک باد

سی روز دلدادگی و ارادت به پروردگار، یک فرصت بی‌نظیر برای پاکسازی و تجدید نظر در زندگی است. این سی روز، زمانی بود که ما با شرایط واقعی زندگی آشنا شدیم و با خودمان در ارتباط بودیم. روزه گرفتن و زمان گذراندن در عبادت و تلاوت قرآن، ما را به سوی صفای دینی و روحی هدایت کرد. این سی روز، فرصتی بود تا از گناهان پیشین ما پاک شویم و با توبه و استغفار، به راه راست بازگردیم. امیدواریم که این ماه مبارک، ما را از آلودگی‌های دنیوی و غفلت نگاه دارد و ما را به سوی رستگاری و تقوا هدایت کند. عید سعید فطر مبارک باد و امیدوارم که تمامی مسلمانان، از برکت‌های این عید نصیب خواهند شد.

**************************

عید سعید فطر عید آسودگی از
آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس
بر میهمانان حضرت حق مبارک باد

عید سعید فطر یکی از مهم‌ترین جشن‌های مذهبی و فرهنگی در دنیای اسلامی است که هر سال بعد از ماه مبارک رمضان جشن گرفته می‌شود. این عید، نماد انقضای ماه رمضان و شکرگزاری از خداوند برای این ماه پر برکت است. هنگامی که ماه رمضان به پایان می‌رسد، مسلمانان فرصت دارند تا با خانواده و دوستان خود دور هم جمع شوند، صلوات و دعاهای خوبی برای یکدیگر بخوانند و از خوراکی‌های خوشمزه‌ای لذت ببرند. این عید نشان از انقضای غفلت و برخورداری از آرامش و آسایش است و معنویت و انس با خدا را تقویت می‌کند. این عید، فرصتی برای ارتباط نزدیکتر با خدا و همچنین با دیگران است و همه را به همبستگی و انس با یکدیگر دعوت می‌کند.

**************************

خداوندا تو را شاکریم
که یک ماه میهمان و این اجازه را بما دادی تا سحر‌ها عاشقانه با تو سخن بگوئیم
و درد دلمان را با تو بگوئیم و اکنون روز اول شوال را بر ما عید گرداندی
عید بر عاشقان مبارکباد…

در این روزهای عید، همه چیز به یاد خداوند و عشق او تنظیم شده است. این ماه میهمانی و عید، زمانی است که ما می‌توانیم به خداوند شکرگزاری کنیم و از این موقعیت برای ابراز عشق و ارتباط با او استفاده کنیم. این زمان مناسبی است برای بیان درد و دل‌هایمان و یافتن آرامش در پناه خداوند. این عید، فرصتی است برای تجدید ارتباط با خداوند و تقویت بندی‌های روحی خود. ما باید از این موقعیت استفاده کنیم تا با شکرگزاری و عشق خداوند، زندگی خود را بهتر کنیم و از لحظاتی مملو از رحمت و برکت برخوردار شویم.

**************************

عید فطر و جشن طاعت بر ره یافتگان ضیافت الهی مبارک

عید فطر یکی از مهم‌ترین جشن‌های اسلامی است که پس از پایان ماه مبارک رمضان، جشن طاعت بر ره یافتگان ضیافت الهی را جشن می‌گیرد. این روز، روزی است که مسلمانان پس از 30 روز روزه گرفتن و انجام عبادات، با خوشحالی و شادمانی به انجام نماز عید می‌پردازند و سپس با خانواده و دوستان خود دیدار می‌کنند. این جشن، به مناسبت فرا رسیدن عید فطر و پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و مسلمانان با تشکر از خداوند برای این ماه‌های پر از عبادت و تقرب به او، این روز را به عنوان روزی از شادی و خوشی برای همه مردم جهان جشن می‌گیرند.

**************************

خدایا ماه رمضان تمام شد
سرنوشتمان را خیر بنویس، تقدیری مبارک
عید فطر خجسته باد…

ماه مبارک رمضان که ماه پر برکت و رحمت الهی بود، به پایان رسید. این ماهی که برای مسلمانان فرصتی برای پاکسازی روح و بدن، قرآن خواندن، نماز و عبادات بیشتر و کمک به نیازمندان بود. این ماه ما را به سمت خدا نزدیکتر کرد و امیدواریم که برکات و رحمت‌های این ماه برای همیشه در دل ما باقی بماند. همچنین، به امید خیر و برکتی که خدا برای ما در سرنوشتمان نوشته است، ایمان داریم و به همین مناسبت آغاز عید فطر را به تمامی مسلمانان و همه مردم جهان تبریک می‌گوییم. امیدواریم که این عید برای همه آرامش و خوشی به ارمغان بیاورد و ما را از گناهان و بلاها پاک کند.

**************************

زیباترین جملات تبریک عید فطر

الهی
فطرمان را فاطر،ایمانمان را فاخر، و روحمان را طاهر بفرما
عید فطر فرخنده و مبارک باد

عید فطر یکی از مهمترین جشن‌های اسلامی است که پس از ماه مبارک رمضان، به فرا رسیدن عید فطر شادمانی و خوشحالی به زندگی مسلمانان می‌آورد. این جشن، نمادی از انتهای ماه رمضان و پیروزی بر نفس و شیطان است. در این روز، مسلمانان با هم نماز عید را اقامه می‌کنند، صدقه می‌دهند و با هم عیدی مبادله می‌کنند. این روز، روزی است که خداوند به مسلمانان بخشش و رحمت می‌فرماید و آنها را از گناهان پاک می‌سازد. این جشن با آرامش و صلح و دوستی جشن گرفته می‌شود و همه با هم به عیدی شاد و خوشحال خوش می‌گذرانند.

**************************

فطر، عید تولد انسان است
انسانی که به هفت دریای عشق گذر کرد
و اکنون تولد خود را جشن می گیرد

فطر یکی از مهمترین عیدهای اسلامی است که به عنوان عید تولد انسان در نظر گرفته می‌شود. در این روز، مسلمانان به خداوند شکرگزاری می‌کنند و از روزهای ماه مبارک رمضان خداحافظی می‌کنند. این عید به نشانه پایان ماه رمضان و فرا رسیدن ماه شوال است. در این روزها، مردم به یکدیگر هدیه‌هایی می‌دهند و در مراسم‌های مذهبی و خانوادگی شرکت می‌کنند. این عید، فرصتی برای اتحاد و همبستگی مردم مسلمان است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این روز به عنوان عید تولد انسان در نظر گرفته می‌شود، زیرا انسانی که به هفت دریای عشق گذر کرده و مراحل مختلف زندگی را پشت سر گذاشته، اکنون به تولد خود افتخار می‌کند و این روز را به عنوان یک فرصت برای شکرگزاری و خوشحالی تجربه می‌کند.

**************************

خدایا به ما توفیق ده
تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماهه ی خود را در رمضان،
از این به بعد هم حفظ کنیم..

حلول ماه شوال و عید سعید فطر بر تمامی مسلمانان جهان مبارک باد

در ماه مبارک رمضان، ما به فرصتی بزرگ برای پاکسازی و پیوستن به خداوند پروردگار خود دست یافتیم. این ماه معنویت و اخلاق ما را بالا برد و ما را به سمت مسیری روشن تر و پاک تر هدایت کرد. اما این تلاش ها و عبادات باید در طول سال ادامه داشته باشد، به این ترتیب می توانیم از خداوند رضایت بیشتری به دست آوریم و به نیکی ها و خوبی ها در زندگی خود ادامه دهیم. با حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، آرزو می کنم که تمامی مسلمانان جهان بتوانند از نعمت های خداوند بهره مند شوند و همیشه در راه حق و انس با خداوند قرار داشته باشند.

**************************

صدای پای عید فطر می آید
و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است
از آمدن آن یکی دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون!

هر ساله با آغاز ماه رمضان، امت آسمانی از خداوند برای ماه مبارک رمضان استقبال می‌کنند. روزه داران به تلاوت قرآن و اعمال نیکو پرداخته و به دوران معنوی و روحانی خود باز می‌گردند. این ماه معنویت و ایمان را در دل هر فرد تقویت می‌کند و برای او فرصتی برای تجدید نیت و توبه فراهم می‌آورد. اما با پایان این ماه مبارک، حس تلخ و غمگینی در دل مسلمانان حکمفرما می‌شود. این حالت انتظار برای آمدن ماه بعدی رمضان، احساس قلبی عمیقی است که هر مومنی را درگیر می‌کند. این درواقع یک دوره از آرامش و تمرکز روحی به پایان می‌رسد و انسان باید به زندگی روزمره بازگردد. اما این همه دلتنگی و حس تلخ، نشانه از این است که امت آسمانی به دیدار خداوند با شوق بیشتری می‌رود و آرزوی دیدار با خدا در آخرت را دارد.

**************************

عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس
بر میهمانان حضرت حق مبارک باد ….

عید سعید فطر، یکی از مهمترین و شادترین اعیاد اسلامی است که پس از ماه مبارک رمضان، به عنوان نشانه پایان روزه و تلاش‌های مذهبی افراد، جشن گرفته می‌شود. این عید نمادی از آرامش و آسایش از آتش غفلت و رهایی از زنجیر نفس است. در این روزها، مسلمانان با پوشیدن لباس‌های زیبا و پاک، بازدید از خانواده و دوستان، اهداء هدایا و صدقات به نیازمندان، و شرکت در نماز عید، این احساس شادی و آرامش را تجربه می‌کنند. عید فطر به ما یادآوری می‌کند که با قطع گناهان و اعمال خیر، می‌توانیم از بند غفلت خارج شده و به سوی نیکوکاری و انس با خداوند برویم.

**************************

بدرود ای بزرگترین ماه خداوند و ای عید اولیای خدا
بدرود ای ماه دست یافتن به آرزوها
بدرود ای یاریگر ما که در برابر شیطان یاری مان دادی
بدرود ای که هنوز فرا نرسیده از آمدنت شادمان بودیم
و هنوز رخت برنبسته از رفتنت اندوهناک..

عید فطر بر تمامی مسلمانان جهان مبارک

عید فطر، یکی از مهمترین جشن‌های مسلمانان است که پس از پایان ماه مبارک رمضان، جشن گرفته می‌شود. این جشن به نمادی از پایان روزه و فطرت انسان در ارتباط با خدا و همزیستی با دیگران تبدیل شده است. در این روزها، مردم با پوشیدن لباس‌های زیبا، خرید هدایای خوب برای خانواده و دوستان، و پذیرایی از مهمانان، این جشن را جشن می‌گیرند. همچنین، به یاد آوری اهمیت صلح و دوستی، و کمک به نیازمندان و فقرا نیز از مهمترین فعالیت‌های این روزهاست. امیدوارم این عید برای همه مسلمانان و همه افراد جهان پر از شادی و خوشی باشد.

پیام تبریک عید فطر سال 1403

نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد
باده خرم عید است که در ساغر شد
روز عید است ، سوی میکده آیید به شکر
که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . . .
عید سعید فطر بر شما مبارک

عید فطر، یکی از مهم‌ترین جشن‌های اسلامی است که پس از ماه مبارک رمضان جشن گرفته می‌شود. این جشن، نشانه پایان ماه روزه و شروع روزه‌شکنی است و به مناسبت این روز، مسلمانان در سراسر جهان به همه یکدیگر تبریک می‌گویند. در این روز، مردم عیدی به یکدیگر می‌دهند، خانه‌ها را تزئین می‌کنند و در مراسم‌های مذهبی و فرهنگی شرکت می‌کنند. عید فطر، زمانی برای تقدیر از خداوند و همچنین ارتباط نزدیکتر با خانواده و دوستان می‌باشد. این روز، فرصتی برای بازگرداندن روحیه و انرژی مثبت به زندگی ماست و باعث می‌شود که بهترین خواسته‌ها و آرزوهای خود را برای همه مسلمانان و تمامی مردم جهان داشته باشیم.

**************************

تا که چشمم باز شد دیدم که یارم رفته است / ماه مهمانی تمام و مه‌نگارم رفته است
با گل این بوستان تازه انسی داشتم / گرم گل بودم که دیدم گلعذارم رفته است
عید شما مبارک

هر ساله با فرا رسیدن عید، احساس شادی و خوشحالی بر دل همه ما می‌نشیند. اما امسال با ورود این عید، حس تلخی نیز در دلمان جا گرفته است. یار عزیزم، کسی که همواره در کنارم بود و شادی و سرور را به زندگیم می‌آورد، اکنون رفته است. او که همیشه چشمان من را به زیبایی‌های اطراف باز می‌کرد، اکنون دیگر نیست. این عید برای من دیگر همان شادی و خنده‌های پر انرژی نخواهد بود، زیرا بی‌یاری و غم از دلم جایگاه گرفته است. اما با این وجود، با ایستادن در مقابل نیازهای زندگی و با حفظ خاطره‌های زیبا با یار عزیزم، سعی می‌کنم این عید را نیز به خوبی و شادی جشن بگیرم.

**************************

خدایا
این همه روزه بگیریم, گشنگی بکشیم, آخرشم پول بدیم تا قبول شه !؟
آخه این چه مهمونی بود !؟
عید فطر مبارک !

عید فطر یکی از مهم‌ترین جشن‌های اسلامی است که پس از ماه رمضان و روزه گرفتن، به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان جشن گرفته می‌شود. این جشن به عنوان جشنی از وحدت و همبستگی مسلمانان در سراسر جهان شناخته می‌شود. در این روزها، خانواده‌ها با هم نهار می‌خورند، دعا می‌کنند و هدایایی به یکدیگر تقدیم می‌کنند. این جشن به عنوان فرصتی برای ارتباط نزدیکتر با خانواده و دوستان شناخته می‌شود و همچنین فرصتی برای انعکاس بر نعمت‌هایی است که خداوند به ما داده است. به همین دلیل، عید فطر با آرامش، شادی و همبستگی برای تمامی مسلمانان جهان جشن گرفته می‌شود.

******************************،
متن تبریک عید فطر 1403 با عکس

پیام تبریک عید فطر سال 1403

خدایا
عید است و دلم خانه ویرانه، بیا / این خانه تکاندیم ز بیگانه ، بیا
یک ماه تمام مهیمانت بودیم / یک روز به مهمانی این خانه بیا
عید فطر بر شما مبارک

در این روزهای عید فطر، دلمان خانه ویرانه می‌شود و آرزو می‌کنیم که خداوند مهربان به ما دعوت بفرماید تا به خانه‌ی خود بازگردیم. خوشحالیم که یک ماه کامل را با پذیرایی از مهمانی خداوند گذراندیم و اکنون اینجا هستیم تا به خانه‌ی خود بازگردیم. امیدواریم که این عید، فراوانی روزهای خوش و خوب را برای همه ما بیاورد و خداوند متعال همیشه ما را همراهی کند و ما را از راه راست هدایت نماید. عید فطر بر همه‌ی شما مبارک.

******************************،

به حکم مرجع اعلم که عشق نامش هست
لب تو فطریه اش بوسه های کشدار است !

عشق، یکی از قدرتمندترین و پاکترین احساسات انسانی است که از طریق آن می‌توان به دیگران نزدیک شد و ارتباطات عمیق‌تری برقرار کرد. این احساس معمولاً با وفاداری، همدلی و توجه به نیازهای دیگران همراه است. هرچند عشق اغلب به صورت عاطفی و رومانتیک در نظر گرفته می‌شود، اما در واقعیت این احساس بسیار گسترده‌تر و چند بُعدی است. از زندگی خانوادگی تا دوستی و از علاقه به کار تا عشق به خدا، هر نوع رابطه و ارتباطی که از احساس عشق نشأت می‌گیرد، می‌تواند زندگی را زیباتر و معنوی‌تر کند. در نهایت، عشق به عنوان یکی از بزرگترین نیروهای موجود در جهان، همیشه در دسترس است و می‌تواند به ما کمک کند تا با همدیگر به سوی رشد، توسعه و خلق شادی و سلامتی حرکت کنیم.

******************************،
شعر تبریک جشن عید فطر به همسر

برگ تحویل می کند رمضان / بار تودیع بر دل اخوان
یار نادیده سیر، زود برفت/ دیر ننشست نازنین مهمان
ماه فرخنده روی برپیچید / و علیک السلام یا رمضان

عید رمضان بر شما مبارک

ماه مبارک رمضان با ورودش، حس تحول و شادی را در دل همه ما به ارمغان می آورد. این ماه معنویت، پاکی و تقوی را در زندگی ما ترویج می دهد و ما را به سوی خدا و ارتباط نزدیکتر با او هدایت می کند. این ماه، به ما فرصتی برای تجدید نیت و پاکسازی روح و جسم می دهد و ما را به سمت ارتقاء و پیشرفت می کشاند. رمضان نشان از وحدت و همبستگی مسلمانان جهان است و تجدید وعده های ما با خداوند متعال را نشان می دهد. این ماه مبارک را به همه مسلمانان و همه دوستداران عید مبارک تبریک می گویم.

******************************،

خوش بر کسی که سفره نشین خدا بود
از هرچه غیر خواسته ی او گر ، جدا بود
درب کلاس درس خدا چون گشوده شد
خوش بر مطلبی که قبول انتها بود
عید شما مبارک

در هر لحظه از زندگی، انسان‌ها با مواقع مختلفی روبرو می‌شوند که ممکن است با آرزوها و خواسته‌هایشان همخوانی نداشته باشند. اما آنهایی که به‌جای خود، اراده الهی را بر می‌گزینند و از هرچه که خداوند برایشان تعیین کرده، قبول می‌کنند، در واقع به سمت راهی سعادتمند و خوشبختی حرکت می‌کنند. زیرا کسانی که از اراده الهی رضایت دارند، همیشه به خود و دیگران احترام می‌گذارند و به مقصود خداوند پایبند می‌مانند. بنابراین، خوشا به حال آنانی که سفره نشین خدا هستند و از هرچه که او برایشان تدبیر کرده، راضی و قبول دارند.

******************************،
تبریک ادبی عید فطر به همکار

عید آمد و عید آمد با نقل و نبیدآمد
رمضان مبارک رفت این فطر سعید آمد
دنیا شده یکسر گل هرگوشه پرازبلبل
هر خاک شده بستان چون نور امیدآمد . . .

با نزدیک شدن عید، همه جا به زیبایی و شادی پر از نقل و نبید پر شده است. این عید، به همراه خاتمه ماه مبارک رمضان و آغاز فطر، فرصتی است برای جشن گرفتن و شاد بودن. خیابان‌ها و مغازه‌ها با گل‌ها و بلبل‌ها زینت داده شده‌اند و هر نفسی امید و شادی به دل مردم می‌آورد. این فرصت برای مردم به عنوان یک فرصت برای اتحاد و همبستگی است، زیرا همه با هم یک جشن بزرگ را جشن می‌گیرند. این عید، یک فرصت برای تلاش برای بهبود و تغییر نیز است، زیرا همه از این فرصت استفاده می‌کنند تا بهترین خود را نشان دهند.

******************************،

هزاران آفرین بر جانت ای ماه / روان عاشقان قربانت ای ماه
مبارک باد ماه عشق بازان / که بنشینند در ایوانت ای ماه
مبارک باد عید روزه داران / نکویان جهان مهمانت ای ماه . . .

هر ساله در ماه مبارک رمضان، ماهی پر از رحمت و برکت، ماه عشق و مهربانی، ماهی که قلب های عاشقان را به سوی خداوند نزدیکتر می کند، میلاد حضرت علی (ع)، میلاد امام حسن (ع) و میلاد امام رضا (ع) را به همه عاشقان اهل بیت تبریک عرض می کنم. این ماه، ماهی است که معبود در آسمان برای تمامی مسلمانان این امت رحمت و برکت فراوان فرستاده است. برای همه ماه عشق و مهربانی، ماهی که دعاهای عاشقانه به سوی خداوند متعال می رسد. این ماه، ماهی است که به ما یادآوری می کند که باید به دیگران مهربانی و عشق بپردازیم و در کنار هم و همدیگر پایبندیم. با عید روزه داران و نیکوان جهان مهمانی کنیم و در این ماه پر از رحمت، به دعا و عبادت بپردازیم.

**************************

بر ملک دلم روی تو خورشید شود / بر جان و دلم عشق تو امید شود
می نوش یکی جام سلامت ای دوست / خوش باشی و هرروز توچون عید شود . . .

هنگامی که عشق و امید به دل می‌آید، همه چیز در اطراف به رنگ زیبایی درخشان می‌آید. احساس کردن نور خورشید روی چهره و امید به آینده‌ای بهتر، می‌تواند قلب را پر از شور و شادی کند. آن لحظه‌هایی که در کنار عزیزان خود هستیم و با آن‌ها لحظات شادی را به اشتراک می‌گذاریم، همیشه به یاد ماندنی و خاطره‌ای شیرین می‌شوند. همچنین، لذت بردن از لحظات کوتاه زندگی و توجه به آن‌ها، می‌تواند زندگی را به یک جشن و عیدی زیبا تبدیل کند. بنابراین، زندگی را در کنار عشق و امید به دنبال خوشبختی و شادی بیشتر بگذاریم و هر روز را به عنوان یک عید و فرصت جدید برای لذت بردن از زندگی بپذیریم.

******************************،
پیام تبریک عید فطر رسمی و اداری

عید صیام آمد و ماه صیام رفت / لطف تمام آمد و فیض تمام رفت
شد عید فطر و لطف خدا باز تازه شد / گرد غم گناه ز جان عوام رفت

عید فطر نشانه‌ی پایان ماه مبارک رمضان است که به عنوان ماه صیام و عبادت شناخته می‌شود. در این ماه مسلمانان از طلب مغفرت و رضایت الهی به روزه و عبادت به سوی خدا روی می‌دهند. پایان ماه رمضان و فرارسیدن عید فطر، با حضور خداوند و بارگذاری لطف و فیض الهی بر جان‌ها، نشانه‌ی پایان یک دوره‌ی پر خیر و برکت است. در این روزها، غم و اندوه گناهان گذشته از جان‌ها رفته و جای خوشی و شادمانی از آن‌ها پر کرده است. این عید، نشانه‌ی آغاز یک دوره‌ی جدید از برکت و رحمت‌های الهی برای مسلمانان است و آن‌ها را به سوی رضایت و قربانی خدا هدایت می‌دهد.

******************************،
تبریک جشن عید فطر به مادر زن و مادر شوهر

عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی
عید فطر پاداش افطارهای خالصانه و بجاست
عید فطر قبولی انفاقهای به قصد قربت است
عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است

عید فطر به عنوان یکی از مهم‌ترین جشن‌های اسلامی، زمانی است که پس از ماه مبارک رمضان و پرهیز از خوردن و آشامیدن در طول روز، مسلمانان فرصتی دارند تا با خانواده و دوستان خود این روزهای فراموش‌نشدنی را جشن بگیرند. عید فطر به عنوان نشانه پایان ماه مبارک رمضان و شروع فصل جدیدی از زندگی، همراه با شادی و سرور است. این عید فرصتی است تا افراد از تلاش و ایثار خود در طول رمضان و همچنین از انفاقهای خود به قصد قربت به خداوند، برخوردار شوند. در این روزها، مردم به همدیگر هدایا و هدایای خوبی می‌دهند و در کنار هم می‌نشینند تا این فرصت را بهترین شکل ممکن جشن بگیرند. به طور کلی، عید فطر یک ضیافت مهم است که به پایان ماه مبارک رمضان و مراسم ایثار و انفاق ختم می‌شود.

******************************،

خدایا
سی شب به تو التماس کردم / این لحظه جواب طالب ام من
خواهی بنواز و خواه رد کن/احسان و عتاب طالب ام من . . .

در زمان‌هایی که دلم برای چیزی خواسته و تلاش کرده بود، همیشه به خداوند التماس کردم. او را به عنوان یک راهنما و یک معشوق برای هدایتم در زندگی می‌بینم. اما گاهی اوقات احساس می‌کنم که جواب‌هایش به دعاهایم نه تنها مطابق با آرزوهایم نیست، بلکه او من را به راهی بهتر و بهترین برایم هدایت می‌کند. او ممکن است بنوازد یا عتاب کند، اما همیشه برای من بخیر است. این اعتقاد به خداوند و ایمان به او، من را در هر لحظه از زندگیم هدایت و آرامش می‌دهد.

******************************،

ای ماه صیام ارچه مرا خود خطری نیست‌ / حقا که مرا همچو تو مهمان دگری نیست‌
ای داده به باد این مه بابرکت و باخیر / مانا که‌ت از این آتش در دل شرری نیست‌ . . .

ماه مبارک رمضان، ماه صیام و عبادت، یکی از مهمترین ماه‌های سال اسلامی است که با خودش بار معنوی و روحانی بسیاری را به همراه دارد. این ماه، زمانی است که مسلمانان در سراسر جهان، از طلب مغفرت و رضایت الهی، روزه می‌گیرند و به عبادت و دعا مشغول می‌شوند. ماه رمضان، فرصتی فراوان برای تقویت ارتباط با خداوند، توبه و اصلاح نیت‌ها و اعمال است. بنابراین، هر کس که این ماه را به خوبی بهره‌برداری کند، می‌تواند از لذت و برکت‌های فراوان این ماه بهره‌مند شود و به پاکیزگی روحی و جسمی دست یابد. از این رو، رعایت این ماه مقدس و انجام عبادات در آن، برای هر مسلمان بسیار حائز اهمیت است و باید از این فرصت برای پاکسازی و پرورش روحی استفاده کند.

******************************،
استوری و استاتوس تبریک عید فطر

بگذشت مه روزه و عید آمد و عید آمد / بگذشت شب هجران معشوق پدید آمد
آن صبح چو صادق شد عذرای تو وامق شد / معشوق تو عاشق شد شیخ تو مرید آمد

عید، زمانی است که جشن و شادی در دل هر فرد جاری می‌شود و اتفاقات خوب و خوشایندی هر روزها را فراموش می‌کنیم. این روزها، زمانی است که مردم با خانواده و دوستان خود از لحظات خوب و خنک تابستان لذت می‌برند و همراه با هم غذاهای خوشمزه میل می‌کنند. عید همچنین فرصتی است برای دیدار با دوستان دور و نزدیک و به اشتراک گذاشتن لحظات شاد و خاطره‌انگیز. این روزها، همه چیز به نظر می‌رسد زیبا و دلنشین است و هر کسی با شادی و سرور از این روزهای عیدی بهره می‌برد.

******************************،
شعر زیبا تبریک عید فطر به همسر مهربونم

تبریک عید فطر

برای خسته ی بد حال بوسه ای بفرست
به جای فطریه امسال بوسه ای بفرست
میار هدیه که بسیار دست و پاگیرست
هلاک آن دو لبم ، حال بوسه ای بفرست

حال و روحیه یک فرد می‌تواند تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار بگیرد، از جمله یکی از این عوامل می‌تواند حس و حال شخص باشد. بعضی از افراد ممکن است به دلیل استرس، اضطراب یا خستگی بد حال شوند. در این حالت، یک پیشنهاد خوب می‌تواند ارسال یک بوسه باشد. بوسیدن یک شخص عزیز می‌تواند حال و روحیه او را بهبود بخشد و احساسات مثبتی را در او ایجاد کند. از این رو، اهمیت ارسال بوسه به یک فرد خسته یا بدحال بسیار بزرگ است. به جای فحاطی، ارسال یک بوسه می‌تواند بهترین هدیه برای آن فرد باشد و او را خوشحال کند.

******************************،

عید آمدو خنده به لبان شد
در ساز دلم شاد و روان شد

از تشنگی وسوزنخوردن
گوهربه کلامم رمضان شد

با ورود عید، هوای شادی و خرمی در همه جا حس می‌شود. خانواده‌ها با هم جمع شده و از لحظات شاد و خوشی لذت می‌برند. هر کسی با لبخندی بر لبان، احساس شادی و آرامش می‌کند و این احساس خوب به دل‌ها نشسته است. این عید، زمانی است که همه از تنگی روزهای گذشته خلاص شده و از لذت و شادی لحظات بهترین استفاده را می‌برند. حتی این احساس شادی و خوشی، به ساز دلها ریتمی شاد و خوشحال می‌بخشد و هر کسی احساس می‌کند که دلش پر از شادی و خوشی است. به همین دلیل، این عید، همه را به یاد خاطره‌های خوب می‌اندازد و از لحظات خوشی و شادی لذت می‌بریم.

******************************،

مژده که رسید دعوت دوست
مهمانی دوست وه چه نیکوست
عید رمضان بهار جان هاست
جانی که چنان علی خدا جوست

دعوت به مهمانی دوست همواره یک لحظه شادی و خوشحالی است. وقتی مژده دعوت یکی از دوستان را دریافت می‌کنیم، قلب ما پر از شادی می‌شود و احساس خوشبختی و هیجان برای شرکت در این مراسم خوشایند بر می‌دهد. اوایل ماه رمضان، زمانی است که همه افراد به یکدیگر دعوت می‌شوند تا در مراسم‌های عیدی و مهمانی‌های خوشی شرکت کنند. این عید بهار جان‌ها را شاد و پرانرژی می‌کند و باعث می‌شود که افراد با هم ارتباط نزدیک‌تری برقرار کنند. به همین دلیل، دعوت به مهمانی دوست یک نعمت بزرگ و لحظه‌های خوبی است که هر فرد باید از آن بهره‌مند شود.

******************************،

متن عربی تبریک عید فطر

منّ شوال علینا / و حقیق بامتنان

جا باقصف و بالعز / فو تعزید القیان

او فی الاشهر لی / ابعدها من رمضان

معنی :

ماه شوال بر ما منت گذاشت، پس سزوار سپاس است.
با شادی و نغمه بانوان آمد. با‌وفاترین ماهها برای من،
همان دورترین آنان از رمضان می باشد.

ماه شوال، ماهی است که پس از پایان ماه مبارک رمضان، به ما نعمتی فراوان می‌بخشد. این ماه، ماهی است که با شادی و سرور به دیدار ما می‌آید و ما را به خود می‌کشاند. این ماه، نشانه‌ی مهربانی و رحمت الهی بر ماست و باید با شکر و سپاس از آن استقبال کنیم. با آغاز ماه شوال، ما از روزه‌های پر برکت رمضان خداحافظی می‌کنیم و امیدواریم که ماه شوال نیز برایمان پر از برکت و رحمت باشد. این ماه، فرصتی است برای تقویت ارتباط با خداوند و افزایش عمل‌های خیریه و محبت و مهربانی نسبت به دیگران. با فرا رسیدن ماه شوال، باید به خودمان قول بدهیم که از این ماه برای پیشرفت روحی و معنوی خودمان بهره‌برداریم و در راه خیر و صلح و محبت قدم برداریم.

******************************،

عید است و دلم خانه ویرانه، بیا
این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا
یک ماه تمام مهیمانت بودیم
یک روز به مهمانی این خانه بیا
عید سعید فطر مبارک
یا مهدی

عید فطر، زمانی است که دل‌ها به شادی و خوشحالی پر می‌شود. این عید، زمانی است که خانواده‌ها با هم جمع می‌شوند و از لحظات خوب و دلنشین با یکدیگر لذت می‌برند. بعد از یک ماه روزه گرفتن و عبادت کردن، حالا زمان آن رسیده که با هم عید بگردیم و از همدیگر بیشتر بپرسیم. خانه ما، هرگز خالی نیست و همیشه در انتظار مهمانان خوش آمدگویی است. این خانه، خانه‌ای است که با حضور دوستان و خانواده، پر از زندگی می‌شود. امیدوارم این عید برای همه شما مبارک و خوشبختی باشد.

******************************،

پیام تبریک عید فطر

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد / هلال ماه به دور قدح اشارت کرد
ثواب روزه و حج قبول آن کسی برد / که خاک میکده عشق را زیارت کرد . . .

روزه و حج دو عمل عبادی مهم در اسلام هستند که به مسلمانان امکان می‌دهند نزدیکتر به خداوند بشوند. روزه، یکی از پنج رکن اسلام است که در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و از طلب ثواب و رضایت الهی برخوردار است. انجام حج نیز یکی از وظایف اسلامی برای هر مسلمان است که مرتبط با زیارت کعبه و انجام مناسک مشخص است. انجام این دو عمل عبادی، نشان از تعهد و ایمان عمیق مسلمانان به اعمال دینی خود است و به آنها امکان می‌دهد که از برکات و رحمت الهی بهره‌مند شوند. از این رو، انجام روزه و حج به عنوان دو رکن اساسی اسلام، اهمیت ویژه‌ای دارند و به عنوان وسیله‌ای برای نزدیک شدن به خداوند معرفی می‌شوند.

******************************،

پیام ادبی و زیبا تبریک عید فطر

امشب اگه اس ام اس زدی جواب ندادم نگران نشو
یه چند ساعتی نیستم نه که ماهم باید برم رویتم کنن !

با پیشرفت فناوری و ارتباطات، امروزه ارسال پیامک یکی از رایج‌ترین روش‌های ارتباطی میان افراد است. اما گاهی اوقات ممکن است شخصی پیامی ارسال کند ولی به دلایل مختلفی مثل شلوغی، خستگی یا عدم دسترسی، نتواند به آن پاسخ دهد. در این حالت باید بدانیم که این اتفاق بیش از حد معمول است و نباید نگران شد. گاهی اوقات لازم است ما به دیگران فضایی برای استراحت و خلوت داده و احترام گذاشته، زمانی برای خودشان بگذرانند. بنابراین، اگر کسی به پیام‌های شما پاسخ ندهد، نباید همین موضوع را بزرگ کنیم و از آن یک اتفاق معمول در جریان ارتباطات مدرن بدانیم.

******************************،

میخواد ماه دیده بشه ، میخواد دیده نشه !
خودتون ماهید !
پیشاپیش عیدتون مبارک

با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، بسیاری از ماها در حال آماده‌سازی برای این ماه معنوی و ارزشمند هستیم. این ماه مملو از برکت و رحمت الهی است که هر کسی به دنبال آن است. اما باید به یاد داشت که باید خودمان را آماده این ماه بکنیم تا بتوانیم از بیشترین فواید و برکات آن بهره ببریم. باید خودمان را ماهی‌ساز کنیم تا بتوانیم بهترین نیت‌ها و عبادات را در این ماه انجام دهیم. پس باید از این فرصت استفاده کنیم و خودمان را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم تا این ماه بهترین و مفید‌ترین ماه زندگی‌مان باشد. امیدوارم همه ما بتوانیم از این ماه معنوی بهره‌مند شویم و روحیه تقوا و ایمانی بالا داشته باشیم.

******************************،

روز آب خوردن در ملا عام
خوردن غذا در رستوران
روز آشتی با در یخچال !
پیشاپیش بر همگان مبارک

در زندگی مدرن امروزی، که همه از صبح تا شب درگیر کارهای روزمره و تکنولوژی هستند، گاهی اوقات به چیزهای اساسی مثل آب خوردن یا مکانیزم های ساده زندگی فراموش می‌کنیم. آب، یکی از مهمترین نیازهای بدن ماست و اینکه یک روز به آن اختصاص داده شود، یادآوری می‌کند که چقدر این نعمت ارزشمند است. خوردن غذا در رستوران، تجربه‌ای لذت‌بخش است که اغلب به جشن و خوش‌بینی مربوط می‌شود. اما روز آشتی با در یخچال، یک روز بسیار مهم است که ما را به اهمیت ارتباط و انسجام در خانواده یادآوری می‌کند. این روزها، که انسان‌ها به دنبال موفقیت و پیشرفت هستند، اهمیت این روزهای ساده را فراموش نکنیم. به همین مناسبت، بر همگان مبارک!

******************************،

اس ام اس جالب عید فطر

خبردار شدم از امشب ماه گرفتگى شروع می شه!
متاسفم که باید بگم اگر منو بگیرن حالا حالاها باید روزه بگیرى!

امشب از خبر ماه گرفتگی شنیدم و احساسی عجیب درونم پدید آمد. همیشه این تصویر زیبایی بود که ماه چون یک قطعه زیبا و روشن در آسمان حضور دارد، اما حالا این فکر که ممکن است اون را بگیرند و از دید ما زمینی ها محو شود، من را نگران کرده است. واقعا اگر چنین اتفاقی بیفتد، حتما بیشتر به سمت آسمان خیره خواهم شد و به یاد آن شب زیبایی که ماه را از دست دادیم خواهم افتاد. اما اگر خدا بخواهد و من را بگیرند، حالاحالاها باید روزه بگیرم و به آن شب تاریک و بی ماه فکر کنم.

******************************،

عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس
بر میهمانان حضرت حق مبارک باد . . .

عید سعید فطر، یکی از اعیاد مهم و مورد احترام در دین اسلام است که پس از ماه مبارک رمضان و پرهیز از خوردن و نوشیدن در طول روز، فرصتی برای جشن و شادی فراهم می‌آورد. این عید، فرصتی برای اجتماع خانواده و دوستان، به اشتراک گذاری غذاهای خوشمزه و اعطای هدایا به یکدیگر است. اما عید سعید فطر بیشتر از هر چیزی، فرصتی برای تجدید نیت و اصلاح خود است. این عید به ما یادآوری می‌کند که از غفلت و گناهان گذشته فرار کنیم و با اندیشه‌ای پاک و قلبی آرام، به رهایی از زنجیر نفس بپردازیم. بنابراین، اهمیت این عید بیشتر از جشن و شادمانی است و به ما فرصتی برای توجه به ارزش‌های اخلاقی و دینی و اصلاح رفتارهای خود می‌دهد.

******************************،

تا ز رویت گرفته ام روزه
جز به یادت نکرده ام افطار
چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایب از نظر بگذرانی
اللهم عجل لولیک الفرج

در ماه مبارک رمضان هر روز با انتظار غروب آفتاب، دلمان برای افطار باز می‌شود ولی امسال این افطارها بدون حضور عزیزترین افراد زندگی، خالی و سرد به نظر می‌رسد. برای هر کسی که از دست دادن یا جدایی از عزیزانش را تجربه کرده است، این احساس بسیار غم‌انگیز است. اما با این وجود باید به یاد داشت که این زمان‌های سخت نیز گذراست و به زودی این غم و اندوه به پایان خواهد رسید. امیدواریم که با صبر و استقامت، این روزهای سخت را پشت سر گذاشته و به آرامش و خوشبختی برسیم. اللهم عجل لولیک الفرج.

******************************،

تبریک عید فطر به روزه داران با ایمان

خداحافظ ماه پروردگار الرحمن الراحمین

خداحافظ ماه لحظه های افطار و سحر

خداحافظ ماه نعمت و رحمت و برکت

خداحافظ ماه شب های نورانی قدر . . .

با ورود ماه مبارک رمضان و پیشرفت روزها، حال و هوای مذهبی و معنوی جامعه به شدت تغییر کرده بود. هر ساله این ماه مهم، فرصتی است برای زندگی بهتر و پاکتر، برای ارتباط بیشتر با خدا و برای تجدید نیت و آرمان های انسانی. این ماه با خود مهمانی های خوشایند را به همراه دارد، زمانی که افطار و سحر، زمانی که لحظه های نیایش و خداپرستی بیشتری داریم. اما همه چیز دیر یا زود به پایان می‌رسد و حالا باید خداحافظی کنیم. خداحافظ ماه پرنور رمضان، خداحافظ ماه برکت و رحمت، خداحافظ ماه قدر. اما این خداحافظی فقط به ماه معنوی مربوط نیست، بلکه یادآور این است که باید از نعمت های خداوند برای همیشه سپاسگزار باشیم و از این ماه برای تغییرات مثبت در زندگی خود استفاده کنیم.

******************************،

رمضان آمد و روان بگذشت
بود ماهی به یک زمان بگذشت
شب قدری به عارفان بنمود
این معانی از آن بیان بگذشت . . .
عید فطر بر شما مبارک

ماه مبارک رمضان با آمدن خود، حس خاصی را به همراه دارد. این ماه معنویت و انس با خداوند را در قلب انسان ایجاد می‌کند و او را به سوی خیر و برکت هدایت می‌دهد. روزه گرفتن و تلاوت قرآن در این ماه، فرصتی مناسب برای تقویت ایمان و پاکسازی روح از گناهان است. همچنین، لیالی قدر که شبی است که قرآن نازل شد، به عارفان راه و روشنایی می‌دهد و آنها را به سوی روشنایی و حقیقت هدایت می‌کند. با پایان این ماه مبارک، عید فطر فرا رسیده و ما را به محبت، خوشی و همبستگی با دیگران دعوت می‌کند. به امید دیدار با ماه‌های بعدی رمضان و بهره‌مندی از برکت‌های آن.

******************************،

عید سعید فطر و پایان ماه صیام، بخواهیم از خدای ذو الجلال و الکرام،
که تا سال آینده، صفا و پاکی دل، حفظ بشه و نباشیم از انسانهای غافل

عید سعید فطر، جشنی است که پس از پایان ماه مبارک رمضان، به مناسبت فرارسیدن پایان ماه صیام برگزار می‌شود. این عید به عنوان یک فرصت برای تلاش در جهت پاکی و صفا دل، امکان فرصت دادن به خود و دیگران برای آغاز دوره‌ای جدید از روحانیت و اعتقاد به خداوند است. در این روزها، ما به خداوند ذوالجلال و الکرام شکرگزاری می‌کنیم و از او درخواست می‌کنیم که تا سال آینده، دل‌هایمان را پاک و صاف نگه دارد و ما را از غفلت و بی‌توجهی به دین و اعتقادمان دور نسازد. این عید فرصتی است برای پیوستن به خانواده و دوستان و ابراز محبت و مهربانی به یکدیگر. امیدواریم که این عید برای همه مسلمانان و همه انسانها، زیبا و خوشبختی بخش باشد.

******************************،

عید فطر مبارک

عید سعید فطر و پایان ماه صیام
بخواهیم از خدای ذو الجلال و الکرام
که تا سال آینده، صفا و پاکی دل
حفظ بشه و نباشیم از انسانهای غافل

عید سعید فطر و پایان ماه صیام همواره فرصتی است برای ارتباط بیشتر با خداوند و تجدید نیت به انسانیت. در این روزها، مسلمانان به عبادت و تقرب به خدا پرداخته و از برکات و رحمت‌های الهی بهره‌مند می‌شوند. این عید، فرصتی است برای برگزاری مراسم‌های مذهبی، مهمانی‌ها و جشن‌های خانوادگی. اما بهترین هدیه این عید، حفظ صفا و پاکی دل و ادامه انجام اعمال نیکو و خیرخواهانه به دیگران است. از خداوند می‌خواهیم که تا سال آینده، قلب‌هایمان پاک و خالی از گناه باشد و همیشه از انسانهای غافل و نادان برای راه اصلاح و توبه دوری کنیم.

 

******************************،

حلول ماه عید و شادی مسلمین است
پایان ماه روزه، برای صائمین است
نشاط و افتخار و شادی و سربلندی
از محک الهی برای مؤمنین است . . .

ماه رمضان، ماهی است که با ورودش به پایان، شادی و خوشحالی برای همه مسلمانان به همراه دارد. این ماه پر برکت، ماه عبادت و تقرب به خداوند است که با روزه گرفتن و عبادت های فراوان، انسان را به سوی پاکی و پاکدامنی هدایت می‌دهد. حلول عید فطر، نشانه پایان ماه رمضان و فرا رسیدن فرصتی است برای مردم به منظور جشن گرفتن و شادمانی. این عید، فرصتی برای روحیه بخشیدن و افزایش اتحاد و انسجام در جامعه مسلمان است. به همین دلیل، هر ساله با حلول این عید، مردم با هم جشن می‌گیرند و از لذت‌های فراوان این روزهای خوشبختی بهره می‌برند.

******************************،

خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یک ماه ی خود را در رمضان
از این به بعد هم حفظ کنیم.

در ماه مبارک رمضان، بسیاری از مسلمانان به فرصتی برای تقوی و ارتباط نزدیکتر با خداوند تبدیل می‌شوند. این ماه، زمانی است که مسلمانان از طریق روزه گرفتن، نماز خواندن و اعمال خیریه انجام دادن، به خداوند نزدیکتر می‌شوند. اما وظیفه ما پس از پایان ماه مبارک رمضان، حفظ این ارتباط است. باید سعی کنیم که اخلاق و عباداتی که در این ماه زیبا آموختیم، را در زندگی روزمره خود ادامه دهیم. این تلاش، نه تنها به ما کمک می‌کند تا بهترین نسخه خود را ارائه دهیم، بلکه به جامعه اطرافمان نیز نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم با اصول دینی و اخلاقی، دنیای بهتری را بسازیم.

******************************،

نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد
باده خرم عید است که در ساغر شد
روز عید است ، سوی میکده آیید به شکر
که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . . .

عید، زمانی است که جشن و شادی در هوا حس می‌شود و افراد با هم می‌آیند تا این روز خوشبختی را با یکدیگر جشن بگیرند. این روزها، انسان‌ها با لبخند بر لب و با یکدیگر در ارتباطند. عید، زمانی است که همه به خاطر یکدیگر هستند و با هم به این فرصت بزرگ تبریک می‌گویند. افراد در این روزها به یاد دارند که اهمیت داشتن یکدیگر و ارزش دوستی و خانواده چقدر بزرگ است. این زمان، زمانی است که نقشهای این جشن زیبا توسط هر فردی که در این دفتر زندگی حضور دارد، نقشه کشی می‌شود.

*******************************************************

قـربان هـلالت بـروم ای مـه شـوال
آورده ام از فـرط خوشـی در دو سـه تـا بـــال

ســی روز به امید وصالت سپری شد
خـم شد کمرم در رمضان همچو یکی دال

انســان از ایـــن روی بُـــود شـاد در این روز
چون باز شکم در جلــو واوسـت به دنبال . . .

در ماه مبارک رمضان، آدمی به خاطر نزدیکی به الله و انجام عبادات، احساس خوشی و شادی بیشتری می‌کند. این ماه پر از برکت و رحمت الهی است و مردم به امید وصال با خدا، این ماه را به عبادت و طاعت می‌گذرانند. خوشحالی و شادی شخص در این ماه به خاطر این است که با تمرکز بر عبادت، به دستاوردها و پاداش‌های الهی نزدیک‌تر می‌شود. انسان در این ماه با خالصی قلب و خوشحالی، به دنبال فضای معنوی و روحانی می‌گردد و این جستجو و تلاش باعث افزایش خوشحالی و رضایت او می‌شود.

******************************،

عید فطر ضیافتی است برای پایان این میهمانی
عید فطر قبولی انفاقهای به قصد قربت است
عید فطر پایان نامه دوره ایثار و گذشت است . . .

عید فطر یکی از مهم‌ترین اعیاد اسلامی است که پس از پایان ماه مبارک رمضان، جشن و شادمانی برای مسلمانان سراسر جهان فرا می‌رسد. این عید به مناسبت پایان دوره‌ای از امتنان و تقرب به خداوند و همچنین برگزاری انفاق و کمک به نیازمندان تعیین شده است. در این روزها، مردم مسلمان با پوشیدن لباس‌های زیبا و رفتن به نماز عید، به خدا تشکر می‌کنند و از این مناسبت برای دیدار با خانواده و دوستان خود نیز بهره می‌برند. همچنین در این روزها، انواع خوراکی‌ها و شیرینی‌ها در میزها برای مهمانی‌ها و ضیافت‌ها آماده می‌شود و افراد با هم به جشن و سرور می‌پردازند. این عید، نشانه پایان دوره‌ای از روزه و عبادت است که مسلمانان با آرامش و شادمانی خاصی به آن ختم می‌کنند.

**************************************

جملات زیبا برای تبریک عید فطر به مسلمانان

با فرا رسیدن عید فطر، فرصتی دیگر برای ارسال تبریک‌ها و آرزوهای خوب به عزیزان و دوستان فراهم شده است. در این روزهای پر از شادی و خوشحالی، همه ما به دنبال اشتراک لحظات خوب با عزیزانمان هستیم. این فرصت خوب برای ابراز دوستی و احترام به یکدیگر است. با ارسال پیام‌های تبریک‌آمیز و جملات زیبا می‌توانیم احساسات خود را به بهترین شکل به دیگران منتقل کنیم. بنابراین، از این روزهای فرح و شادمانی برای ابراز عشق و مهربانی به عزیزان خود استفاده کنیم و با ارسال تبریک‌های صمیمی و دلنشین، لحظات خوبی را برای همه فراهم کنیم.

جملات تبریک عید فطر به خانواده دوستان و عشقم

با فرارسیدن عید فطر، این فرصت را به دست می‌آوریم تا با خانواده و دوستان خود ارتباط‌های نزدیک‌تری برقرار کنیم و از این روزهای شاد و پر از محبت لذت ببریم. این عید، بهترین زمان برای ابراز عشق و احترام به افراد مهم در زندگی ما است. از این رو، به خانواده، دوستان و عشقم تبریک عید فطر می‌گویم و آرزو می‌کنم که این روزها پر از شادی، سلامتی و خوشبختی برای همه‌ی ما باشد. امیدوارم این عید برای همه شما فراوان از خوشی و خوشبختی باشد و با دست به دعا، از خداوند برای شما بخشش و رحمت فراوانی بخواهید.

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات