در این مطلب از مجله استار بورس نحوه رفع خطای No referring sitemaps detected در کنسول گوگل را قرار دادیم .

نحوه رفع خطای No referring sitemaps detected در کنسول گوگل

نحوه رفع خطای No referring sitemaps detected در کنسول گوگل

چگونه می توانم «نقشه سایت ارجاعی شناسایی نشده No referring sitemaps detected » را حل کنم اما در قسمت نقشه سایت نقشه سایت ارسال شده است؟

اگر پیام «نقشه‌های سایت ارجاعی شناسایی نشد» را در کنسول جستجوی Google مشاهده می‌کنید، به این معنی است که Google نمی‌تواند نقشه‌های سایتی را پیدا کند که به URL وب‌سایت شما یا هر یک از صفحات آن پیوند دارند.

با این حال، اگر قبلاً نقشه سایتی را به گوگل ارسال کرده اید و در قسمت نقشه سایت به صورت ارسال شده نشان داده می شود، احتمالاً مشکلی در نقشه سایت شما وجود ندارد و پیام صرفاً مثبت کاذب است.

در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای حل این مشکل انجام دهید:

URL نقشه سایت خود را بررسی کنید:

مطمئن شوید که URL نقشه سایت شما صحیح است و با مکان نقشه سایت در وب سایت شما مطابقت دارد. می توانید این کار را با کلیک بر روی لینک نقشه سایت در قسمت نقشه سایت کنسول جستجوی گوگل و بررسی آدرس اینترنتی انجام دهید.

بررسی اشتباهات املایی:

مطمئن شوید که URL نقشه سایت شما دارای هیچ غلط املایی یا اشتباهی نباشد. حتی یک اشتباه کوچک در URL می تواند باعث شود گوگل نتواند نقشه سایت شما را پیدا کند.

چند روز صبر کنید:

گاهی اوقات، ممکن است چند روز طول بکشد تا Google نقشه سایت شما را شناسایی کند و شروع به استفاده از آن برای خزیدن وب سایت شما کند. اگر اخیرا نقشه سایت خود را ارسال کرده اید، چند روز صبر کنید و دوباره بررسی کنید.

فایل robots.txt خود را بررسی کنید:

مطمئن شوید که فایل robots.txt شما مانع دسترسی گوگل به نقشه سایت شما نمی شود. اگر مطمئن نیستید، می توانید فایل robots.txt خود را با مراجعه به yourwebsite.com/robots.txt بررسی کنید.

و اطمینان حاصل کنید که URL نقشه سایت غیر مجاز نیست.

اگر هیچ یک از این مراحل مشکل را حل نکرد

ممکن است مشکلی در نحوه خزیدن وب سایت شما توسط گوگل وجود داشته باشد. در این مورد، ممکن است بخواهید با یک متخصص SEO مشورت کنید یا برای کمک بیشتر با پشتیبانی Google تماس بگیرید.

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات