در این مطلب از سایت استار بورس حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳,اخبار افزایش حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش را قرار دادیم .

حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳,اخبار افزایش حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش

حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳,اخبار افزایش حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش

تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در سال 1403

حسین علی حاجی دلیگانی اعلام کرد که جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد. او اظهار داشت: جلسه کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیئت رئیسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بر اساس تصمیم امروز کمیسیون، مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ تصویب شد.

حاجی دلیگانی با اشاره‌ای از خاطرات خود اعلام کرد: به تصویب کمیسیون امروز برنامه‌ریزی شده است که دو دهم از افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای بازسازی مدارس اختصاص یابد. علاوه بر این، تصویب شده‌است که در بودجه سال ۱۴۰۳ یک قسمت به وزارت علوم و یک قسمت به وزارت بهداشت اختصاص یابد تا نیازهای دانشگاه‌های تحت نظر وزارت علوم و دانشگاه‌های علوم را تأمین کند.

یکی از اعضای کمیسیون تلفیق در مجلس اظهار کرد: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در این کمیسیون حضور داشتند، با تصمیمات این کمیسیون موافق بودند و آنها با ما همراه بودند. بنابراین، بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.

به افزودن: فردا پنجشنبه گزارش کمیسیون تلفیق در سیستم مجلس قرار داده خواهد شد تا نمایندگان بتوانند اقدامات خود را برای بحث و تبادل نظر در صحن مجلس در سامانه آپلود کنند و بر اساس تصمیم هیئت رئیسه مجلس، گزارش کمیسیون تلفیق به دستور کار صحن اضافه خواهد شد.

چکیده متن

در جلسه پایانی کمیسیون تلفیق بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه، مصوبه افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ به تصویب رسید. به گفته حسین علی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر، مبلغ ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای این امر اختصاص یافت. همچنین، بر اساس این مصوبه، دو دهم از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده برای نوسازی مدارس اختصاص خواهد یافت. این تصمیمات به منظور تامین نیازهای دانشگاه‌ها و مدارس در سال آینده اتخاذ شده است. این مصوبات با تأیید معاونان سازمان برنامه و بودجه، در کمیسیون تلفیق به پایان رسیده و گزارش آن به زودی در مجلس بررسی خواهد شد.

جزئیات افزایش حقوق سرایداران در سال ۱۴۰۳

در اظهارات خود، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که برای سرایداران مدارس اکنون حقوقی به مبلغ ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است و تصمیم گرفته‌ایم تا به آنها دو میلیون تومان اضافی به عنوان پاداش پرداخت کنیم.

علی فرهادی تاکید دارد که سرایداران در وزارت آموزش و پرورش از سایر نیروهای خدماتی متمایز هستند. او می‌گوید این افراد به عنوان نگهبان اموال، نیروهای خدماتی و نامه‌رسان مدرسه شناخته می‌شوند و باید به عنوان بخشی از نظام تعلیم و تربیت مورد احترام قرار گیرند. از این رو، باید در پرداخت حقوق آنها، فقط به حقوق حداقل اکتفا نشود و تا دو میلیون تومان به حقوق آنها اضافه شود.

با اظهار اینکه این افزایش از فروردین به اجرا در خواهد آمد، او افزود: با توجه به محل و مقدار تلاشی که آن‌ها می‌کنند، حقوق آن‌ها به اندازه تعداد دانش‌آموزان در آن مدرسه تا دو میلیون تومان افزایش می‌یابد.

بازوی آموزش و پرورش، به این اعتقاد دارد که این افزایش، هنوز کافی نیست. امیدواریم بتوانیم مقدار بیشتری به حقوق آن‌ها اضافه کنیم، اما باید توجه کنیم که ما باید طبق قوانین و اعتبارات عمل کنیم و سعی خواهیم کرد که این دو میلیون تومان اضافی به حقوق آنها پرداخت شود.

فرهادی با انتشار اطلاعات، موضوع کاهش حقوق این افراد را به تصویر کشید و اعلام کرد: برای کارمندانی که دیپلم و مدرک پایین‌تر دارند، مبلغ پایه حقوق تعیین شده و معمولاً حداقل حقوق را دریافت می‌کنند. در حال حاضر، حقوق ۱۰ میلیون تومان برای تأمین اجتماعی (که خود نیز تأمین‌کننده آنها هستند) در نظر گرفته شده و تصمیم گرفته‌ایم تا مبلغ ۲ میلیون تومان اضافی را به آنها پرداخت کنیم.

او با اشاره به کد استخدامی مهرآفرینان اظهار کرد: برای افرادی که موفق به دریافت کد مستخدم از سازمان اداری استخدامی شدیم، قسمت زیادی از کار انجام شده است و سعی می‌کنیم مشکلات دیگران نیز حل شود؛ باید کد را از دفتر استخدامی دریافت کنیم، قبل از سال جدید، سامانه سازمان مشکل داشت که در حال حاضر برطرف شده است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کدهای همه را بدست آوریم و مشکلات را حل کنیم.

چکیده مطلب

افزایش حقوق سرایداران در سال ۱۴۰۳، موضوعی است که اخیراً توسط وزارت آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته است. بر اساس اعلام سخنگوی این وزارتخانه، حقوق سرایداران مدارس به میزان ۱۰ میلیون تومان تعیین شده و تا دو میلیون تومان مازاد بر این مبلغ نیز به آنها پرداخت خواهد شد. علی فرهادی، به عنوان یک مقام مسئول، به اهمیت نقش وظیفه‌ای این افراد در نظام تعلیم و تربیت اشاره کرده و اظهار داشته است که افزایش حقوق این افراد از فروردین ماه اعمال خواهد شد. این اقدام به منظور تشویق و حمایت از این گروه از کارکنان است که بی شک ارزشمند و حیاتی برای حفظ و نظافت مدارس محسوب می‌شوند. امیدواریم با این اقدام، مشکل کمبود حقوق این افراد برطرف شده و آن‌ها نیز بهره‌مندی از حقوق مناسب و معقول را تجربه کنند.

*************************************

حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳

در سال ۱۴۰۳، حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش به‌عنوان یکی از مهمترین موضوعات مطرح در حوزه آموزش و پرورش بود. این نیروها از معلمان، کارشناسان آموزشی، کتابداران و نیروهای اداری تشکیل شده بودند و نقش حیاتی در ارتقای سطح آموزش و پرورش کشور داشتند. با توجه به اهمیت این نیروها، حقوق و مزایای مناسب برای آن‌ها فراهم شد تا بتوانند با انگیزه و انرژی بیشتری به انجام وظایف خود بپردازند. این تلاش‌ها منجر به بهبود شرایط آموزشی و پرورشی در کشور شد و نقش مهمی در توسعه سطح دانش و فرهنگ جامعه داشت. به طور کلی، حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ بهبود یافت و این امر تأثیر مثبت بر کیفیت آموزش و پرورش داشت.

اخبار افزایش حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش

در سال‌های اخیر، افزایش حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش به یکی از موضوعات مهم و پربحث در جامعه تبدیل شده است. این افزایش حقوق به منظور بهبود شرایط کاری و افزایش رضایت شغلی این نیروها انجام شده است. با توجه به اهمیت حضور این نیروها در سامانه آموزشی کشور، افزایش حقوق آن‌ها توجیه‌پذیر به نظر می‌رسد. این تصمیمات به افزایش تحصیلات و توانمندی‌های این نیروها کمک کرده و باعث بهبود کیفیت خدمات آموزشی شده است. اما همچنین باید به این نکته توجه داشت که افزایش حقوق باید همراه با ارتقاء کیفیت خدمات و حفظ استانداردهای حرفه‌ای مناسب باشد تا بهترین نتیجه ممکن برای جامعه به دست آید.

درباره نویسنده

مدیریت

مجله استار بورس را به دلیل علاقه ای که داشتم ایجاد کردم . قصد دارم اخبار روز ایران و جاهن و اخبار بورس و ارز دیجیتال و دانستنی های پزشکی و سلامتی و مد و آرایش و تفریحی و سرگرمی و فال و طالع بینی و مطالب مفید دیگر را در این سایت برا شما به اشتراک بگذارم . با نظرات و انتقادات خودتون منو در این مسیر همراهی کنید ...

مشاهده تمام مقالات