در این مطلب از سایت استار بورس متن تقدیر نامه روز معلم از طرف مدیر مدرسه,متن لوح تقدیر روز معلم از طرف دانش آموز را قرار دادیم . به مناسبت روز معلم متن تقدیرنامه روز معلم و متن لوح تقدیر تبریک روز معلم از طرف مدیر مدرسه و دانش آموزان را قرار دادیم . برای تشکر از زحمات و تلاش های معلم خود می توانید از این متن های تقدیرنامه  و متن لوح تقدیر استفاده کنید …

متن تقدیر نامه روز معلم از طرف مدیر مدرسه,متن لوح تقدیر روز معلم از طرف دانش آموز

متن تقدیر نامه روز معلم از طرف مدیر مدرسه,متن لوح تقدیر روز معلم از طرف دانش آموز

متن تقدیرنامه و لوح تقدیر روز معلم

روز روز معلم، یکی از مهمترین جشن های سالانه ماست. این جشن در تقویم ماه رمضان برگزار می شود. این فرصت عالی است برای قدردانی و احترام به این انسان های زحمتکش که نقش بسیار مهمی در آموزش و پرورش نسل جوان ایفا می کنند. در اینجا ما بهترین متن ها پیام های تبریک و تقدیرنامه و لوح تقدیر روز معلم را برای معلمان و همکاران آماده کرده ایم.

روز معلم یکی از مهمترین مناسبت‌ها در تقویم ماست. این روز در تقویم رسمی کشور مصادف با 12 اردیبهشت است. این روز فرصتی است برای تقدیر و گرامیداشت این قشر زحمتکش است که پرورش آینده سازان کشور را به عهده دارند. معلمان با تلاش و صداقت خود، نقش بسزایی در رشد و تربیت نسل جوان دارند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا دانش و ارزش‌های لازم را به دانش‌آموزان منتقل کنند تا بتوانند در زندگی موفق شوند. از این روز بزرگان تشکر و قدردانی کنیم و به آن‌ها بگوییم که تلاش‌هایشان تحسین‌برانگیز و با ارزش است و ما از آن‌ها بسیار ممنونیم.

***********************************

متن لوح تقدیر روز معلم جدید

استاد گرانمایه/ معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند …………………………….

آنچه از بن جان می آید آن است که از صمیم قلب از همکاری صادقانه وکوشش خالصانه ی شما در راستای هدایت و ارشاد این نسل سرافراز، تقدیر و تبجیل نمایم و صمیمانه ترین سپاس های خود را به شما فرزانگان عاشقی که شمع وجود گرانقدر خویش را در طبق اخلاص نهاده و نهال نوپای امروز را به امید فردایی شکوفاتر با عصاره ی جان آبیاری می نمایید نثارتان کنم.

آرزومندم؛ ذات اقدس احدیت شما خوبان را که درمسیر تحقق اهداف متعالی مکتب انسان ساز اسلام ،از جان مایه می گذارید در کنف الطاف خاصه ی خویش قرار دهد .

معلما روزت مبارک

امروز، در روز معلم، به تمام معلمان گرانمایه و ارزشمند که با تلاش و کوشش خود، نقش بزرگی در رشد و تربیت نسل جوان امروز دارند، تقدیر و تشکر می‌کنم. آنها که با عشق و اخلاص خود، نهال های جوان را به رشد و شکوفایی می‌رسانند و به آنها راهنمایی می‌کنند تا به آینده‌ای بهتر و روشن‌تر دست یابند، ارزشمند و ستودنی هستند. این معلمان، با ذات اقدس و احترامی که به دانش‌آموزانشان دارند، واقعاً ارزشمند و بی‌بدیلند. امروز، در این روز معلم، با تمام وجود به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم که همیشه سلامت و پرانرژی باشند و همیشه موفق و پربار باشند.

**************************

متن تقدیرنامه رسمی برای روز معلم

بنام خدا

معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند………….

عشق ورزیدن به خلق زیباترین ترنم گفتگو با خالق است بخصوص اگر توفیق خدمت به عزیزانی نصیبت کرده که تمام دنیایشان را می توان در پر رنگین پروانه ای خلاصه کرد،

ضمن گرامیداشت روز معلم به این وسیله از زحمات جنابعالی در پیشبرد اهداف و پیگیری امور آموزشی و پرورشی این دبستان/آموزشگاه/ تقدیر وتشکر می نماییم وامید آن داریم که درسایه ی الطاف الهی همواره در سنگر خدمت به نوگلان این مرز و بوم وآینده سازان میهن عزیزمان استوار و سرافراز بمانید.

معلم روزت مبارک

در روز معلم، با افتخار و احترام به معلمان عزیزی که در راه آموزش و پرورش دست به کار می‌زنند، اعتراف می‌کنیم. آن‌ها که با صبر و عشق به کودکان، دانش‌آموزان را راهنمایی می‌کنند و به آن‌ها علم و دانش می‌آموزند. معلمان، نه تنها ناهیل امور آموزشی و پرورشی هستند، بلکه تربیت‌کنندگان و راهنمایان روشنگری برای نوجوانان و جوانان است. به همین مناسبت، از تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغ آن‌ها تقدیر و تشکر می‌کنیم و آرزو داریم که همواره به عنوان راهنمایان و مربیان الهی، در کنار نوجوانان و نسل جوان، به بالاترین اهداف و ارزش‌های انسانی دست پیدا کنند. معلمان عزیز، روزتان مبارک!

**************************

متن تقدیرنامه روز معلم برای استاد

استاد گرامی…………..

از آنجایی که رشد و توسعه با پرورش استعدادهای علمی مسیر است، بی تردید تلاش شما در این مسیر در جهت اعتلای سطح علمی کشور، حرکتی پرافتخار است که با هیچ جمله‌ای قابل توصیف و با هیچ هدیه‌ای قابل تقدیر نیست. با همت استادانی همچون شما لباس اعتبار بر تن این کشور پوشانده شده است. روح جستجوگر استادان و معلمان این مرز و بوم بذر دانش را در زمین بایر ناآگاهی کاشت تا امروز جوانه‌های فعالیت علمی جوانان این کشور از این زمین بیرون بزند. به پاس خدمات و مجاهدت‌های علمی شما استاد گرامی این لوح تقدیر به شما تقدیم می‌شود.

رئیس دانشکده ………….

با احترام و توجه به تلاش‌های بی‌دریغ و پرمعنای شما به عنوان استاد عزیز، خود را ملزم به ابراز قدردانی و تقدیر از شما می‌دانم. شما با پراکندگی دانش و علم خود، به دانشجویان انگیزه و انگیزه داده‌اید تا به رویای یادگیری و پژوهش بپردازند. از زمان ورودم به این دانشکده، شاهد انگیزه و شور شما برای انتقال دانش و تجربیاتتان برای دانشجویان بوده‌ام. این تلاش‌های پراکندگی شما نه تنها در کمک به توسعه دانش علمی، بلکه در ایجاد یک فضای مطالعه و پژوهش مثبت نقش مهمی داشته‌اند. امیدوارم این تلاش‌های بی‌دریغ شما همواره موفق و مثمر ثمر باشد و در ارتقاء سطح علمی دانشجویان و افزایش دانش و توانایی‌های آن‌ها مؤثر باشد.

***********************************

متن تقدیرنامه روز معلم از طرف مدیر برای معلمان و همکاران

من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا

کس چو علی این در معنی نسفت آنچه علی در حق استاد گفت

بنده ی خود ساخت مرا اوستاد آن که یکی حرف به من یاد داد

استاد فرهیخته و فرزانه ……………………..

همه ی پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلم سیراب می شوند.

از این منظر کشور وامدار همه ی استادانی است که بحق چراغ هدایت بشریت را به تاسی از پیامبر اعظم ( ص ) روشن و فروزان نگاه داشته اند.

با فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز سترگ معلم فرصت را مغتنم شمرده، در کمال ادب و ارادت این لوح تقدیر تقدیم محضر عالمانه و اندیشمندانه ی شما می گردد.

از حضرت علیم آرزو دارد همواره در کسوت شریف معلمی با کلام نافذ و عزم راسخ و با تولید علم و دانش و پژوهش جهت آینده سازان این مرز و بوم با سرافرازی برای نیل به زندگی سعادتمندانه ی دنیوی و رستگاری اخروی کوشا و پویا باشید.

تربیت و آموزش از جمله مهمترین عوامل تأثیرگذار بر پیشرفت و توسعه یک جامعه است. استادان و معلمان، به عنوان راهنمایان و رهبران فکری و اخلاقی، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به انسان‌های جوان و آینده یک جامعه دارند. آن‌ها از طریق انتقال دانش، ارزش‌های انسانی، تعهد و ایمان به دانش‌آموزان، به آن‌ها کمک می‌کنند تا بهترین نسخه از خود را بیان کنند و به توانایی‌های خود پی ببرند. بنابراین، احترام و قدردانی از استادان و معلمان، یک وظیفه اخلاقی و انسانی است که هر فرد باید به آن توجه کند. از این روزگار، با اراده و ایثار معلمانه، به ایجاد جامعه‌ای پویا و پیشرو در علم و دانش کمک کنیم.

**************************

تقدیرنامه روز معلم از طرف مدیریت

خانم/ آقای …………….

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)؛ خداوند متعال را شاکریم که نعمت قدردانی از شما را ارزانی ما داشت، شما با تلاش صادقانه و بی وقفه خود در تربیت دانش‌آموزان، مسئولیت پذیری را معنا کردید و نوید بخش آینده‌ای بهتر برای کشور عزیزمان شدید. آموزش انسان‌های موفق و باانگیزه و تربیت انسان‌های پاک‌نیت و توانمند توفیقی است که نصیب شما شده است. هزاران هزار درود بر شما که با محبت و اخلاص تصویری دلنشین از علم اندوزی بر وجود دانش آموزان کشیدید.

ضمن تبریک روز معلم خدمت شما معلم عزیز و آروزی بهروزی و شادی برای، این لوح یادبود را خدمت شما تقدیم می‌کنیم.

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)؛ خداوند متعال را شاکریم که نعمت قدردانی از شما را ارزانی ما داشت، شما با تلاش صادقانه و بی وقفه خود در تربیت دانش‌آموزان، مسئولیت پذیری را معنا کردید و نوید بخش آینده‌ای بهتر برای کشور عزیزمان شدید. آموزش انسان‌های موفق و باانگیزه و تربیت انسان‌های پاک‌نیت و توانمند توفیقی است که نصیب شما شده است. هزاران هزار درود بر شما که با محبت و اخلاص تصویری دلنشین از علم اندوزی بر وجود دانش آموزان کشیدید. این روز معلم مثمر ثمرترین روز سال است، زیرا ما می‌توانیم تلاش‌های شما را بشنویم و اعتراف کنیم که بدون شما، جامعه ما نمی‌توانست به اینجا برسد. از صمیم قلب، تبریک روز معلم به شما، معلم عزیز و یادگاری ماندگار از این روز را در اختیارتان می‌گذاریم.

**************************

متن لوح تقدیر روز معلم از طرف مدیر

بسم الله العلیم

معلم گرانقدر

به راستی آیا کلامی هست که تاب ثنای ایثار شما آسمانیان رابیاورد؟

کدامین روز، روز تو نیست وکدامین لحظه است که از شمیم تو سکرآور یا عطر آگین نباشد…

به راستی آیا قلمی را می شناسید که با کلک خیال، شکوه ایثار خاموش معلم را که در بستر رویش های مکرر آدمی و درگسترده ی تاریخ مکتوب بشریت هماره چون نگینی زرین درخشیده است به تصویر آورد؟

کدام خامه را طاقت تصویر خورشید است ؟…

امروز، در روز معلم، این لوح تقدیر را از طرف مدیر به شما اهدا می‌کنم. شما، مربیان عزیزم، نقش بسیار مهمی در زندگی دانش‌آموزان دارید. ایثار و تلاش بی‌وقفه‌ی شما، چراغی است که راهنمایی و پرورش جوانان را روشن می‌کند. شما با قلمی سحرآمیز، زرین و درخشان، از هر دانش‌آموزی یک نگین ارزشمند و با ارزش می‌سازید. این روز، فرصتی است تا شما را تجلیل کنیم و به شما از صمیم قلب از زحماتتان سپاسگزاری کنیم. امیدوارم همواره موفق و سربلند باشید و نور راهنمایی و آگاهی را به دانش‌آموزان منتقل کنید.

**************************

متن تقدیر نامه از معلم از طرف مدیر

یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتوا العلم درجات والله بما تعملون خبیر( ۱۱مجادله )

که ایزد مقامی ببخشد بلند برآنان که در بحردانش درند

براعمال روشن به سرضمیر همه هست آگه خدای خبیر

اندیشمند استاد برجسته جناب آقای ……… به استناد آیه ی شریفه ی ۱۰ از سوره ی مبارکه ی فاطر که خداوند می فرماید” الیه یصعد الکلم الطیب والعمل الصالح یرفعه”، سخنان و کلام ارزشمند به سوی خدا صعود می کند و با ابدیت سنخیت پیدا کرده و همواره آثار خود را ظاهر می سازند; بسی شایسته است از تلاش های مداوم وکوشش های مستمر حضرتعالی دراشاعه ی تعلیم و تربیت و بسط و توسعه ی علم و دانش و نیز از روشن رای و کارگشایی ثمربخش شما به عنوان …………………. درکمال امتنان و افتخار تقدیر و تشکر نموده و به رسم تعظیم و تکریم این لوح تقدیر تقدیم محضر پربار و ماندگارتان گردد .

مدیر دبیرستان ….

احترام و تقدیر خالصانه خود را به استاد بزرگوار، جناب آقای ………..، ابراز می‌نمایم. از تلاش‌ها و کوشش‌های فراوان شما در ارتقای سطح علم و دانش و تربیت نسل جوان، کمال قدردانی را دارم. به استناد به آیه‌ی شریفه ی ۱۰ از سوره ی مبارکه ی فاطر که خداوند می‌فرماید “الیه یصعد الکلم الطیب والعمل الصالح یرفعه”، می‌توان به عظمت و ارزش کارهای شما اشاره کرد. اندیشمندی، علم و تجربه شما در مسیر ارتقاء دانش، حاکی از بزرگواری و الهام بخش برای دانش‌آموزان ماست. با افتخار و تشکر از زحمات شما، این لوح تقدیر را به شما تقدیم می‌کنم و امیدوارم که همیشه موفق و پرمعنا باشید.

***********************************

تقدیر نامه از دبیر از طرف مدیر

اوراق زرین تاریخ تربیت سیمای درخشان مربیان نام آوری چون ابراهیم، موسی، عیسی و محمد (ص)، علی (ع) و فاطمه (س) و زینب (س) را بر خود نقش ابدی زده است.

آنان که با پیکار مقدس خویش حماسه های شکوهمند و جاوید در سازندگی انسان متعهد به وجود آوردند و با تزکیه و تعلم کاخ بلند پایه ی علم و فضیلت را بنا نهاده و پرچم توحید را برافراشتند و امروز شما عزیز گرامی ادامه ی این نهضت عظیم را بر عهده گرفته ای ضمن بزرگداشت خاطره استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم برایتان در این راه آرزوی موفقیت می نمایم.

تقدیرنامه از طرف مدیر به دبیران، یک روش بسیار موثر برای ارج نهادن نقش اساتید و معلمان در فرآیند آموزش و پرورش است. این افراد، همواره با تلاش، صبر و عشق به کار خود، به دانش آموزان خود علم، اندیشه و انگیزه می دهند. این افراد نه تنها علم به دانش آموزان منتقل می کنند، بلکه از آنها به عنوان انسان هایی با اخلاق و ارزش های اجتماعی نیز مراقبت می کنند. از این رو، تقدیرنامه از طرف مدیر به دبیران، به عنوان یک راه برای ارج نهادن به این افراد و تشکر از زحمات آنها، بسیار مهم و لازم است. این تقدیرنامه ها، علاوه بر ایجاد انگیزه برای ادامه ی کار، به این افراد اعتماد به نفس و اعتبار نیز می دهد و آنها را به سمت پیشرفت و توسعه یافتگی هدایت می کند.

***********************************

متن تقدیر نامه روز معلم از طرف مدیر مدرسه

در روز معلم، به عنوان مدیر مدرسه، می‌خواهم از تمامی اساتید و معلمان عزیز که با تلاش و پیگیری‌های خود به تربیت نسل جوانان و پرورش ذهن‌های خلاق و پویا کمک می‌کنند، تقدیر و قدردانی کنم. این افراد با حمایت و راهنمایی‌های خود، به دانش‌آموزان اعتماد به نفس و انگیزه آموزشی می‌دهند و آن‌ها را به راه صحیح هدایت می‌کنند. آن‌ها با اخلاق و عشق به کار خود، الگویی برای دانش‌آموزان هستند و از آن‌ها در ایجاد جامعه‌ای پویا و پیشرفته نقش مهمی دارند. از همه معلمان و اساتید عزیز تشکر می‌کنم که با تلاش و انگیزه‌ی خود، دانش‌آموزان را به سوی آینده‌ی روشن و موفق هدایت می‌کنند.

متن لوح تقدیر روز معلم از طرف دانش آموز

روز معلم یکی از مهمترین رویدادهای سال تحصیلی است که همواره با جشن و شادی همراه است. این روز، فرصتی است برای دانش آموزان تا از تلاش و زحمات معلمان خود قدردانی کنند و از این موجودات خاص که به آنها علم و دانش می‌آموزند، تقدیر و قدرشناسی کنند. برای این منظور، بسیاری از دانش آموزان لوح تقدیر و هدایای دیگری را به معلمان خود تقدیم می‌کنند تا نشان دهند که چقدر از زحمات آنها ارزش قائل هستند. این اقدامات نشان از ارتباط نزدیک بین معلمان و دانش آموزان است و نشانه‌ای از ارزش قائل بودن به تحصیل و آموزش است.روز معلم فرصت خوبی است تا از تلاش‌های معلمان خود تقدیر کنیم و به آنها از صمیم قلب اعتراض کنیم.

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات