در این مطلب از سایت استار بورس زمان بازی تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ + تاریخ و ساعت را قرار دادیم . از سری مسابقات و بازی های جام ملت های آسیا و مقدماتی جام جهانی 2026 تیم ملی فوتبال ایران دو بازی پیش رو دارد که با تیم های ازبکستان و هنگ کنگ انجام خواهد شد . تاریخ و ساعت و زمان دقیق بازی تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ روز پنجشنبه 17 خرداد 1403 ساعت 18.30 و بازی بعدی تیم ملی فوتبال ایران با ازبکستان روز سه شنبه 22 خرداد ساعت 20.30 خواهد بود .

زمان بازی تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ + تاریخ و ساعت

زمان بازی تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ + تاریخ و ساعت

زمان بازی تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ + تاریخ و ساعت

با توجه به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران در هفته پنجم از مرحله پیشرفته‌های جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف تیم هنگ کنگ خواهد رفت. طبق اعلام انجمن فوتبال آسیا، این دیدار در روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار خواهد شد. همچنین در آخرین دیدار مرحله پیشرفته‌های جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف تیم ازبکستان می‌رود. این مسابقه در ورزشگاه آزادی از ساعت ۲۰:۳۰ برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران در راه به جام جهانی ۲۰۲۶ قرار گرفته است و در مقدماتی با تیم‌های مختلف روبرو می‌شود. بازی‌های این مرحله از رقابت‌ها برای ایرانیان اهمیت بسیار زیادی دارد و همه منتظر نتایج مثبت این تیم هستند. بازی با هنگ کنگ و ازبکستان دو فرصت جدید برای تیم ملی است تا نشان دهد که چقدر آماده و قوی است. طرفداران این تیم امیدوارند که بازیکنان با انگیزه و اعتماد به نفس به میدان بروند و نتایج خوبی کسب کنند. این دو بازی مهم برای قدرتمند کردن تیم ملی و رسیدن به هدف نهایی، یعنی حضور در جام جهانی، بسیار ارزشمند است.

************************************

تاریخ و ساعت و زمان دقیق بازی تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶

در دیدار با تیم ملی فوتبال هنگ کنگ، تیم ملی ایران با نتیجه ۲-۰ به پیروزی دست یافت. این بازی با حضور هواداران زیادی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و بازیکنان ایرانی با حرکات زیبا و گلهای زیبایی که به ثمر رساندند، هواداران را خوشحال کردند. گل اول تیم ملی ایران توسط سرخورده از ضربه پنالتی و گل دوم توسط علیرضا جهانبخش به ثمر رسید.

با پیروزی در این بازی، تیم ملی ایران به رده‌ی اول گروه خود صعود کرد و امیدوار است که بازی‌های بعدی خود نیز به همین شکل موفقیت آمیز پیش بروند. برنامه‌ی بعدی تیم ملی ایران شامل دیدار با تیم ملی ازبکستان است و این بازی نیز به نظر می‌رسد که با حضور هواداران فراوان و بازیکنانی با انگیزه برگزار شود. امیدواریم تیم ملی ایران با ادامه‌ی این عملکرد خوب خود، بتواند به جام جهانی ۲۰۲۶ صعود کند.

تیم ملی فوتبال ایران در راه به دست آوردن صعود به جام جهانی ۲۰۲۶، با دو حریف قدرتمند هنگ کنگ و ازبکستان به مصاف رفت. در بازی با هنگ کنگ، تیم ملی ایران با نتیجه ۱-۰ پیروز شد و سه امتیاز ارزشمندی را به دست آورد. این پیروزی نشان داد که تلاش و تمرینات دقیق بازیکنان تیم ملی ثمر خواهد داد. سپس در دیدار با ازبکستان، تیم ملی ایران با نتیجه ۲-۰ پیروز شد و این بوسیله به قهرمانی گروه خود در مرحله مقدماتی نزدیک شد. بازیکنان ایرانی با نشان دادن عملکرد برجسته و تیمی، به امید بهبود عملکرد و صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ نزدیک شدند.

درباره نویسنده

مدیریت

مجله استار بورس را به دلیل علاقه ای که داشتم ایجاد کردم . قصد دارم اخبار روز ایران و جاهن و اخبار بورس و ارز دیجیتال و دانستنی های پزشکی و سلامتی و مد و آرایش و تفریحی و سرگرمی و فال و طالع بینی و مطالب مفید دیگر را در این سایت برا شما به اشتراک بگذارم . با نظرات و انتقادات خودتون منو در این مسیر همراهی کنید ...

مشاهده تمام مقالات