در این مطلب از مجله مد و آرایش استار بورس چرا خانم ها کیف دستی لوکس دست دوم را با وجود قیمت بالا می خرند؟ را قرار دادیم .

چرا خانم ها کیف دستی لوکس دست دوم را با وجود قیمت بالا می خرند؟

چرا خانم ها کیف دستی لوکس دست دوم را با وجود قیمت بالا می خرند؟

دلیل اصلی اینکه خانم ها می خواهند هزاران دلار برای کیف های لوکس مستعمل خرج کنند، کمیاب بودن و منحصر به فرد بودن آن ها است

برای اکثر مردم، به خصوص خانم‌ها، وقتی از «خرید لباس‌های دست دوم» صحبت می‌کنیم، ممکن است ابتدا ذهن به این واقعیت برود که شرایط مالی دشوار است، اما برای برخی از «لوازم جانبی» که زنان تا حد زیادی با لباس می‌پوشند، ممکن است این موضوع نباشد. به دلیل شرایط مالی است، زیرا برخی از کیف ها فروخته می شوند، دست های دست دوم گران هستند، و برخی ممکن است گران تر از کیف های نو باشند، که ما را به تعجب وا می دارد که چرا.

چرا خانم ها کیف دستی لوکس دست دوم را با وجود قیمت بالا می خرند؟

تقاضا برای کیف‌های دستی «در شرایط منصفانه» که نشانه‌هایی از خراش و لکه را نشان می‌دهند از سال 2022 دو برابر شده است

از کیف های ثروتمند استفاده کرد

پلتفرم خرده فروشی لوکس آمریکایی “The Real Real” گزارش داد که خریداران در حال حرکت به سمت خریدهای تجاری کالاهای لوکس مستعمل هستند و این پلتفرم اعلام کرد که نسل Z و Millennials بیشتر از دیگران به این نوع خرید علاقه دارند.

به گفته شرکت فروش و حمل و نقل لوکس، تقاضا برای کیف‌هایی است که در “وضعیت قابل قبول” هستند، مانند کیف‌هایی که نشانه‌های فرسودگی مانند خراش و لکه را نشان می‌دهند. اما آنها هنوز در شرایط خوبی هستند و از سال 2022 دو برابر شده اند و این گزارش همچنین نشان می دهد که این کیف ها با قیمت 33 درصد کمتر از سایر انواع به فروش می رسند که به معنی محبوبیت آنها است و با قیمتی کم به فروش می رسد.

هوش مصرف کننده

بر اساس گزارشی که یاهو فاینانس در آگوست گذشته منتشر کرد، مصرف کنندگان محصولات لوکس سعی می کنند گزینش بیشتری داشته باشند و به سمت خرید محصولات با ارزش بیشتر حرکت می کنند، حتی اگر مورد استفاده قرار گیرند.

این گزارش نشان می‌دهد که این الگوی خرید کیف‌های مستعمل الگویی است که در آن مصرف‌کنندگان زن «هوشمند» هستند، زیرا تمایل دارند به‌جای خرید یک کیف کاملاً نو، یک کیف کم استفاده یا سالم بخرند.

چرا خانم ها کیف دستی لوکس دست دوم را با وجود قیمت بالا می خرند؟

مصرف کنندگان حاضرند کمال را قربانی کنند تا بتوانند یک کیف را تهیه کنند

“برندهای” ثروتمندان با هزینه های بالقوه

در حالی که گزارش Vogue Business که بر بخش مالی و مد تمرکز دارد، معتقد است که این روند نشانه آن است که ننگ علیه خرید کالاهای مستعمل در حال محو شدن است و مصرف کنندگان زن به قیمت حساس تر می شوند و آنها حاضرند کمال را قربانی کنند. برای مقرون به صرفه بودن، با توجه به هزینه بالای کالاهای لوکس جدید.

همچنین، 66 درصد از خریداران محصولات کارکرده در گزارش Real Real گفتند که در وهله اول، با خرید یک محصول لوکس، اما با قیمت منصفانه، خرید خوبی انجام داده‌اند.

چرا خانم ها کیف دستی لوکس دست دوم را با وجود قیمت بالا می خرند؟

یک کارمند کیف دستی هرمس کلی را بررسی می کند و صحت آن را تأیید می کند

محصولات لوکس در دسترس همه

خرید محصولات لوکس مستعمل کمک می کند تا محصولات لوکس و لوکس در دسترس همه خانم ها باشد و گزارش “واقعی واقعی” حاکی از آن است که تقاضا برای کیف های دستی سالم تقریباً دو برابر شده است و همچنین نشان می دهد که 58 درصد از خریدارانی که کیف دستی دست دوم می خرند. در “وضعیت خوب.” “آنها خریداران جدید هستند، هم مرد و هم زن.

خرید قطعات منحصر به فرد

میل به دستیابی به قطعات منحصر به فرد و اصلی یکی از عواملی است که خریداران کیف های دست دوم را به خرید کیف های دست دوم به جای کیف های نو سوق می دهد، زیرا برخی از کیف های دستی برای برندهای ثروتمند در مقادیر بسیار محدود تولید می شوند که آنها را کمیاب و متمایز می کند. و هنگامی که این کیسه ها از فروشگاه های رسمی تمام می شوند یافتن آن کارکرده مشکل و کمیاب می شود که باعث افزایش ارزش و قیمت آن می شود، بنابراین ممکن است در بازار دست دوم با قیمت بالایی فروخته شود حتی برای برخی از قطعات ممکن است از قیمت اصلی بیشتر شود.

همچنین طراحی برخی از کیف‌های دستی به مرور زمان «کلاسیک» و معروف می‌شود، بنابراین برخی از کیف‌هایی که سال‌ها پیش ساخته شده‌اند ممکن است به‌خاطر طراحی فوق‌العاده و متمایز خود شناخته شوند که باعث می‌شود افراد به‌دلیل تاریخچه‌ای که حمل می‌کنند، آن‌ها را جستجو کرده و آن‌ها را خریداری کنند. و ارزش تاریخی آنها.

برخی افراد جمع آوری کیف های لوکس و متمایز را به خودی خود یک سرگرمی لوکس می دانند. از این رو، تقاضای زیادی برای کیف های دست دوم وجود دارد، به ویژه آنهایی که به سختی به دست می آیند.

چرا خانم ها کیف دستی لوکس دست دوم را با وجود قیمت بالا می خرند؟

فروش مجدد فرصتی برای به دست آوردن محصولاتی است که زنان می خواهند اما نمی توانند به دست آورند

“سهمیه” خریدی برای “برندهای” ثروتمندان است

برخی از «برندهای تجاری» لوکس برای تعداد اقلامی که هر مشتری می تواند در سال خریداری کند، سهمیه ای تعیین می کنند، بنابراین برخی از خریداران مشتاق در بازارهای فروش مجدد فرصتی برای دریافت محصولاتی که می خواهند اما نمی توانند دریافت کنند، می یابند.

مثلا؛ در سال 2021، Chanel سهمیه ای را معرفی کرد که مشتری را به 12 خرید از هر دسته در سال محدود می کرد. این بدان معناست که یک مشتری می تواند در هر سال تقویمی حداکثر 12 کیف دستی، حداکثر 12 کالای چرمی کوچک، “لوازم جانبی” و غیره خریداری کند.

بر اساس گزارشی که رویترز پخش می کند، برای اکثر مردم، 12 قطعه در سال از هر دسته مقدار زیادی است، اما افرادی هستند که کلکسیونرهای Chanel یا برندهای لوکس هستند که برای آنها 12 قطعه بسیار محدود کننده خواهد بود.

چرا خانم ها کیف دستی لوکس دست دوم را با وجود قیمت بالا می خرند؟

پلتفرم های فروش آنلاین خرید و دستیابی به کالاهای مستعمل را تسهیل کرده اند

در حقیقت؛ دلایل زیادی وجود دارد که برندها می خواهند محدودیت هایی برای خرید اعمال کنند. در سال 2021، برونو پاولوفسکی، رئیس Chanel Fashion و Chanel Sass در مصاحبه ای با Vogue Business اعتراف کرد که Chanel محصولات کافی برای فروش به مشتریان خود را ندارد.

به گفته او، این به این دلیل نیست که آنها نمی خواهند تولید کنند، بلکه به این دلیل است که تقاضا دائماً از انتظارات آنها فراتر می رود و او به ویژه در مورد تقاضا برای کیف های دستی Chanel صحبت می کرد.

با این حال، در مورد Chanel، این فقط کمبود محصولات نیست. در صنعت لوکس، اگر انحصاری نباشد. دیگر لوکس نیست. بنابراین، دلیل اصلی اینکه زنان حاضرند هزاران دلار برای کالاهای لوکس هزینه کنند، کمیاب بودن و انحصاری بودن آنهاست. اخیراً خرید هر کیف دستی دیگر Chanel بسیار آسان شده است. فقط به یکی از صدها فروشنده لوکس بروید و کیف مال شماست.

صاحبان قبلی آن متمایز هستند

برخی از کیف‌های دستی برندهای ثروتمند ممکن است متعلق به چهره‌های مشهور یا برجسته باشند، و زمانی که این کیف‌های دست دوم فروخته می‌شوند، ممکن است سابقه قبلی مرتبط با یک فرد مشهور داشته باشند که باعث می‌شود ارزش یادبودی داشته باشند و دارای امضای شخصی متمایز باشند. .

چرا خانم ها کیف دستی لوکس دست دوم را با وجود قیمت بالا می خرند؟

تقاضای رو به رشد برای کیف های دستی دست دوم به وضوح به دلیل محبوبیت فزاینده پایداری است

گسترش پلت فرم های فروش مجدد

گزارش پلتفرم رسانه ای شبکه جهانی ووگ حاکی از آن است که ظهور شبکه های اجتماعی، یافتن و خرید کالاهای مستعمل را برای مردم آسان کرده است، مانند پلتفرم های فروش مجدد آنلاین که خرید و فروش را برای مردم آسان کرده است. فروش اجناس مستعمل

برخی از برندهای لوکس حتی روند فروش مجدد را پذیرفته اند، برای مثال، Chanel اخیراً یک برنامه آزمایشی راه اندازی کرده است که به مشتریان اجازه می دهد در ازای دریافت اعتبار برای خرید کیف جدید، کیف های قدیمی خود را معامله کنند.

اثرات زیست محیطی

گزارش Vogue Business افزایش تقاضا برای کیف‌های دستی دست دوم را به وضوح به محبوبیت روزافزون پایداری نسبت می‌دهد، در زمانی که مصرف‌کنندگان از اثرات زیست‌محیطی خرید خود آگاه‌تر می‌شوند، بنابراین سعی می‌کنند از محصولاتی استفاده کنند که در حال حاضر در بازار وجود دارد. به جای خرید قطعات جدید، در نتیجه کارخانه ها را برای تولید قطعات تحریک می کند.

درباره نویسنده

مدیریت

سایت استار بورس در زمینه اخبار داغ روز از ایران و جهان و مطالب تفریحی و سرگرمی و تصاویر و عکس های داغ روز و سیگنال های رایگان بورس ایران و ارز دیجیتال و تحلیل تکنیکال و متن و جملات و پیامک و اس ام اس مناسبتی و مطالب زناشویی و گردشگری و سبک زندگی و پزشکی و سلامتی و طب سنتی و داستان و حکایت و تعیبر خواب و ذکر و دعا و شعر و تقویم نجومی و انشا و ... فعالیت میکند شماره تماس مجله استار بورس برای تبلیغات 09142906299

مشاهده تمام مقالات