در این مطلب از مجله فال و طالع بینی استار بورس فال حافظ امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳,فال حافظ صد در صد درست و تضمینی را قرار دادیم . فال حافظ صد در صد درست واقعی متولدین فروردین برای امروز + فال حافظ تاروت فروردین ماهی ها + فال حافظ پیشگویی با قرآن برای متولدین همه ماه های سال + فال حافظ اصلی + فال حافظ آنلاین واقعی متولدین ماه های سال . برای دیدن فال حافظ واقعی و آنلاین صد در صد درست و واقعی امروز همراه ما باشید در سایت استار بورس …

فال حافظ امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳,فال حافظ صد در صد درست و تضمینی

فال حافظ امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳,فال حافظ صد در صد درست و تضمینی

💜فال حافظ امروز متولدین #فروردین :

ساقیا برخیز و درده جام را
خاک بر سر کن غم ایام را
ساغر می بر کفم نه تا ز بر
برکشم این دلق ازرق فام را

🌸تعبیر:
غصه زیاد نخور . غم به دل راه آمده با اندکی تلاش و بهره گیری از همفکری دوستان صمیمی و یکرنگ و بزرگترها برطرف می شود.
در انتخاب دوست بسیار دقیق باش و هرکه را که لاف دوستی می زند یار مپندار. در سختی ها صبور باش.

درود، ای ساقی مهربان! لطفاً برخیز و جام می را به دستم بده
بگذار غم و اندوه را به خاک بسپارم
دلم برای نوشیدنی می اشتیاق دارد
این دلق زرق فام را از دست بدهکارم بردارم

🌺تعبیر:
فکر مثبت داشته باش و از دوستان و خانواده خود حمایت بگیر
در انتخاب دوستان و همراهانت دقت کن و به همه اعتماد نکن
در مواجهه با مشکلات، صبوری و استقامت داشته باش

در زندگی هر کسی لحظاتی از غم و اندوه را تجربه می کند، اما مهم این است که چگونه با این احساسات برخورد کنیم. گاهی اوقات بهترین راه برای کاهش غم و اندوه، پذیرش و به اشتراک گذاشتن آنها با دیگران است. دوستان و خانواده می توانند به ما کمک کنند که احساساتمان را به اشتراک بگذاریم و حتی با ما همدلی کنند. از طرفی، انتخاب دوستان صحیح نیز می تواند تأثیر بزرگی بر روحیه ما داشته باشد. بنابراین، در لحظات دشوار، به دنبال دوستان صمیمی و واقعی باشیم و با همدلی و حمایت آنها، غم و اندوه را کاهش دهیم.

💜فال حافظ امروز متولدین #اردیبهشت :

ای قصه بهشت ز کویت حکایتی
شرح جمال حور ز رویت روایتی
هر پاره از دل من و از غصه قصه‌ای
هر سطری از خصال تو و از رحمت آیتی

🌸تعبیر:
توانایی و استعدادهای بی نظیری دارید که قدر آن ها را نمی دانید. بهتر است بیشتر به هوش و ذکاوت خود اعتماد کرده و از آن بهره ببرید. از لحظه ها و روزهای عمر کمال استفاده را بکنید تا بعدا دچار حسرت نشوید. در مسیر رسیدن به آرزوها از گله کردن و غر زدن دست بردارید و خودباوری را در خود تقویت کنید.

داستان جذابی از بهشت و زیبایی های حوریان از تو بشنوید
هر بیت از دل من و داستان غصه انگیزی از تو برای شنیدن
هر خطی از خصوصیات تو و نشانه از رحمت بی پایان تو

🌸تفسیر:
شما دارای استعدادها و توانایی های فراوانی هستید که شاید حتی خودتان هم از آنها آگاه نیستید. بهتر است از این استعدادها و توانایی ها بهره ببرید و در زندگی خود بهترین نتیجه ها را بگیرید. از لحظات زندگی خود لذت ببرید و از آنها بهره بگیرید تا بتوانید بدون احساس پشیمانی به اهدافتان برسید. از شکایت و شکایت کردن دست بردارید و به خودتان اعتماد کنید تا بتوانید به آرزوهایتان دست یابید.

در زندگی ما همیشه مواجهه با چالش ها و موانعی است که می‌تواند مانع رسیدن به اهدافمان شود. اما اگر به استعدادها و توانایی های خود اعتماد داشته باشیم، می‌توانیم به راحتی این موانع را پشت سر بگذاریم و به سوی آرزوهای خود حرکت کنیم. هر فردی استعدادهای خاصی دارد که باید آن‌ها را کشف کند و از آن‌ها بهره ببرد. این استعدادها می‌تواند در هر زمینه‌ای باشد، از هنر تا علوم و فنون. برای رسیدن به موفقیت، باید به خودمان اعتماد کرده و از توانایی های خود بهره ببریم. اعتماد به نفس، یکی از عوامل مهم در موفقیت است و باید همیشه به خودمان اعتماد داشته باشیم.

💜فال حافظ امروز متولدین #خرداد :

سحر ببوی گلستان دمی شدم در باغ
که تا چو بلبل بی‌دل کنم علاج دماغ
نشاط و عیش و جوانی چو گل غنیمت دان
که حافظا نبود بر رسول غیر بلاغ

🌸تعبیر:
اگر می خواهید به اهداف و آرزوهای خود دست پیدا کنید از کبر و غرور برحذر باشید که راه رسیدن به مقصد را دورتر می کند. قدر ایام جوانی را بدانید، عمر در حال گذر است و این روزها دیگر برنمی گردد. جانب اعتدال را داشته باشید و از افراط و تفریط بپرهیزید. در کارها دوراندیش و آینده نگر باشید.

در باغی نسیم گلستان بوییدم
به روایت بلبل دل نوازم شدم
شادی و لذت و جوانی را به عنوان گنجی بشمار
که ای حافظ، بیان کردن آن برای پیامبر هیچ بلایی ندارد.

در زندگی هر کسی، زمانی به عنوان یک گنجینه ارزشمند شمرده می‌شود. این زمان که به عنوان جوانی تجربه می‌شود، باید با ارزش‌هایی چون نشاط، عیش و شادابی پر شود. حافظ در این بصیرت و عرفانی که به ما انتقال داده است، به ما یادآوری می‌کند که باید زمان را به عنوان یک فرصت و زمینه برای رسیدن به اهداف و آرزوها استفاده کنیم. از عبور زمان بی‌درنگ و بی‌تفکر نپرهیزیم و با همه‌ی وجود و انرژی خود به سوی رسیدن به بلاغ و کمال تلاش کنیم. به این ترتیب، می‌توانیم در باغ زندگی خود، همانند بلبلی بی‌دل، بهترین معنای عشق و زیبایی را تجربه کنیم.

💜فال حافظ امروز متولدین #تیر :

دیده دریا کنم و صبر به صحرا فکنم
و اندر این کار دل خویش به دریا فکنم
حافظا تکیه بر ایام چو سهو است و خطا
من چرا عشرت امروز به فردا فکنم

🌸تعبیر:
زندگی سختی داشته ای ولی مشکلات هیچ گاه تو را از پا نینداخته اند. اکنون با تمام وجود و همتی والا نیت کرده ای که خود را به مقصود برسانی. در کار خود مصمم باش که به نتیجه مطلوب خواهی رسید، فقط به خاطر داشته باش از موقعیت هایی که به تو روی می‌آورند به خوبی استفاده کن و هیچ کاری را به فردا موکول نکن.

چشم به دریا ها می اندازم و با صبر به صحراها می روم
در این راه، قلبم را به دریا می سپارم
حافظ عزیز، زندگی همچون خطاها و سهوهاست
چرا من امروز لذت را به فردا موکول کنم؟

زندگی همواره پر از چالش‌ها و مواقع دشوار است، اما باید همیشه به خودمان یادآوری کنیم که این مشکلات می‌توانند ما را قوی‌تر و پرتلاش‌تر کنند. همانطور که حافظ می‌گوید، انسان باید در هر لحظه از زندگی، با صبر و تلاش به مقصود خود نزدیک شود. اینکه امروز به خواسته‌های خود اقدام کنیم و به فردا نگذاریم، می‌تواند موفقیت ما را تضمین کند. بنابراین، باید همیشه به خودمان انگیزه دهیم تا هر روز بهتر و بهتر از دیروقت باشیم و به دنبال رسیدن به آرزوهایمان بیافتیم.

💜فال حافظ امروز متولدین #مرداد :

به جان پیر خرابات و حق صحبت او
که نیست در سر من جز هوای خدمت او
بیا که دوش به مستی سروش عالم غیب
نوید داد که عام است فیض رحمت او

🌸تعبیر:
غم به دل راه ندهید و نگران نباشید که به زودی مشکلات حل شده و به مراد دل خواهید رسید. روزهای خوش در راه است و غصه ها به پایان می‌رسد.
از غرور و کبر دوری کنید و به ضعف های خود توجه داشته باشید و برای رسیدن به هدف راه‌های جدید را امتحان کنید، ان‌شاءلله به یاری خداوند و توکل بر او به اهداف خود دست پیدا می‌کنید.

باور کنید، در دلم تنها هوای خدمت به او جاری است و به جان پیر خرابات و حق صحبت او اعتقاد دارم. شب گذشته با مستی، سروش عالم غیب خبر داد که فیض رحمت او بر همگان عام است.

🌸تعبیر:
از غم و اندوه دوری کنید، زیرا روزهای خوبی پیش روی شماست و مشکلات به زودی حل خواهند شد. به خود فروتنی کنید، از تکبر و اغراق دوری کنید و به سمت اهدافتان پیش بروید. اعتماد به خدا و تلاش برای بهبود وضعیت، شما را به موفقیت خواهد رساند.

در این بیت شعر زیبا، شاعر به تحمل سختی ها و غم های زندگی تشویق می‌کند و اعتقاد دارد که با ایمان و صبر، همه چیز به خیر و خوبی تغییر خواهد کرد. این بیت نشان دهنده این است که هر چقدر که شخص به خدمت و خدای خود متعهد باشد، مشکلات و موانع زندگی را به راحتی پشت سر خواهد گذاشت. این امر به اهمیت ایمان و اعتماد به خدا و قدرت او در حل مشکلات و رسیدن به موفقیت اشاره دارد. بنابراین، به جای ناامیدی و نگرانی، به خدا و اعمال خیر و صلاح ایمان بیشتری بورزید تا به روزهای خوب و پر از رحمت خداوند برسید.

💜فال حافظ امروز متولدین #شهریور :

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است
ببین که در طلبت حال مردمان چون است
ز مشرق سر کو آفتاب طلعت تو
اگر طلوع کند طالعم همایون است

🌸تعبیر:
روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.

چشمانم از گریه سرشار و پر از خون شده است
درکنار مردمان، در پی توام
آفتاب طلعت تو از شرق سر میزند
وقتی که طلوع میکند، سرنوشت من هم به روشنی خواهد بود

در زمان‌های سخت و دشوار، گاهی احساس می‌کنیم که دنیا به سرنگونی است و هیچ امیدی برای آینده‌ای روشن وجود ندارد. اما باید به یاد داشت که هر چیزی زیر آسمان یک روز به پایان می‌رسد و هیچ مشکلی برای همیشه باقی نمی‌ماند. زندگی پر از چالش‌ها و مواجهه با موقف‌های دشوار است، اما باید همیشه به خودمان تذکر دهیم که این چالش‌ها ما را قوی‌تر می‌کنند و به ما کمک می‌کنند تا بهترین نسخه خود را شکل دهیم. بنابراین، هرگز امید را از دست ندهیم و به آینده روشنی که در انتظار ماست ایمان داشته باشیم.

💜فال حافظ امروز متولدین‌ #مهر :

دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود
تا دل شب سخن از سلسله موی تو بود
دل که از ناوک مژگان تو در خون می گشت
باز مشتاق کمانخانه ابروی تو بود

🌸تعبیر:
چشم به محبت و توجه کسی دوخته‌ای، دلت برای او تنگ شده ولی بدان بزودی او را می‌بینی و خوشحال می شوی. خبر خوبی در راه است که زندگیت را بهتر می‌کند.

در حلقه ما، داستان زلف‌هایت پیچیده بود
تا دل شب، سخن از تارهای مویت بود
دلم از تیغ مژگانت خون می‌ریخت
و باز هم، مشتاق کماندار ابرویت بود

در زندگی هر کسی، احساس عشق و ارتباط با یک شخص خاص می‌تواند بسیار مهم و زیبا باشد. گاهی این احساس می‌تواند همانند یک حلقه بین دو نفر باشد که به طور مداوم باعث اتصال و ارتباط بیشتر آن‌ها می‌شود. مثل دوشی که در حلقه ما قصه گیسوی یکدیگر را می‌گفتند و دل هر دو به سخن‌های شیرین از سلسله موی همدیگر پر می‌شد. این احساس عمیق و زیبا می‌تواند به یک نوع وابستگی و مشتاقی برای دیدار و ارتباط بیشتر با آن شخص تبدیل شود، همانند دلی که از زخم‌های ناوک مژگان تو در خون می‌گشت و باز همواره مشتاق کمانخانه ابروی تو بود. این نوع احساسات و ارتباطات، زندگی را پر از شور و شعف می‌کند و به انسان احساس زیبایی و معنا می‌دهد.

💜فال حافظ امروز متولدین #آبان :

دلم جز مهر مه رویان طریقی بر نمی‌گیرد
ز هر در می‌دهم پندش ولیکن در نمی‌گیرد
خدا را ای نصیحتگو حدیث ساغر و می گو
که نقشی در خیال ما از این خوشتر نمی‌گیرد

🌸تعبیر:
چرا کاری را که فقط خودت دوست داری انجام می دهی و به نظر دیگران احترام نمی گذاری. با این کار عاقبت خوشی نخواهی داشت. راه راست را پیش بگیر. ریا و تزویر نکن. با حکم خداوند نجنگ تا راه های موفقیت در مقابل دیدگانت روشن شود.

دلم فقط به مهر و محبت راهی نمی‌یابد
پند می‌دهم اما دریافت نمی‌شود
ای ناصح گوی خدا را، حکایت ساغر و شراب بگو
که از آن بهتر در تصویر ما چیزی نمی‌آید

در زندگی انسان‌ها، همیشه مسیرهای مختلفی برای پیشرفت و رسیدن به موفقیت وجود دارد. اما اگر انسان به دنبال راه‌هایی باشد که فقط خودش دوست دارد و به نظر دیگران احترام نمی‌گذارد، احتمالا به نتیجه مطلوب نخواهد رسید. وقتی انسان ریا و تزویر کند و راه‌هایی را پیش بگیرد که فقط به نفع خودش است، نه تنها خودش بلکه دیگران نیز از او دوری می‌کنند. بهتر است در هر کاری که انجام می‌دهیم، از نصیحت خداوند و اخلاق درست پیروی کنیم تا راه موفقیت و رضایت را در پیش بگیریم. احترام به دیگران و رعایت اصول اخلاقی، کلیدی برای رسیدن به سعادت و خوشبختی است.

💜فال حافظ امروز متولدین #آذر :

دل و دینم شد و دلبر به ملامت برخاست
گفت با ما منشین کز تو سلامت برخاست
که شنیدی که در این بزم دمی خوش بنشست
که نه در آخر صحبت به ندامت برخاست

🌸تعبیر:
تو به دنبال دل رفته ای و عاقلانه عمل نمیکنی. به شخصی دل بسته ای که به تو اعتنایی نمی‌کند، اما غمگین نباش و تصمیم عاقلانه بگیر. تقدیر،کار خود را خواهد کرد.

دل و دینم به زنجیر افتاد و عشق برای من تلخ شد
گفت با ما هم نشین که از تو رستگاری برایم نیامد
چون شنیدی که در این مهمانی لحظه ای خوش گذشت
به ندیدن تو در انتها احساس شرمساری برایم روا شد

در زندگی همیشه مواقعی پیش می‌آید که دل و عقل با یکدیگر متضاد شده و تصمیم‌گیری سختی را برای ما به ارمغان می‌آورد. اغلب این اتفاق در روابط عاطفی رخ می‌دهد، زمانی که دل به کسی بسته شده ولی عقل نمی‌خواهد این رابطه ادامه پیدا کند. این موقعیت یک زنجیره پیچیده از احساسات منفی و تردیدها را به همراه دارد. از طرف دیگر، تقدیر ممکن است بخواهد ما را به یک تصمیم عاقلانه و درست هدایت کند، حتی اگر این تصمیم نهایتاً باعث ناراحتی ما شود. به هر حال، در پایان، باید به خودمان بگوییم که هر تصمیمی که بگیریم، باور داشته باشیم که بهترین است تا در آینده پشیمان نشویم.

💜فال حافظ امروز متولدین #دی :

رواق منظر چشم من آشیانه توست
کرم نما و فرود آ که خانه خانه توست
به لطف خال و خط از عارفان ربودی دل
لطیفه‌های عجب زیر دام و دانه توست

🌸تعبیر:
دوستداران را باید با جان و دل پذیرفت و قدر آنها را دانست کامروایی را نصیبشان کرد که سزای پاکباختگی و عشق فراگیر و بی حدشان جز کامرانی نیست.

نگاهم به درون توست، جایی که زیبایی‌ها مستقر شده است
به خوش‌نما و مهربانی بیا، که هر خانه‌ای تو را خانه خود می‌داند
با لطافت خط و خال، دل من را برده‌ای
زیبایی‌های شگفت‌انگیز، زیر دام و دانه‌هایت قرار دارد

رواق منظر یکی از زیباترین و ماندگارترین آثار شعری است که با توانایی بی‌نظیر خود، عشق و محبت را به تصویر می‌کشد. این شعر با لطافت و زیبایی، عشقی پاک و بی‌پایان را به تصویر می‌کشد که در قلب هر فرد عاشقی، جای دارد. این واژه‌های زیبا و مفهوم دار، باعث می‌شود که خواننده در دنیایی از عشق و زیبایی فرو برود و احساسات عمیقی را تجربه کند. از زبان شاعر، می‌توان نتایج و پیام‌های مفهومی و عمیقی را استخراج کرد که در زندگی روزمره ما نیز قابل اعمال و تجربه هستند. این شعر تازه و زنده برای هر کسی که به دنبال عشق و زیبایی در زندگی خود است، الهام بخش و معنا بخش است.

💜فال حافظ امروز متولدین #بهمن :

دل من در هوای روی فرخ
بود آشفته همچون موی فرخ
دوتا شد قامتم همچون کمانی
ز غم پیوسته چون ابروی فرخ

🌸تعبیر:
آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

دل من در هوای یار
بود آشفته همچون باد بارانی
دوتا شد قامتم همچون درختان
ز غم پیوسته چون افسانه های دوران

🌸تعبیر:
در فکر وصال یار به اندازه‌ی بسیار زیادی بوده‌ام که تمام مشکلات و درد ها را فراموش کرده‌ام. دلم را با گریه تاراج کرده‌ام و هیچ اشکی باقی نمانده است. هر چه اتفاق می‌افتد، به خاطر داشته باش که خدا رحمان و مهربان است و هیچ وقت امید را از دست ندهید.

در پرتو آفتاب، دل من مانند یک گل زیبا در حال باز شدن بود. احساس آرامش و شادی درونم به اوج خود رسیده بود و همه چیز در دنیایم به رنگ و بوی زیبایی پر شده بود. اما یک روز، همه چیز تغییر کرد. مانند یک طوفان شدید، احساسات من به هم ریخت و دلم پر از غصه و اندوه شد. همه چیز به نظرم تاریک و تاریک شده بود و من دست و پا چلفتی در پیش رویم داشتم. اما با وجود همه سختی ها، من همچنان به امید و توکل به خداوند پایبند بودم. امیدوار بودم که روزی دوباره آسمان آبی رنگ خود را به من نشان دهد و دلم به رویای رویاهای فرخنده باز شود.

💜 فال حافظ امروز متولدین #اسفند :

بوی خوش تو هر که ز باد صبا شنيد
از يار آشنا سخن آشنا شنيد
اينش سزا نبود دل حق گزار من
کز غمگسار خود سخن ناسزا شنيد

🌸تعبیر:
از آنجا که شما انسانی هستید که نسبت به همه اطرافیان رفتاری شایسته و به جا دارید، از دیگران نیز توقعی مشابه دارید، اما بدان که کار نیک کردن برای پاسخ نیک گرفتن نیست. تو با انجام کارهای نیک وجدان خود و خدای خود را راضی میکنی، پس غصه عکس العمل های دیگران را مخور و در بند رفتار آنها نباش که اجر نیکوکاران با خداست.

هر کسی که بوی خوشی از باد صبا بشنود
از دوست آشنا حرفی آشنا بشنود
دل من حقیقتاً نمی‌توانست پاسخ دهد
وقتی از دلسوز خود حرف ناپسندی بشنود

از آنجا که شما انسانی با اخلاق و ارزش های بالا هستید، انتظار دارید که دیگران نیز به همین شیوه با شما رفتار کنند. اما باید بدانید که انجام کارهای نیکو برای دریافت پاداش نیکویی از دیگران نیست. شما با عمل به اراده و اعتقادات خود، خودتان و خدایتان را راضی می کنید، پس ناراحت نشوید اگر دیگران به همین شیوه رفتار نمی کنند و به رفتار آنها بند نخورید، زیرا پاداش اعمال نیکو با خداست.

بوی خوشی که از باد صبا می‌آید، همواره یادآور یاران عزیز و دوستان خوب است. وقتی کسی از یک دوست صمیمی، حرفی دوستانه می‌شنود، احساس خوبی به او دست می‌دهد. اما همه آنچه از دیگران می‌شنویم، نمی‌تواند همواره به دل ما خوش بیاید. باید به خودمان یادآوری کنیم که گاهی باید از کلمات و افکار ناخوشایند دیگران چشم پوشی کنیم و به جای آن، به اعمال و رفتارهای خودمان توجه کنیم. زیرا راه اصلی برای رسیدن به خوشبختی و رضایت داشتن، انجام اعمال نیک و خوب است، و نه وابستگی به نظرات و انتقادهای دیگران.

*******************************************

فال حافظ امروز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳

فال حافظ یکی از سنت‌های قدیمی و محبوب در فرهنگ ایران است که هنوز هم بسیار مورد توجه قرار دارد. هر روز انبوهی از افراد به دفتر حافظ مراجعه می‌کنند تا از طریق یک فال ساده یا پیچیده، در مورد آینده خود اطلاعاتی بیشتر کسب کنند. این سنت قدیمی به طور معمول در روزهای خاص مثل اعیاد و روزهای هفته تکرار می‌شود و افراد به دنبال راهنمایی و روشنگری برای مسائل مختلف زندگی خود هستند. امروز، در روز جمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳، همچنان افراد برای یافتن پاسخ به سوالات و مشکلات خود از فال حافظ استفاده می‌کنند و امیدوارند که راهنمایی‌هایی برای آینده خود دریافت کنند.

فال حافظ صد در صد درست و تضمینی

فال حافظ یکی از روش‌های قدیمی و معروف برای پیش‌بینی آینده است که در ایران و کشورهای اطراف آن رایج است. این روش بر اساس شعرهای حافظ، شاعر بزرگ ایرانی، انجام می‌شود. افرادی که به فال حافظ می‌روند، عبارت مورد نظر را به صورت تصادفی از کتاب حافظ انتخاب می‌کنند و تفسیر آن را برای خودشان و دیگران می‌خوانند. بسیاری از مردم این باور را دارند که فال حافظ صد در صد درست و تضمینی است و می‌تواند به آنها راهنمایی کند. اما برخی افراد این باور را ندارند و اعتقاد دارند که این تنها یک بازی و سرگرمی است. به هر حال، فال حافظ هنوز هم یکی از محبوب‌ترین روش‌های پیش‌بینی آینده در ایران است و برخی از مردم به آن اعتقاد دارند.

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات