در این مطلب از سایت استار بورس ساعت بازی فوتسال ایران و تایلند,پخش زنده فوتسال امروز ایران تایلند را قرار دادیم . امروز در فینال قهرمانی آسیا دو تیم ایران و تایلند مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت . تاریخ و زمان و ساعت دقیق برگزاری بازی تیم های ایران و تایلند مشخص شده است . بنابراین بازی تیم ایران و تایلند روز یکشنبه از ساعت 14.30 به صورت پخش زنده خواهد بود …

ساعت بازی فوتسال ایران و تایلند,پخش زنده فوتسال امروز ایران تایلند

ساعت بازی فوتسال ایران و تایلند,پخش زنده فوتسال امروز ایران تایلند

در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا فوتسال 2024، تایلند با صعود سختی به فینال مقابل تاجیکستان روبرو شد و در ضربات پنالتی پیروز شد. همچنین تیم ملی فوتسال کشورمان نیز با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان، به فینال راه یافت.

فینال جام ملت‌های آسیا در روز یک شنبه در سالن بانکوک آره‌نا تایلند برگزار خواهد شد، از ساعت 14:30 شروع می‌شود و تیمی که بتواند قهرمان هفتمین دوره این جام شود، مشخص خواهد شد. ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه یافته است و این یک افتخار بزرگ است. از سوی دیگر، تایلند برای سومین بار در فینال آسیا شرکت می‌کند و هنوز قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه نکرده است.

در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا فوتسال 2024، تایلند و تاجیکستان بازی دشواری را به نمایش گذاشتند که در نهایت تایلند با پیروزی در ضربات پنالتی به فینال صعود کرد. این پیروزی برای تایلند بسیار ارزشمند بوده و تیم ملی فوتسال این کشور اکنون در فینال با ایران روبرو خواهد شد. ایران که بومی‌ترین قهرمانان این رقابت‌ها هستند، برای پانزدهمین بار به فینال راه یافته‌اند. این دیدار مهم روز یک شنبه در سالن بانکوک آره‌نا تایلند برگزار خواهد شد و قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد. تایلند نیز برای سومین بار در فینال این رقابت‌ها حضور دارد و امیدوار است که بتواند برای اولین بار قهرمانی را از آن خود کند.

******************************

ساعت بازی فوتسال ایران و تایلند

در روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ، تیم ملی فوتسال ایران در رقابت های فینال جام ملت‌های آسیا در دبی با تیم ملی تایلند به مصاف هم رفت. این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم بود، زیرا برنده به فینال صعود می‌کرد. تیم ایران با اهداف محمد طهماسبی، محسن اسدی و فرشید ازاد به تایلند پیروزی ۳-۱ را تجربه کرد و به فینال صعود کرد. این پیروزی باعث شادی و خوشحالی هواداران فوتسال ایران شد و امیدوارند که تیم ملی در فینال نیز بازی برتری ارائه دهد. این بازی نشان داد که تیم ایران با اعتماد به نفس و استراتژی خوبی به توانایی خود اعتماد دارد و بیشتر از همیشه آماده به رقابت با تیم‌های برتر جهان است.

پخش زنده فوتسال امروز ایران تایلند

امروز در رقابت های فوتسال بین المللی، تیم ملی ایران به مصاف تیم ملی تایلند خواهد رفت. این دیدار به صورت پخش زنده از تلویزیون و اینترنت قابل مشاهده خواهد بود و طرفداران این ورزش در سراسر کشور با اشتیاق منتظر این بازی هستند. با توجه به تاریخچه موفقیت های تیم ملی فوتسال ایران و حضور بازیکنان برجسته این تیم، انتظار می رود که این دیدار نیز با نتیجه مثبتی برای تیم ایران پایان یابد. این بازی فرصتی برای ارتقای جایگاه ایران در رده بندی جهانی فوتسال است و امیدواریم که تیم ملی ما با اجرای قوی و هوشمندانه، به پیروزی دست یابد و محبوبیت این ورزش در کشور را افزایش دهد.

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات