در این مطلب از مجله اخبار استار بورس اسرائیل 120 کشوری که خواستار آتش‌ بس در غزه شدند را نفرت‌ انگیز توصیف کرد را قرار دادیم

اسرائیل 120 کشوری که خواستار آتش‌ بس در غزه شدند را نفرت‌ انگیز توصیف کرد

اسرائیل 120 کشوری که خواستار آتش‌ بس در غزه شدند را نفرت‌ انگیز توصیف کرد

کوهن قطعنامه سازمان ملل برای برقراری آتش بس انسانی پایدار در غزه را محکوم کرد

اسرائیل 120 کشور را که قطعنامه ای در سازمان ملل برای برقراری آتش بس بشردوستانه در نوار غزه به تصویب رسانده بودند را به “نفرت” متهم کرد و قاطعانه هرگونه درخواست برای آتش بس را رد کرد.

الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی – از طریق پلتفرم ایکس – با بیان اینکه اسرائیل به طور قاطعانه هرگونه درخواست برای آتش بس در غزه را رد می کند، گفت که آنها قصد دارند جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را به طور کامل از بین ببرند، همانطور که جهان با نازی ها و اسلام برخورد کرد. ایالت به قول خودش. .

کوهن قطعنامه سازمان ملل را که خواستار آتش بس فوری، باثبات و پایدار بشردوستانه است، محکوم کرد و آن را “شرم آور” توصیف کرد.

120 کشور به این قطعنامه رای مثبت دادند و 14 کشور به آن رای منفی دادند و 45 کشور از رای گیری ممتنع از جمله آلمان.

سند تصمیمی که اردن درخواست کرده بود در یک جلسه اضطراری به رای گیری گذاشته شد تا درباره جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه که به مدت 3 هفته ادامه دارد، پس از عملیات سیل الاقصی که توسط مقاومت فلسطین آغاز شده است، بحث شود.

رای گیری در مورد این قطعنامه همزمان با قطع تمامی ارتباطات اسرائیل از نوار غزه و انجام حملات بی سابقه ای بود که خشونت آمیزترین حملات از ابتدای جنگ توصیف شد.

تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه منجر به کشته و زخمی شدن هزاران نفر، که بیشتر آنها زن و کودک بودند، در میان قطع برق و جلوگیری از ورود سوخت که کار بخش بهداشت را که به طور کامل فروپاشیده اعلام شده است، محدود می کند.

برچسب گذاری شده در:

, , , ,

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات