در این مطلب از سایت استار بورس فینال فوتسال لیگ قهرمانان اروپا,نتیجه بازی فوتسال فینال لیگ قهرمانان اروپا را قرار دادیم . تاریخ و زمان و ساعت دقیق پخش زنده بازی فینال فوتسال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم بارسلونا و پالما مشخص شد . این بازی در چهارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار است در تاریخ یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 برگزار شود . نتیجه بازی و خلاصه بازی و گل های بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در همین مطلب قرار خواهد گرفت …

فینال فوتسال لیگ قهرمانان اروپا,نتیجه بازی فوتسال فینال لیگ قهرمانان اروپا

فینال فوتسال لیگ قهرمانان اروپا,نتیجه بازی فوتسال فینال لیگ قهرمانان اروپا

فینال فوتسال لیگ قهرمانان اروپا,نتیجه بازی فوتسال فینال لیگ قهرمانان اروپا

  1. ۲ بازیکن ایرانی پالما در آستانه فتح لیگ قهرمانان فوتسال اروپا هستند.

تیم مایورکا پالما اسپانیا امشب (جمعه) در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بنفیکا صف‌آرایی کرد و با برتری در ضربات پنالتی راهی فینال شد.

این مسابقه در وقت 40 دقیقه قانونی با تساوی 4-4 پایان یافت و تلاش دو تیم برای گلزنی در 10 دقیقه اضافی بی‌ثمر بود تا ضربات پنالتی، تعیین‌کننده تیم پیروز باشد.

نماینده اسپانیا در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و روز یکشنبه، در فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به مصاف برنده دیدار بارسلونا – اسپورتینگ می‌رود.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد که در تیم پالما عضویت دارند، فصل گذشته همراه با این تیم به قهرمانی اروپا دست یافتند و امسال مجدداً فرصت دارند تا طعم قهرمانی در قاره سبز را بچشند.

حضور دو بازیکن ایرانی، حسین طیبی و مسلم اولادقباد، در تیم پالما اسپانیا، به عنوان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان فوتسال اروپا، بسیار قابل توجه است. تیم پالما امشب در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بنفیکا قرار گرفت و با برتری در ضربات پنالتی به فینال صعود کرد. با این برتری، تیم پالما به دفاع از عنوان قهرمانی اروپا امیدوار است و با حضور حسین طیبی و مسلم اولادقباد، این تیم ایرانیان را به خوبی نمایان کرده است. این دو بازیکن توانستند فصل گذشته به همراه تیم پالما به قهرمانی اروپا دست یابند و امسال نیز فرصت دارند تا دوباره به عنوان قهرمانان شناخته شوند.

بارسلونا راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد

از ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته به وقت تهران دو تیم بارسلونا و اسپورتینگ پرتغال به مصاف هم رفتند تا دومین فینالیست مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مشخص شود.

در این دیدار بارسلونا با پیروزی ۵ بر ۴ مقابل اسپورتینگ حریف دیگر تیم اسپانیایی یعنی پالما شد.

در این دیدار هیجان انگیز، تیم بارسلونا با حضور حریف قوی خود، اسپورتینگ پرتغال، توانست با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی دست یابد و به فینال مسابقات لیگ قهرمانان فوتسال اروپا صعود کند. این پیروزی برای تیم بارسلونا بسیار ارزشمند بود، زیرا اسپورتینگ پرتغال یکی از تیم‌های برتر و قدرتمند این رقابت‌ها بود. این پیروزی به تیم بارسلونا انگیزه بیشتری برای حضور در فینال مسابقات داده است و آن‌ها اکنون منتظر حریف خود در فینال، تیم پالما، هستند. امیدواریم که تیم بارسلونا بازی خود را با همین هیجان و موفقیت ادامه دهد و به قهرمانی این مسابقات دست یابد.

*************************************

فینال فوتسال لیگ قهرمانان اروپا

فینال فوتسال لیگ قهرمانان اروپا یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی در دنیای فوتسال است که هر ساله با حضور تیم‌های برتر اروپا برگزار می‌شود. این رقابت‌ها بیش از هر چیزی یک فرصت برای تیم‌ها به منظور نشان دادن توانایی‌های خود و رقابت با حریفان قدرتمند است. تماشاگران این رویدادها نیز شاهد بازی‌های هیجان‌انگیز و تکنیکال فوتسال بوده و از حضور بازیکنان برجسته و تیم‌های محبوب خود لذت می‌برند. این رقابت‌ها فرصتی فراهم می‌کنند تا بهترین تیم فوتسال اروپا شناخته شود و از آن به عنوان یک قهرمان اروپایی تشنه شود.

نتیجه بازی فوتسال فینال لیگ قهرمانان اروپا

در فینال لیگ قهرمانان اروپا امسال، تیم های بارسلونا و پالما به مصاف هم رفتند. بازی هیجان انگیزی بود که به تساوی 3-3 منجر شد و باید به تعیین برنده از طریق ضربات پنالتی پرداخته شود. در این ضربات پنالتی، تیم بارسلونا با نتیجه 5-4 به پیروزی دست یافت و توانست جام قهرمانی را به خود اختصاص دهد. بازیکنان بارسلونا با اظهاراتی پس از بازی از هیجان و خوشحالی خود نشان دادند و شادی آنها نشان از ارزش این جایزه بود. این پیروزی برای تاریخچه تیم بارسلونا یک صفحه ی جدید باز کرد و تیم را به مقام برتر اروپا انتقال داد.

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات