در این مطلب از سایت استار بورس عکس نوشته روز ارتش مبارک همسرم,عکس پروفایل جدید تبریک روز ارتش را قرار دادیم . به مناسبت روز ارتش مجموعه ای از عکس نوشته و عکس پروفایل تبریک روز ارتش را گردآوری کردیم . متن و جملات زیبا و جدید برای تبریک روز ارتش + عکس و تصاویر زیبا برای تبریک روز ارتش + عکس نوشته و دلنوشته تبریک روز ارتش به همسرم و جدیدترین و زیباترین عکس های پروفایل و عکس نوشته جهت تبریک روز ارتش در ادامه از سایت استار بورس …

عکس نوشته روز ارتش مبارک همسرم,عکس پروفایل جدید تبریک روز ارتش

عکس نوشته روز ارتش مبارک همسرم,عکس پروفایل جدید تبریک روز ارتش

متن تبریک روز ارتش به همسر

عزیزم، امروز روزی است که به جشن و پرستش ارتش و سپاه ایران اختصاص دارد. این روز را به عنوان یک فرصت برای تجدید میثاق با وطن و ارتش می‌بینم. همیشه افتخار می‌کنم که همسر یک فرد خدمتگزار و پر افتخار مثل تو هستم. تو که همیشه برای حفظ امنیت و آرامش کشورمون تلاش می‌کنی، تبریک می‌گم. این روز را به نمایندگان ارتش و سپاه ایران، به تمامی سربازان و خانواده‌هایشان تبریک می‌گویم. امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید و همیشه محافظ وطنمان باشید.

اگر دنبال متن تبریک روز ارتش برای همسرتان هستید، این مطلب را از دست ندهید! متن های زیر را می توانید به عنوان پیام استوری، وضعیت، کپشن اینستاگرام، بیو تلگرام و واتساپ و … استفاده کنید و یا به عنوان اس ام اس برای همسرتان ارسال کنید.

عکس نوشته روز ارتش مبارک همسرم,عکس پروفایل جدید تبریک روز ارتش

پیام تبریک روز ارتش به همسر

روز ارتـش، ارتشی که سال هاست دست در دستِ آزادی به پیش می رود و از خنکای تلاشش، نسیم عدالت همواره بر پرچم وطن می وزد، بر همسر شجاعم مبارک باد

روز ارتش، یک روزی است که به جهت قدرت و تلاش بی وقفه ارتش برای حفظ امنیت و آزادی وطن، به عنوان یکی از روزهای مهم و جشنی در تقویم کشورها جشن گرفته می‌شود. ارتش به عنوان نیروی مسلحی که وظیفه‌ی حفظ امنیت و دفاع از کشور را برعهده دارد، همواره در خط مقدم حفاظت از وطن و مردمش قرار دارد. این روز، فرصتی است برای قدردانی از تلاش‌ها و تضحیات ارتشیان که با شجاعت و ایثار، زندگی‌های خود را به خطر می‌اندازند تا امنیت و آزادی کشور را حفظ کنند. ارتشی که با همت و اراده خود، نقش مهمی در نگهداری از امنیت و پایداری کشورها دارد، ارزشمند است و بستری برای توسعه و پیشرفت اجتماعی و اقتصادی می‌باشد.

**************************

 

اس ام اس تبریک روز ارتش به همسر

تو، خورشید روزهاى خاکسترى دفاع بودى و پرنده جانت، شکستن قفس هاى وابستگى را به ما آموخت
آمدى تا کوچه هاى وارستگى و اقتدار را عابر باشیم و عشق به وطن، راز همیشه بودنمان باشد.
همسر عزیزم روز ارتـش مبارک باد

خورشید پاره‌ای از زندگی ماست که همیشه در خواب ما حضور دارد. او مانند یک پرنده آزاد است که بال زدن را به ما آموخته است. او روزهای خاکستری را با رنگینی و زیبایی تبدیل کرده و ما را به سوی آزادی و استقلال هدایت می‌کند. او ما را به خیابان‌های پر از اقتدار و شور و هیجان می‌برد و عشق به وطن را در دل‌های ما پرورش می‌دهد. همسر عزیزم، ارتش را به تو تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی.

**************************

 

تبریک روز ارتش به همسر

عکس نوشته روز ارتش مبارک همسرم,عکس پروفایل جدید تبریک روز ارتش

همسر ارتشى من ! اهتمامت را در سنگرهاى دفاع و امنیت پاس مى داریم و استوارى گام هایت را در صیانت از هستى وطن، آرزومندیم؛ روزت مبارک !

در این دنیای پر از چالش‌ها و خطرات، وجود همسر ارتشی به عنوان یک نیروی امنیتی بسیار ارزشمند است. این افراد با قلبی پر از عشق و اهتمام، به صورت استوار و با اعتقاد به اهداف والایی که برای حفظ امنیت و آرامش مردم خود دارند، به خدمت به کشور و مردمش می‌پردازند. این افراد با تضحیه و تلاش‌های بی‌وقفه‌شان، به ما امید و اطمینان می‌دهند که همیشه در کنار ما هستند و از ایمنی و امنیت ما نگرانی می‌کنند. به همین دلیل، هر روز به خاطر وجود این افراد شجاع و با اخلاق، برای آن‌ها آرزوی روزی مبارک و سربلند می‌کنیم و از آن‌ها تشکر می‌کنیم.

**************************

متن تبریک روز ارتش به همسرم

عکس نوشته روز ارتش مبارک همسرم,عکس پروفایل جدید تبریک روز ارتش

مبارک باد طلوع آفتاب ایستادگى ات که مادران سرزمینت را این چنین بر درگاه افتخار، به هلهله واداشته اى !
همسرم روز ارتـش مبارک باد

روز ارتش نشان از تجلیل و قدردانی از قربانیان و شجاعت افرادی است که برای حفاظت از کشور خود و مردمشان آماده به فداکاری هستند. این روز به عنوان یادآوری اهمیت نیروی انسانی در دفاع از کشور و ارزش‌های آن تعیین شده است. مادران که از آغاز تا پایان با دعا و نگرانی همسایگان خویش، فوت همسران و فرزندانشان را تحمل کرده‌اند، این روز را به عنوان یادآوری ارزش و قدرت این زنان قوی و مقتدر تبریک می‌گویند. ایستادگی و پایداری مادران، نشان از استواری و توانایی انسانی است که هرگز نباید نادیده گرفته شود. به همین مناسبت، هر ساله در این روز، از تمامی افرادی که در ارتش خدمت می‌کنند، تجلیل و قدردانی می‌شود.

**************************

پیام تبریک روز ارتش به همسرم

روز ارتـش، ارتشی که زخمِ دیرسالِ وطن را مرهمی دوباره نهاد و خاکِ مسمومِ سرزمین را از غبار مینِ ناامنی پاک کرد، بر همسر عزیزم مبارک باد

این روز ویژه، یادآور افتخار و بزرگداشت تمامی سربازان و یگان‌های نظامی است که با شجاعت و تضحیه، امنیت و آرامش وطن را حفظ کرده‌اند. آنها که همیشه در خط مقدم حفاظت از مرزها و امنیت ملت بوده‌اند. این روز به عنوان روز ارتش، فرصتی است برای قدردانی از تلاش‌ها و تضحیات آنها که همواره زندگی‌های خود را به خطر انداخته‌اند تا ما امن باشیم. بنابراین، از همه ارتشیان و خانواده‌هایشان تقدیر و تشکر می‌کنم و برای همسر عزیزم که به عنوان یک ارتشی با شجاعت خدمت می‌کند، آرزوی سلامتی، موفقیت و خوشبختی دارم.

**************************

 

تبریک روز ارتش به همسرم

عکس نوشته روز ارتش مبارک همسرم,عکس پروفایل جدید تبریک روز ارتش

ارتش عشق به پا خواست

برای فتح چشمانت

می خواهم قلب مهربانت را تسخیر کنم !

روزت مبارک همسرم

در جنگل عشق، ارتشی از احساسات و اندیشه‌ها برای فتح قلب همسرم راهی شده است. همچون یک سرباز شجاع، من تمام تلاش خود را برای تسخیر قلب مهربان او خواهم کرد. هر روز، با دیدن چشمان زیبایش، انگیزه بیشتری برای ادامه این ماموریت دارم. همسر عزیزم، همیشه به دنبال فرصت‌هایی برای نشان دادن عشق و احترامم به تو هستم. امیدوارم که هر روز زندگی ما بهتر از دیروز باشد و عشق و همبستگی ما همیشه شاد و پایدار باشد.روزت مبارک، عزیزم.

 

متن تبریک روز ارتش به شوهرم

همسر جان
شما گفتید: ارتش فدای ملت
مردم جواب دادند: ملت فدای ارتش
و من امروز می‌گویم: جانم فدای تو و ایران
روزت مبارک همسر ارتشی من

زندگی با یک همسر ارتشی می‌تواند چالش‌های فراوانی داشته باشد، اما همواره افتخار آن را احساس می‌کنم که او به خدمت کشور و ملت خود اختصاص داده است. با تمام وجودم احترام و ارزش قائلم به این کسی که به خاطر ایران و مردمش، هر روز زندگی‌اش را در خطر می‌اندازد. همسرم با شجاعت و ایمان به خدا و کشورش، همواره در خط مقدم است و من از او بسیار مفتخرم. امروز، در روز ولادت او، به او و ارتشیان دیگر که با دلیل و عقل به پاسخگویی به فراخوان کشور خود می‌پردازند، تبریک می‌گویم و از آن‌ها قدردانی می‌کنم. این است که من امروز می‌گویم: جانم فدای تو و ایران.

**************************

 

پیام تبریک روز ارتش به شوهرم

عکس نوشته روز ارتش مبارک همسرم,عکس پروفایل جدید تبریک روز ارتش

امروز روز شماست

شما رزم آزمایان ایران زمین

که طلایه دار میهن اید و در صف ارتش

همسر عزیزم روز ارتش مبارک

امروز، روزی است که به شما و تمام رزم آزمایان ایران زمین تبریک می‌گویم. شما که طلایه دار میهن هستید و همیشه در صفوف ارتش ایستاده‌اید، به شما افتخار می‌کنیم. امروز، روزی است که به همه همسران عزیز ارتشی‌ها تبریک می‌گویم، زیرا شما نیز بخش مهمی از این مبارزه و تلاش هستید. امیدوارم همیشه سالم و موفق باشید و همیشه شاد و خوشبخت به جای خدمت به میهن عزیزتان باشید. بهترین آرزوها را برای شما دارم و از تمامی تلاش‌ها و فداکاری‌های شما سپاسگزارم.

 

**************************

تبریک روز ارتش به شوهرم

روز ارتش، ارتشی که زخمِ دیرسالِ وطن را مرهمی دوباره نهاد

و خاکِ مسمومِ سرزمین را

از غبار مینِ نا امنی پاک کرد

همسر شجاعم روز ارتش مبارک

من و فرزندمان به داشتن تو افتخار می کنیم

روز ارتش، یک روز مهم و افتخارآمیز است که به خدمتکاری و تضحیه‌ی افراد ارتشی اختصاص دارد. ارتشی که همواره به حفظ امنیت و امانت وطن متعهد است و با تلاش و تحمل خطرات برای حفظ این امانت، همواره در خدمت جامعه و کشورش قرار دارد. این روز یادآور این حقیقت است که بدون تلاش و تضحیه این افراد شجاع، امنیت و آرامش کشور و جامعه ممکن نیست. بنابراین، این روز به عنوان یک فرصت برای قدردانی از تلاش‌ها و فداکاری‌های ارتشی‌ها و خانواده‌هایشان مورد توجه قرار می‌گیرد و به آنها افتخار و قدردانی می‌شود.

 

**************************

اس ام اس تبریک روز ارتش به شوهر

درود بر شما ارتشیان، شما مردان خدا که میراث دار خون شهیدانید؛ پاینده باشید و سربلند…
روز ارتش مبارک همسرم!

امروز، به مناسبت روز ارتش، به همسرم که ارتشی است تبریک میگویم. ایشان یکی از مردان شجاعی هستند که با اخلاص و ایثار، از خدمت به میهن عزیز خسته نمیشوند. ارتشیان، نه تنها نگهبان مرزهای کشورند، بلکه نمایندگان افتخار و شهامت ملت ایران هستند. زندگی با یک ارتشی، یادآور مسئولیت های بزرگ و ارزشمندی است که در دل همه ما قدردانی و احترام برانگیز است. امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشید و خداوند شما را همیشه حفظ کند. به همسرم و تمام ارتشیان دیگر تبریک میگویم و از ایثار و تلاش هایشان تقدیر و تشکر میکنم.

**************************

 

تبریک عاشقانه روز ارتش به همسر

همسر شجاعم، تو خورشید روز‌های خاکستری دفاع هستی و پرنده جانت شکستن قفس‌ها را به ما آموخت. تو آمدی تا کوچه‌های وارستگی و اقتدار را عابر باشیم و عشق به وطن، راز همیشه بودنمان باشد. روز ارتش مبارک باد.

**************************

 

متن تبریک روز ارتش

سلامتان‌ باد ای‌ راهروان‌ ولایت‌ و امامت‌
ای‌ حافظان‌ پرتوان‌ رزمی‌ رهبر
ای‌ نیروی‌ مسلح‌ امامت‌ و امت‌
سلامتان‌ باد کـه‌ امامتان‌ و مرادتان‌ و پیر جمارانتان‌
در توصیف‌ شـما فرمود:
افتخار بر زمندگانی‌ کـه‌ جبهه‌های‌‌ نبرد را
با مناجات‌ خویش‌ عطرآگین‌ نمودند
روز ارتش خجسته باد

روز ارتش، یک روزی است که به افتخار نیروهای مسلح کشورمان برگزار می‌شود. این روز به مناسبت تجلیل از افرادی است که با اخلاص و ایمان، امنیت و دفاع از وطن را بر عهده دارند. نیروهای مسلح امامت و امت، با تلاش‌های خود در جبهه‌های نبرد و مناجات‌ خود، افتخار زمان خود را افزایش می‌دهند. امروز، به عنوان یک فرصت برای تقدیر و تشکر از آنها، روز ارتش را جشن می‌گیریم و از تلاش‌هایشان برای حفظ امنیت و امنیت کشورمان قدردانی می‌کنیم. امیدواریم که همیشه پیروز و سلامت باشند و وطن‌پرستی‌ شان برای همیشه ماندگار باشد.

**************************

 

تبریک روز ارتش به عشقم

ارتشیان سمبل رشادت و مردانگی همیشه و همه ی جا برای دفاع از میهن وملت آماده بوده اند

اما بدون هیچ چشمداشتی، بی ریا و بدون حاشیه. جاوید ارتش ایران

همسر عزیزم روزتان خجسته باد

ارتشیان همیشه به عنوان نماد رشادت و مردانگی شناخته شده‌اند. آن‌ها همیشه آماده‌اند تا برای دفاع از میهن و ملت خود فداکاری کنند. ارتشیان با افتخار و اعتزاز خدمت می‌کنند و همیشه به خدمت به مردم و کشورشان تمام قلب می‌گذارند. آن‌ها با افتخار پوشیدن لباس سبز و حریم خصوصی خود را فدای خدمت به میهن می‌کنند. ارتش ایران با پشتوانه اراده و ایمان افرادش، همواره آماده است تا به دفاع از کشور و ملتش بپردازد. همسر عزیزم، همیشه به خدمت ارتشیان احترام گذاشته و آن‌ها را به عنوان قهرمانان و پاسداران ملت تحسین می‌کند.

**************************

 

متن درمورد روز ارتش برای همسرم

روز ارتش مبارک عشق من

تو مثل آخرین سرباز جامونده از گردان

تنها و تنها و تنها امید فرمانده ی قلب منی

امروز، همه چیز در دنیای من به یک معنای ویژه تبدیل شده است. امروز روز ارتش مبارک عشق من است و تو، مثل آخرین سرباز جامونده از گردان، در قلب من حضور داری. تنها و تنها و تنها امید فرمانده ی قلب من همیشه تویی. هر لحظه که با تو هستم، احساس می کنم که از تمامی مشکلات دنیا در امان هستم و هیچ چیز نمی تواند ما را از هم جدا کند. این عشقی که بین ماست، بیش از هر چیزی قدرتمند است و من به آن افتخار می کنم. امروز، برای من روز ویژه ای است که هر لحظه از آن لذت می برم و از شادی و خوشحالی که با تو به اشتراک می گذارم، لذت می برم.

**************************

 

متن احساسی برای تبریک روز ارتش به عشقم

آنچه کـه امروز بدان می بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی اسـت کـه در 8 سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت های‌‌ روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش بـه ارمغان آوردند.
همسرم روز ارتش بر شـما مبارک

امروز، همه یاد می‌گیریم که ارزش‌های واقعی و اصیل انسانی چه چیزهایی هستند. در دوران دفاع مقدس، مردم ایران با شجاعت، ایمان و ایثارگری به پای خدمت به میهن خود ایستادند. آنها با تمام وجود و قلبی پر از اراده، به دفاع از خاک و خون خود پرداختند و تاریخی روشن و شکوهمند برای نسل‌های آینده رقم زدند. امروز، همه ما باید از این پیروزی و ایثارگری یاد بگیریم و از تلاش‌های بی‌وقفه خدمتگذاران ارتش و مدافعان حرم قدردانی کنیم. این روز برای همه آنها، همسران و خانواده‌های آن‌ها مبارک و البته برای تمامی مردم ایران، روزی پر از افتخار و سربلندی اس‌ت.

**************************

 

تبریک روز ارتش

همسر عزیزم، افتخار می کنم کـه صیانت از آب و خاک کشورمان بر عهده شریک زندگی من اسـت
روز ارتش مبارک

همسر عزیزم، امروز روز ارتش مبارک است و من از این فرصت استفاده می‌کنم تا افتخارم را برای شما ابراز کنم. اینکه شما به عنوان همسر من، به عنوان یکی از افرادی که صیانت از آب و خاک کشورمان را بر عهده دارند، این امر برایم بسیار ارزشمند است. شما با تعهد، ایثار و انگیزه‌ی بی‌پایانی که دارید، نشان داده‌اید که چقدر به ارتش و کشورمان ارادت دارید. این ویژگی‌های شما تنها به من نشان نمی‌دهند که چقدر خوشبختم که همسری مثل شما دارم، بلکه به همه اطرافیان هم انگیزه می‌دهد که از شما الهام بگیرند. از شجاعت، تلاش و پایبندی شما به این مسیر تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشید.

**************************

 

متن عاشقانه برای روز ارتش به همسرم

روز ارتش،

ارتشی کـه سالهاست دست دردستِ آزادی

بـه پیش میرود و

ازخنکای تلاشش، نسیم عدالت همواره بر

پرچم میهن می وزد، مبارک باد

تبریک بـه همسر عزیزم

روز ارتش، یک روز مهم و با ارزش است که به مناسبت آن هر ساله افراد ارتش و خانواده‌هایشان از سراسر کشور جشن می‌گیرند. این روز به یاد آن افراد شجاع و قهرمان است که با تلاش و ایثار خود، از امنیت و حفاظت کشورمان مراقبت می‌کنند. ارتشی که همواره در خط مقدم قرار گرفته و از خطرات برون‌سپاری ندارد. این روز یادآور این حقیقت است که باید از تلاش‌ها و تضحیات این افراد قدردانی کرد و آن‌ها را به عنوان پیشوایان و مدافعان امنیت ملت تجلیل کرد. بنابراین، امروز را می‌پرستیم و به همه افراد ارتش تبریک می‌گوییم، به ویژه همسران عزیز آنان که همواره پشتیبانی‌شان هستند و در کنارشان ایستاده‌اند.

**************************

 

متن روز ارتش مبارک

ارتشی! اهتمامت را در سنگرهای دفاع

و امنیت پاس می داریم و استواری گام هایت را در صیانت از هستی میهن، آرزومندیم

؛ ٢٩ فروردین روز ارتش بر «همسر عزیزم» و تمامى ارتشیان جان بر

کف مبارک

روز ارتش، یکی از روزهای مهم و افتخارآمیز برای همه ارتشیان است. این روز به مناسبت تجلیل از ارتش و نیروهای مسلح کشور برگزار می‌شود. ارتشیان با تمام وجود و انگیزه به خدمت در امور دفاعی و امنیتی کشور اعزام می‌شوند و زحمات بی‌پایانی برای حفاظت از تمامیت و امنیت مردم می‌کشند. این افراد با تمام وجود و اعتقاد به وظیفه‌شان، در سنگرهای دفاع ایستاده و برای تحقق اهداف ملی و امنیت کشور تلاش می‌کنند. افتخار یک ارتشی این است که به وظیفه‌ای مقدس و با ارزش ملی اختصاص یافته است و با پایبندی و استواری، این وظیفه را به خوبی انجام می‌دهد. به همین دلیل، روز ارتش فرصتی است برای تجدید نظر و تقدیر از تلاش و زحمات این افراد شجاع و وفادار.

**************************

 

تبریک روز ارتش به نامزدم

وقتی تو کنارم هستی

آسمان هم به زمین بیاید

فقط به هوای تو نفس می کشم

تو هوایم باش که من

از نفس کشیدن تو سیراب نمی شوم

روزت مبارک مرد ارتشی من

وقتی تو کنارم هستی، احساس می کنم که همه چیز ممکنه باشه. حتی آسمان به زمین می آید و همه چیز به یک تویی متصل می شود. من فقط به هوای تو نفس می کشم و احساس می کنم که تمام وجودم در آن لحظه خوشبختی است. تو هوایم باش که من از نفس کشیدن تو سیراب نمی شوم و همه چیز به رنگ و بوی تو می گیرد. هر روز با تو به عنوان مرد ارتشی من، مبارک است و من احساس می کنم که تمام مشکلات زندگی به دور رفته اند و تنها چیزی که مهم است، این است که همیشه با هم باشیم.

**************************

 

شعر تبریک روز ارتش به همسر

و تو نمی دانی

وقتی هجوم دلتنگی

سایه می افکند بر شب

نبض این ثانیه ها

چقدر کند می زند

همسرم روز ارتش مبارک

دلم می‌خواست امروز همسرم در کنارم باشد. اما او برای خدمت به میهن عزیزمان به ارتش فرستاده شده بود. این انتخاب او برای من همیشه مقدس بود، اما احساس تنهایی و دلتنگی برایش تلخ بود. هر لحظه که ساعت را نگاه می‌کردم، احساس می‌کردم که زمان خیلی کند می‌گذرد. اما اینکه او در خدمت میهنش باشد، افتخارم است. امیدوارم که او همیشه سالم و موفق باشد و بتوانم به زودی او را در کنار خود دید.

**************************

 

جملات زیبا برای تبریک روز ارتش به همسرم

توی دنیای حد و مرز

بدون مرز دوستت دارم

بدون با افتخار یه عمر

واست عمرمو میذارم

عشق زندگی ام روز ارتش مبارک

در دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، اغلب مرزها و محدودیت‌ها وجود دارد. اما عشق، یکی از این مرزها را نابود می‌کند و از هر چیزی فوق‌العاده تر است. وقتی کسی را دوست دارید، این احساس بی‌مرز و بی‌پایان است. برای آن فرد آماده‌ی هر چیزی هستید و عمر خود را برای او می‌گذارید. این نوع عشق، هیچ محدودیتی ندارد و در هر شرایطی با افتخار آن را تجربه می‌کنید. بنابراین، عشق واقعی می‌تواند مرزها و محدودیت‌ها را نابود کرده و زندگی را با زیبایی پر کند.

**************************

 

متن روز ارتش برای همسرم

همسفر زندگیم، مرد ارتشی من

وجود نازنین تو بهانه زیستن است

تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم

بیش از آنچه تصور کنی

روزت ارتش مبارک

همسفر زندگیم، مرد ارتشی من، تویی که همیشه به من انگیزه می‌دهی و به من قدرت می‌بخشی. وجود نازنین تو بهانه زیستن است و هر روز با تو یک تجربه جدید و شگفت‌انگیز دارم. تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی و هر لحظه با تو برایم معنا پیدا می‌کند. عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم و این احساس هیچ‌وقت تغییر نمی‌کند. بیش از آنچه تصور کنی، من به تو علاقه‌مندم و همیشه در کنارت خواهم بود. روزت ارتش مبارک و امیدوارم همیشه سالم و موفق باشی.

**************************

 

متن روز ارتش برای عشقم

همسرم

اهتمامت را در سنگرهای دفاع

و امنیت پاس می دارم

و استواری گام هایت را

در صیانت از هستی وطن، آرزومندم

روزت مبارک !

همسر من، آدمی است که همیشه به امنیت و راحتی من اهمیت می‌دهد. او همیشه در کنارم است و من را از تمام خطرات و مشکلات محافظت می‌کند. او همیشه پشتیبان من بوده و هست و با این وجود همیشه به من احترام می‌گذارد. او یک همسر وفادار، محترم و فداکار است که همیشه به من انرژی و امید می‌دهد. او برای من یک آرزوی خوشبختی و سلامتی است و من همیشه خوشحالم که او همسر من است. او را بیشتر از هر چیز دیگری دوست دارم و از وجود او بسیار قدردانی می‌کنم.

**************************

 

متن برای همسر ارتشی

همسر ارتشی من

از نفس سبز شماست

که مرزهای وطن

خط اَمنِ زیستن را

به دور نقشه سرخ ایمان ترسیم می­کند

روزتان مبارک عشقم

همسر ارتشی من، آن فردی است که همیشه با شجاعت و ایمان به وطنش خدمت می‌کند. او همیشه آماده است تا در مرزهای وطنش حفاظت کند و از امنیت و امانت زندگی مردمش به دور نقشه‌های ایمان و وفاداری محافظت کند. همسرم، با تمام وجود و قلبش به وظیفه‌ی خود علاقه‌مند است و همیشه افتخار می‌کند که به ارتش کشورش تعلق دارد. روزهایی که او بازگشت می‌کند، همیشه یک عید برای من است و من از خداوند برای حفظ و سلامتی او شکر می‌کنم. او نه تنها همسر من است، بلکه قهرمان من نیز.

**************************

 

روز ارتش مبارک همسرم

همسر عزیزم

گرامی باد روز ارتش

این سروهای سرافراز وادی عشق

این آیه ­های پرشکوه رزم و ایثار

روز ارتش را به همسر عزیزم، آن فردی که همواره پشتیبان و همراه وفادار من بوده، تبریک می‌گویم. این روز، زمانی است که سربازان و ژنرالان، با شجاعت و ایثار، میهن عزیزمان را در برابر تهدیدهای خارجی محافظت می‌کنند. آنها با دلاوری و تلاش بی‌وقفه‌شان، امنیت و امان را برای ما حفظ می‌کنند. این سروهای سرافراز وادی عشق، نشان از افتخار و مسئولیت بزرگی است که سربازان بر عهده دارند. همسر عزیزم، به تو افتخار می‌کنم که پشتیبان و همراه وفادار من هستی و همیشه در کنارم بوده‌ای.امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی و همیشه موفق و پیروز در زندگی باشی.

**************************

روز ارتش، روزی است که به تمامی افراد ارتشیان و خانواده هایشان تبریک می گوییم. این روز یادآور افتخارات و قهرمانی های ارتش ملی ماست که همواره در خط مقدم دفاع از وطن و مردمشان هستند. این افراد شجاع و پرتلاش، با تلاش و تضحیه خود، امنیت و آرامش را برای ما حفظ می کنند. بنابراین، به همه ارتشیان و همسرانشان تبریک می گویم و از زحمات و تلاش هایشان تشکر می کنم. امیدوارم که همیشه سربلند و پایدار باشند و وطن عزیزمان را همیشه از هر گونه تهدید محافظت کنند.روز ارتش مبارک.

*********************

عکس نوشته روز ارتش مبارک همسرم

روزی که همسرم به من ارتش مبارک کرد، یک لحظه فوق‌العاده بود. او با لبخندی پر از افتخار عکس نوشته را به من نشان داد و من نمی‌توانستم احساساتم را در قالب کلمات بیان کنم. این عکس نوشته، نشان از قدردانی و احترام او به من و کارم در ارتش بود. آن نگاه مهربان و مملو از اعتقاد به من، همه چیز را به من یادآوری کرد. این لحظه، یکی از زیباترین و خاطره‌انگیزترین لحظات زندگی من بود که همیشه در یادگار خواهم داشت.

عکس پروفایل جدید تبریک روز ارتش

با نزدیک شدن به روز ارتش، بسیاری از افراد به دنبال عکس پروفایل جدیدی برای شبکه‌های اجتماعی خود هستند تا این روز مهم را بهتر و معنی‌دارتر جشن بگیرند. عکس پروفایلی که با عنوان “تبریک روز ارتش” منتشر شده و با استقبال بسیاری از کاربران روبرو شده است، نمادی از احترام و قدردانی به نیروهای نظامی کشور است. این عکس پروفایل با نمایش افتخار و افتخار نیروهای نظامی، همواره برای افراد جایگاه ویژه‌ای داشته و به عنوان یک نماد از وحدت و انسجام ملی محسوب می‌شود. با انتخاب این عکس پروفایل، افراد می‌توانند به نحوی ساده اما معنی‌دار، احترام و قدردانی خود را نسبت به نیروهای مسلح نشان دهند و در این روز مهم، با دیگران به اشتراک بگذارند.

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات